Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko päivittäistavarakaupasta mielestäsi jotain sellaista, jota kukaan muu ei osta?

Vierailija
07.06.2026 |

Eli tuote joka on vain harvoille ja valituille

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me kaikki tuotteet menee kaupaksi. Jos ei mene, poistuu nopeasti valikoimasta.

Vierailija
2/5 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki tuotteet menee kaupaksi. Jos ei mene, poistuu nopeasti valikoimasta.

Mun suosikeille käy usein juuri niin, että ne poistuvat valikoimasta. Eli ilmeisesti ostan sellaista, mitä muut ei osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin tulossa sanomaan ja välillä käy niinkin, että firma myös lopettaa jonkin lempituotteen valmistuksen heikon kysynnän vuoksi.

Näin kävi Heinzin tartar-kastikkeelle pullossa. Oli saakutin hyvää ranskalaisten kanssa.

Vierailija
4/5 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen iloinen, että joku minun lisäkseni lähikaupassa tykkää Kavlin sitruunamajoneesista. Ilmestyi takaisin hyllyyn.

Hapanleipää, keitettyä munaa ja pieni nokare tuota on niin hyvää päiväkahvin kanssa.

Vierailija
5/5 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama suosikkituotteeni ovat olleet vaihtoehdoista se kallein ja ovat poistuneet valikoimasta, koska tietysti kaiken kallistuessa ihmiset ostavat mielummin lähes vastaavaa halvemmalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi