Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnetonta puuhaa

Ei mieltä
19.06.2021 |

Vihreät eivät aja hyvinvointi yhteiskuntaa vaan pahoinvointi yhteiskuntaa kurjistamalla ihmisten elämän haitta veroilla ja yksityisautoilun kieltämisellä riippumatta siitä mikä käyttövoima autoissa kulloinkin on

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on.

Vierailija
2/4 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on pienlentotoiminnan kieltäminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää saada Kuluttaa! Viis huomisesta. Viis sinun lapsistasi Minä!

Vierailija
4/4 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaista voi hyväksyä enää vihreät itsekään! Että lakiin vedoten on oikeus estää muiden kulku ja hankaloittaa muiden elämää rajattomasti! Ja että syödäkin saisi enää ulkomailla kasvatettua ruokaa. Paraneeko maailman ilmasto, jos Suomessa ei kasvateta omaa ruokaamme!. Soijaa ja nyhtökauraa vaaditaan muidenkin syövän kouluja, vanhustentaloja, armeijaa myöten. Luulisi, että perustuslakiin vedoten jokaisella olisi oikeus syödä, mitä itse haluaa, mutta ei voi muita pakottaa syömään oman ideologiansa mukaan. Tekisivät edes kunnon työtä asiansa eteen, nyhtäisivät lupiinia ja kurttulehtiruusua, joita eivät siedä ja poimisivat marjoja sensijaan, että vaativat muita tekemään sitä. Minä ainakin perustuslakiin vedoten vaadin lihaa, jota ei sotien jälkeen lapsuudessani ollut. Nälkää en nähnyt, mutta ruoka oli ykspuoleista, aina perunaa ja ruskeaa kastiketta. Mutta se piti hengissä. Pitäisi näiden nykyvihreiden elää se aika, että oppisivat asettumaan muidenkin asemaan. Toivon todella, että kansa heräisi huomaamaan, mitä nämä vihreät oikeasti ovat, kunnon kommunisteja, stalinisteja, jotka tuhoavat Suomen. Vapaus on joillakin, mutta vastuuta ei ole. Luulin vuosia sitten heidän ajavan Suomen luonnon asiaa ja äänestin kerran heitä. Herääminen tapahtui ja toivon muidenkin heräävän huomaamaan, että meillä kaikilla on perustuslain mukaisia oikeuksia, ei tarvitse tanssia vihreän pillin mukaan! Pitäisi poliisillakin olla jotakin valtaa, mutta heidänkin valtansa on siirretty vihreille. Ei saa poliisikaan sanoa eikä puuttua, saa syytteen, jos puuttuu. Herätkää siis hyvät ihmiset! Äänestysprosentit saisivat laskea vieläkin, kun kohta ei saa enää kulkeakaan kuin polkupyörällä tai sähköpotkulaudalla/kaupunkipyörällä kannabishuuruissa, kun senkin vapauttamista ajavat. Voi, voi sentään!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi