Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko muille K-supermarketin hyvän asiakkaan lahjakuponkeja?

Vierailija
10.06.2014 |

K-supermarket siis lupaa kaksi ruokalahjaa ilmaiseksi. Etu on henkilökohtainen - miehelleni. Minä laadin kauppalistat ja tulomme ovat yhdenmukaiset, mutta silti näin (en tosin noista tavaroista ole kateellinen vaan periaatteesta). Mielipaha aiheutti täydellisen voimattomuuden ja jouduin perumaan pari iltapäivän menoa.

On todella veemäistä, että kauppaketjuja on periaatteessa vain kaksi.Boikotointi tehty vaikeaksi, mutta enköhän minä jotakin keksi. Niillä on esimerkiksi aivan huolettomasti vanhoja päiväyksiä hyllyssä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Melko epäselvä viesti ap:lta. Meille tuli Citymarketista vastaavia 'hyvän asiakkaan kuponkeja', oli osoitettu mieheni nimelle. Tämä siksi, että Plussa-kortti on hänen nimissään ja minulla siihen rinnakkaiskortti. Kaikki mainosjutut tulee siksi aina miehen nimellä, kun hän on Keskon asiakasrekisterissä pääkortin omistaja.

Vierailija
2/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään epäselvä viesti. Saahan ne osoittaa miehen nimelle, mutta kun ne ovat hänelle henkilökohtaisia etuja - ei edusta hyvää kauppatapaa! Vastaaja (kakkonen) on joku tyhmä  tai keskolainen - tai mikä pahinta, molempia. - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua edelleenkään mikä tässä on noin vaikeaa? Jos sinulla on rinnakkaiskortti, niin tervemenoa lunastamaan nuo luvatut lahjukset. Kyllä on taas tekemällä tehty ongelma. Ja en muuten ole sen paremmin tyhmä kuin keskolainenkaan.

Vierailija
4/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei puhutat monikossa, vaan "olet yksi parhaista asiakkaistamme"... Ja kupongeissa lukee ETU ON HENKILÖKOHTAINEN. Eikö mene perille vieläkään? Ihan varmaan mä menisin nyt sinne kassalle mieheni lahjoja kinuamaan, mutta pitihän arvata, että täällä kohtaa vain yksinkertaisuutta.

Vierailija
5/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Citymarketista ja pahoihin myös mieleni minulla on keliakia ja juon vain teetä. Miksi saan kahvia ja vehnäkeksejä, jos olen yksi parhaista asiakkaista kuten kertovat :(  seuraavat kuitenkin ostostottumuksiani...

Vierailija
6/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee toki, mutta edun lunastaaksesi tarvitset vain samannumeroisen Plussa-kortin. Eli sen rinnakkaiskortin. Joko meni itsellesi perille?

Vierailija
7/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin myös näistä "lahjoista". En ole käynyt kyseisessä kaupassa muuton vuoksi yli puoleen vuoteen, ja nyt tällainen muistutus paosta. En jaksaisi taas etsiä uutta asuntoa siltä alueelta ja muuttaa takaisin.

Miksi Kesko haluaa kahlita ihmisiä tietyille alueille? Jokin ghetto-suunnitelma?

Vierailija
8/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, ei niitä ole pakko hakea. Tai hae vierasvaroiksi tai vaikka kaverille kahvittelutuliaisiksi!

Tuollaisesta tarvitse mieltä pahoittaa.

En tajua miksi ihmaisesta lahjasta moinen ongelma.

Ja ap, teille on laitettu tuo miehen nimellä siksi, että eivät sinua halua sinne kauppaan nillittämään kaikesta. Ja halusivat myös kiusallaan loukata.

Vaikka kai tämä joku provo on, ei voi maa päällään edes tuollaisia kantaa.

Vierailija
9/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei lue niin missään koko läpyskässä, seiska. Siinä lukee mieheni nimi isolla ja sen jälkeen tuo jo edellä suurin kirjaimin kirjoitettu. - ep

Vierailija
10/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:39"]Minulle ei lue niin missään koko läpyskässä, seiska. Siinä lukee mieheni nimi isolla ja sen jälkeen tuo jo edellä suurin kirjaimin kirjoitettu. - ep

[/quote] Jätä hakematta sitten, oma valintasihan se on. Kaikenlaisia mielensäpahoittajia sitä onkin :D

Vierailija
11/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ongelmana?

Vierailija
12/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen voi loukkaantua ilmaislahjasta.

Vierailija
13/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis kukaan ei halua ymmärtää stoorin pointtia. Jessus mitä jengiä!

Vierailija
14/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:49"]

Ai siis kukaan ei halua ymmärtää stoorin pointtia. Jessus mitä jengiä!

[/quote]

Kyllä me ymmärrettiin ("miksi muut sai mutten minä? byyhyy!"), mutta ihmetyttää, miten jaksa nillittää pienistä. Koska vaihtoehto tälle on se, ettei kukaan saa mitään. Olisitko sitten tyytyväinen?

Vierailija
15/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP ne lääkkeet. Tai sitten vaihtoehtoisesti jätä se sika, varmaan saa keksipaketin lisäksi seksipaketinkin säännöllisesti siltä 2kymppiseltä töröhuulelta,  joka kassalla muka huomaamattomasti aina flirttailee. Hävytöntä, toisi edes kukkia joskus. 

Vierailija
16/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan jaetaan niille, jotka ostaa vähän ja pihtaa: yrittävät innostaa oikeiksi asiakkaiks!

Vierailija
17/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:01"]

Minä laadin kauppalistat ja tulomme ovat yhdenmukaiset, mutta silti näin

[/quote]

Jotain vikaa on teidän naapurustossa sitten. Meidän kauppias ainakin osaa lukea ajatukset ja tietää, kuka meillä tekee kauppalistat. Olenkin sen takia aina saanut omalla nimellä alekuponkeja, vaikka kellään meidän perheessä ei ole etukorttia.

Vierailija
18/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just..vain suomalainen voi loukkaantua ilmaisesta lahjasta! Meille tuli myös.saa hakea pirkka kahvipaketin ja geisha keksipaketin..tuli luonnollisesti miehen nimellä.so What..

Vierailija
19/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin.

vaihtoehtona kondomi tai terveysside.

kondomia emme tarvitse kun mulla on kierukka ja kierukan ansioista mulla ei ole kuukautisia. Mitä siis noilla teemme?

soitin kauppiaalle ja lupasi vaihtaa tuotteet.

Mies kävi nyt hakemassa ja juma vaihtoehtona oli ykkös olut tai siideri :/

kauppa menee nyt boikottiin. Emme kumpikaan juo alkoholia.

Vierailija
20/30 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittanee et siinä olisi pitänyt lukea esim. Perhe Virtanen tai Herra ja Rouva Virtanen.

Virhe kaupalta oli kohdella miestä kuin mies olisi oma itsellinen persoona jolla on itsemääräämisoikeus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan