Miniäni on todella ruma.
Tiedän, olen kauhea, mutta en voi sille mitään, että minua häiritsee miniäni todella rumat kasvot. Poikani olisi kyllä saanut jonkun kauniinkin. Oikeastaan se mikä häiritsee on se, että minulla on pojantytär, joka ei ole kaunis, ei edes semmonen, kuten sanotaan, ihan nätti :( Tyttö on siis valitettavasti ihan äitinsä näköinen. En voi tälle tunteelle mitään...
Kommentit (23)
Minäkin tahdon tietää, millaiset ovat häiritsevän rumat kasvot?
Kyllä tekis mieli motata turpaan ap:ta, saatanan pinnallinen paska!
Merja, olen pahoillani että tuotin sulle pettymyksen. Lohdutuksen sanana voin todeta, että hyvältä et näytä sinäkään.
ps. pinkki juice couturen verkkariasu ei tee susta "nuorekasta".
no on sulla ongelma :D
Olisit kiitollinen, kyseessä on sitten melko varmasti tosirakkaus ja poikasi on hieno ihminen, joka näkee pintaa syvemmälle!
Onneksi poikasi on äitiään fiksumpi.
Mielummin ruman ottaisin kuin tyhmän, pinnallisen tai ilkeän. Päältä kauniit kakut ovat joskus sisältä silkkaa paskaa
No, itse olet ihmisenä paska, että etteköhän ole tasoissa.
Ajatuksille ei aina mitään voi. Mutta käytökselle voi ja siihen sinun pitää keskittyä. Älä tuo mielipiteitäsi esille, ei miniälle, ei tytölle. Ulkonäkö on sellainen asia, josta kaiken lisäksi on hyvinkin eriäviä mielipiteitä. Poikasi on valinnut vaimonsa ja näkee hänessä varmasti paljon kaunista. Ulkonäkö on vain pieni osa ihmistä.
Toivottavasti saat pian sydärin ja poistut. Iloisia juhlia ihmiset aina mielellään järkkääkin.
Siellä todennäköisesti kirjoittelee joku katkera vanha korppu. :) Olisit iloinen jos poikasi on onnellinen ja se miten kauniina poikasi pitää miniää, ei kuulu sinulle. Ehkä kannattaisi vilkaista omaan peiliin?
Millainen on luonteelta. Onko mukava?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 16:51"]
Poikani olisi kyllä saanut jonkun kauniinkin.
[/quote]
Veikkaanpa, että sinulla on hieman liian ruusuiset kuvitelmat poikasi haluttavuudesta naisten keskuudessa.
Vanhetessa luonne ja älykkyys kestävät todennäköisemmin kuin kauneus.
Kerro tuo mielipiteesi ihmeessä miniällesi niin todennäköisesti ei tarvitse miniää enää sen jälkeen nähdä. Eikä kyllä poikaasikaan ja toivottavasti kaikki muutkin sukulaiset tajuavat samalla ottaa etäisyyttä tuollaiseen persläpeen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 16:58"]
Millainen on luonteelta. Onko mukava?
[/quote]
yleensä rumat on vielä katkeria ja kamalia.
Olisit kasvattanut poikasi yhtä pinnalliseksi kuin olet itse, niin ei olisi tätälään ongelmaa...
Rapsakka provo kyllä on, ja aina yhtä rattoisan mukavaahan se tämmöiseen on revitellä takaisin. 7
Luin juuri tutkimuksesta, jonka mukaan miehet valitsevat todennäköisimmin puolisokseen naisen, jonka kasvonpiirteet muistuttavat omaa äitiä. Katso siis peiliin.
Mut eikös joku tutkimus väittäny, että mies ottaa puolisokseen siskonsa näköisen naisen? Onko ap:n pojalla siskoja?