Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen Exän kohdalla lukee Facessa Yksi yhteinen kaveri

Vierailija
10.06.2014 |

Voiko olla mahdollista että lukee yksi yhteinen kaveri, mutta ovat molemmat salanneet sen minulta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummankaan exiä? Minä en olisi yhtään huolissani jo loppuneista suhteista vaan tulevista. Pyydä miestäsi poistamaan kaikki naiskaverinsa nyt. Eikä taida olla mikään penaalin terävin jos on 62 kaveria.

Vierailija
22/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että teillä on joku muukin yhteinen tuttu kun miehesi.

Toisaalta mitä väliä, miehesi voi pettää sua muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että kysyisit asiaa hyvässä hengessä mieheltäsi? Tyyliin, jäin murehtimaan asiaa, kun olemme sopineet tietystä toimintatavasta? Ymmärrän, että mietityttää, jos on jotain sovittu niin siitä pidetään kiinni.

Vierailija
24/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä kaatuu exän fb-kaverina olemiseen niin terve menoa! Miksi se aiheuttaa sulle ongelmia, pitäiskö käydä vähän juttelemassa päätohtorin kanssa?

Vierailija
25/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:53"]

Ei kummankaan exiä? Minä en olisi yhtään huolissani jo loppuneista suhteista vaan tulevista. Pyydä miestäsi poistamaan kaikki naiskaverinsa nyt. Eikä taida olla mikään penaalin terävin jos on 62 kaveria.

[/quote]

oletko sä itse näitä joilla on 1000 "kaveria"?

Itsellänikin on n. 60 kaveria, kaikki ihan oikeita kavereita tai sukulaisia.

Vierailija
26/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä... voihan teillä sattumalta olla joku ihan muukin yhteinen Facekaveri kuin juuri se sinun miehesi. Mitäpä jos kysyisit ihan siltä mieheltäsi, että onko hän exänsä kanssa facekavereita. Mahtaa olla suhde hienolla pohjalla, jos ei kehtaa kysyä tai ei voi luottaa siihen mitä mies kertoo.

Vierailija
27/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähtiin että facebook ja sen kaltaiset sosiaaliset mediat tekevät ihmisistä entistä mustasukkaisempia ja vainoharhaisia.. Surullista mutta totta.

Vierailija
28/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

Vierailija
29/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisitteko aukoa päätänne samallalailla jos olisin kaverinne?! Miettikää itte vaan mitä miehenne siellä somessa tekeekään..

Nimimerkki: 100 % luottamus?!

Vierailija
30/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:12"]

Kehtaisitteko aukoa päätänne samallalailla jos olisin kaverinne?! Miettikää itte vaan mitä miehenne siellä somessa tekeekään..

[/quote]

Kukaan mun kavereista ei käyttäydy näin. Ja kyllä sanoisin, että haloo nyt.

Mun mielestä on aivan turhaa olla parisuhteessa jos on näin epävarma.

Vierailija
31/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ihmeessä mun pitäis valvoa mitä mun mies tekee somessa? Ei tarvitse, mies on aikuinen ihminen ja vastaa itse someilustaan.

Vierailija
32/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:53"]

[/quote]

Ja mitähän tällä tarkoitat? Jos on "vain" 62 kaveria, niin se meinaa sitä, että on vähintäänkin imbesilli?

Vierailija
33/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:15"]

Ja miksi ihmeessä mun pitäis valvoa mitä mun mies tekee somessa? Ei tarvitse, mies on aikuinen ihminen ja vastaa itse someilustaan.

[/quote]

Niin just. Mitäpä sillä väliä jos hakee vaikka seksiseuraa samalla kun kokkailet tms

Vierailija
34/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:15"]

[/quote]

Niin just. Mitäpä sillä väliä jos hakee vaikka seksiseuraa samalla kun kokkailet tms

[/quote]

Eli mun pitäis sormet rakoilla stalkata miestä ja jättää ruuatkin tekemättä? :D

Tiedätkö ihan oikeasti mitä luottamus on? Ja miksi se on tärkeää parisuhteessa?

Kaikki voivat pettää, mutta ei kai sitä pahinta voi pelätä ja elää niin. Jos et edes ruokaa voi tehdä pelkäämättä mitä mies tekee netissä niin eroa.

Vierailija
35/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:12"]

[/quote]

Miksi sitä pitäis miettiä? Jos haluaa pettää, niin löytää kyllä keinon pettää vaikka toinen kuinka kyttäis. Mustasukkaisuus (liiallinen) on aivan turhaa, sillä saa vaan itselleen pahan olon jos ei yhtään voi luottaa toiseen. Mitä jos miehesi lähtee työpaikan pikkujouluihin? Tai kertoo törmänneensä baarissa exäänsä?

Vierailija
36/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielisairasta tuolla tavalla stalkata miestään. Jos se on vapaaehtoisesti sinut valinnut puolisokseen niin ole tyytyväinen asiaan niin kauan kuin se sinua jaksaa katsella.

Vierailija
37/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, helppoa on tuomita kunnes osuu omaan nilkkaan.

Vierailija
38/38 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:55"]

Juu, helppoa on tuomita kunnes osuu omaan nilkkaan.

[/quote]

Sori, on osunut jo. Entisessä suhteessa nääs. :) Hysteria ja stalkkaus ei auta ketään, tekee itelles vaan ongelmia. Mustasukkaisuudella sä ajat miehesi susta vaan kauemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi