Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään piti mennä tuttujen mökille saunomaan ja uimaan ja tottakai nyt alkoikin menkat

Vierailija
19.06.2021 |

Mitä sanon syyksi, miksi en tule saunaan ja uimaan?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ehkä ikinä on kun menkat jäi pois ikääntyessä. Aikoinaan kuukautiskivut karseat, vuoto vaihteli niukasta valuvaan, usein ohivuotoa nukkuessa. Ällöä!

Mutta outona pidän sitä, että 1) et voi saunoa 2) et voi olla saunomatta

Summa summarum: ongelmista oudoimpia kun sentään on köyhyyttä, koronaa, kuolemaa...

Nyt kai niuhotan... no niin

Carpe diem!

Onneksi ne saa nykyään pois muutenkin, mulla oli viimeksi joskus alle kolmikymppisenä, nyt jo 15 v ilman vuotoja, kiitos minipillerien.

Vierailija
42/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi on hyvä. Ei estä uimista eikä saunomista.

Painukaa hiiteen taas mainostamasta näitä äklökuppejanne. KUKAAN NORMAALI NAINEN ei työntele itseensä mitään viemärinpumpun näköstä kumihärveliä. Joku tolkku tähän touhuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta ehkä ikinä on kun menkat jäi pois ikääntyessä. Aikoinaan kuukautiskivut karseat, vuoto vaihteli niukasta valuvaan, usein ohivuotoa nukkuessa. Ällöä!

Summa summarum: ongelmista oudoimpia kun sentään on köyhyyttä, koronaa, kuolemaa...

Carpe diem!

Onneksi ne saa nykyään pois muutenkin, mulla oli viimeksi joskus alle kolmikymppisenä, nyt jo 15 v ilman vuotoja, kiitos minipillerien.

Kuulostaakin todella terveeltä, varmaan hieno kohtu sulla.

Vierailija
44/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne menkat aina tulevat joillekin yllätyksenä? Itse tiedän aika tarkkaan alkamisajankohdan ja suunnittelen menoni sen mukaan.

Voi luoja! Suunnittelet menosi menkkojen mukaan 😂 Jospa aikuistuisit

En minäkään menkkojen alkamisaikaan lähde minnekään, mitä kummallista siinä on.

eri

Vierailija
45/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain muille, että kuvitelkaa olevanne Punaisella Merellä.

Vierailija
46/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painukaa hiiteen taas mainostamasta näitä äklökuppejanne. KUKAAN NORMAALI NAINEN ei työntele itseensä mitään viemärinpumpun näköstä kumihärveliä. Joku tolkku tähän touhuun!

Oma on menetyksenne, kun ette kokeile. Minä sanoisin, että kukaan aikuinen nainen ei kulje vaipat housuissa (=side).

Helle, runsaat menkat + side = yhtä h.lvettiä 😖

Vierailija
47/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomiseen voi käyttää pillunpärettä ja uiminen ei kai sentään järveä pilaa.

Vierailija
48/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset! Tuo naisten kirous.

Minne saa tuoda?

Vierailija
49/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne menkat aina tulevat joillekin yllätyksenä? Itse tiedän aika tarkkaan alkamisajankohdan ja suunnittelen menoni sen mukaan.

eri

Jos menkat estää menemiset ja tekemiset, on se todella kummallista. Menkat on luonnollinen asia enkä tosiaankaan anna niiden määritellä tekemisiäni.

Vierailija
50/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaali nainen ei käytä siteitä. Vaippa housussa pullottaen pyyhälletään menemään. Se haisee, se hiostaa, se näkyy (usko tai älä).

Vierailija
51/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun menkat loppuu niin alkaa virtsankarkailu ja vanhuus. Jee. Eipä auta kuukupit.

Vierailija
52/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Carpe diem!

Kuulostaakin todella terveeltä, varmaan hieno kohtu sulla.

Mä olen syönyt lähes 20v pillereitä, pois lukien raskausajat. Kohtu on ihan terve.

Vierailija
53/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jos menkat estää menemiset ja tekemiset, on se todella kummallista. Menkat on luonnollinen asia enkä tosiaankaan anna niiden määritellä tekemisiäni.

No onnea sulle. Sulla ei taida olla esim. runsaat kuukautiset.

Vierailija
54/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun menkat loppuu niin alkaa virtsankarkailu ja vanhuus. Jee. Eipä auta kuukupit.

Ei karkaile kusi ja peräsuolen sulkijalihakseenkin voi vielä luottaa.

- n64v -

Vierailija
55/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äiti menetti jalkansa kuukupin vuoksi – älä käytä suojaa tämän pidempään!!!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmen-lapsen-aiti-menetti-jalkansa…

Kuukuppi on huono keksintö.

Vierailija
56/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile langattomia tamponeita, niitä saa ainakin seksikaupoista. Sellainen sienen tyyppinen ratkaisu, joka on todella paljon miellyttävämpi käyttää niukkojen kuukautisten aikaan kuin tavalliset tamponit.

Vierailija
57/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaali nainen ei käytä siteitä. Vaippa housussa pullottaen pyyhälletään menemään. Se haisee, se hiostaa, se näkyy (usko tai älä).

Kuinka vanha olet? Nykyään siteet ei ole enää vaippojen kokoisia.

Vierailija
58/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen lapsen äiti menetti jalkansa kuukupin vuoksi – älä käytä suojaa tämän pidempään!!!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmen-lapsen-aiti-menetti-jalkansa…

Kuukuppi on huono keksintö.

Kuka käyttää yhtäjaksoisesti kuukuppia yli 12 tuntia vaikka ohjeistus paketista puuttuisikin. Käytääkö joku samaa tamponia tai sidettä noin pitkään. En suosittele.

Vierailija
59/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jos pitäisi esimerkiksi mennä juurikin jollekin alkeelliselle mökille, missä ei ole kunnollista peseytymismahdollisuutta, niin minusta ei ole ollenkaan kummallista että mieluummin siirtää sen sellaiseen ajankohtaan kun ei kuukautisia ole. Olkoon vaikka kuinka luonnollinen asia niin ei se sitä yhtään sen helpommaksi tee jos ei ole suihkua ja sisävessaa.

Vierailija
60/70 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ap:ko nyt jostain löytää tähän hätään sopivan kupin js vielä opettelee käyttämään sitä?

Ite en ainakaan haluais mökillä aloittaa jotain kuukuppikokeilua....

Ite oon ap tehny niin että oon laittanu uidessa muovisimman (vähiten hajoavan) siteen jossa ei siipiä. Saunassa oon laittanu alleni semmosen kertakäyttöisen saunapefletin (tai pari) ja sit kävelelly yhen siteen malliseksi taitellun sellaisen kanssa saunasta ulos ettei tipu mitään minnekään. Se taiteltuna roskiin, esim tyhjän sidepakkauksen sisään.