Tuliko muille K-supermarketin hyvän asiakkaan lahjakuponkeja?
K-supermarket siis lupaa kaksi ruokalahjaa ilmaiseksi. Etu on henkilökohtainen - miehelleni. Minä laadin kauppalistat ja tulomme ovat yhdenmukaiset, mutta silti näin (en tosin noista tavaroista ole kateellinen vaan periaatteesta). Mielipaha aiheutti täydellisen voimattomuuden ja jouduin perumaan pari iltapäivän menoa.
On todella veemäistä, että kauppaketjuja on periaatteessa vain kaksi.Boikotointi tehty vaikeaksi, mutta enköhän minä jotakin keksi. Niillä on esimerkiksi aivan huolettomasti vanhoja päiväyksiä hyllyssä.
Kommentit (30)
Käykö ap nyt veivaamassa tänne uusia valitusviestejä olevinaan toisina ihmisinä?? Koita nyt ap jo ymmärtää, että se vitun keksipaketti on normaaleille ihmisille yks se ja vitun sama. Minua paskat kiinnostaa, tuleeko meidän talouteen joku ilmaisjuttu mun vai miehen nimellä, kiva jos jotain ylipäänsä tulee, jos ei niin sekin on ihan se ja sama. Miehen kanssa pystytään kyllä jakamaan niin ilmaislahjat kuin ostetutkin romut, samoin kuin pyykit, ruoat, imuri, lastenhoito, kissanlaatikon siivous, viinipullot jne.
Joi jestas, lukeeko niissä kupongeissa miehesi nimi? Tuskin. Kupongit voi käyttää vaikka naapuri, kunhan on plussakortti mukana. Ei ole niin älykäs kassajärjestelmä, että osaisi yhdistää oikean henkilön plussakorttiin lunastusvaiheessa.
meille tuli että saa -7%kertaostoksesta. Varmaan tuon edun siis saa rinnakkaiskortillakin?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:22"]meille tuli että saa -7%kertaostoksesta. Varmaan tuon edun siis saa rinnakkaiskortillakin?
[/quote]
Kyllä. Ne edut, samoin kuin plussapisteet, voi käyttää myös rinnakkaiskortilla.
Siinä lukee henkilökohtainen, jottei tuommoisia ilmaiskuponkeja "myytäisiin" eteenpäin. Eihän se tuotto suurta olisi, mutta kuitenkin.
Voi luoja mikä elämä yksistä ilmaiskupongeista. Voisi kuvitella, että eletään jossain Neuvostoliitossa pula-aikaan, mutta ei. Herran vuosi 2014 Suomessa tuntuu olevan kovin raskas ja puutteen lyömä.
Menkää Lidliin asioimaan, niin ei tarvitse ruokkia Keskon johtajia ja maksaa ylihintaisesta ruoasta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:14"]
Menkää Lidliin asioimaan, niin ei tarvitse ruokkia Keskon johtajia ja maksaa ylihintaisesta ruoasta.
[/quote]
No ku ei sieltä saa poonuksia ja blussia. Tai ilmaiskuponkeja.
Onpa taas ketju, tyhjänpäiväistä paskaa jauhetaan, jonniin joutavista alennuksista.
Meillä on juuri meneillään ihan kamala perheriita just tästä aiheesta. Kupongit tulivat minun nimelläni, kuten plussakorttikin on, mutta oikeasti mieheni ne ostokset aina kaupassa maksaa. Kuten tänäänkin, enkä edes antanut hänen ostaa paria olutta. :(
Mies on ihan nyt tietty raivona, lähtee kohta kauppaan selvittämään asiaa. En ymmärrä miten pääsemme tästä perheenä eteenpäin.