Jumppaamisesta ja painojen nostelusta ei näköjään ole mitään hyötyä
1½tuntia kertaa 3 viikossa ei tiputa painoa yhtään. Näin olen tehnyt jo 2 kk. Samanlainen vitunläski edelleen. Ihan vituttaa kun paino ei alene vaikka mitä tekee.
Kommentit (42)
Syömisellä saa enemmän kuin helposti mitätöityä liikunnan hyödyt painonpudotuksen kannalta.
No eipä se paino yhdessä viikossa yleensä putoakaan. Varsinkaan, jos muuten elämäntavat persiillään.
Nostele isompia painoja ja tee tehokkaampaa jumppaa.
Lisää aerobista. Pelkkä puntteilu ei pudota, vaan lisää painoa.
Tee puntin jälkeen aerobista 15-30 minuuttia joka kerta. Siitä se alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Syömisellä saa enemmän kuin helposti mitätöityä liikunnan hyödyt painonpudotuksen kannalta.
Syön saman verran kuin ennenkin tai jopa vähemmänkin kuin ennen tätä. Kaikki makeat herkuttelut olen jättänyt pois.
Painonpudotus on 80% ruokavaliohomma ja 20% liikuntaa. Mut ei se silti oo helppoa :( ja kaikilla on se oma luonnollinen kehonrakenne, mihin kroppa aina pyrkii takas. "Luonnostaan" pullean on vaikea olla pitkään hoikka. Ja sellaset ylihoikat ei saa lihasta ja painoa kuin kauheella vaivalla ja sit se katoa hetkessä.
Liian alhaiset tehot ja liian suuri energian saanti. Ei minullakaan paino putoa, vaikka jumppaisin 10 tuntia, jos vedän vastapainoksi kaksin käsin sokeria, suolaa ja rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön saman verran kuin ennenkin tai jopa vähemmänkin kuin ennen tätä. Kaikki makeat herkuttelut olen jättänyt pois.
Kannattaa ehkä panostaa enemmän terveelliseen ruokavalioon ja vähemmän liikuntaan? Jos alotat vaikka kevyen ruokapäiväkirjan pitämisen?
Vierailija kirjoitti:
Teen kerralla 45 minuuttia pilatesta ja 45 minuuttia jalkalihaksia ja yläkropan lihaksia. Syke pysyy pilateksessa korkealla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt liian ravintoköyhästi ja todennäköisesti liian pieniä määriä suhteessa liikuntamäärään. Makeus ei ole ainut mikä painoa nostaa. Ei ne ammattiurheilijatkaan huvikseen tankkaa jättiannoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä panostaa enemmän terveelliseen ruokavalioon ja vähemmän liikuntaan? Jos alotat vaikka kevyen ruokapäiväkirjan pitämisen?
No suht terveellisesti syön. Kasviksia ja proteiinipainotteisia ruokia. Tosin syön kyllä roppa kaupalla lääkkeitä mm. neuroleptejä ja muita mielialalääkkeitä. En tiedä miten ne sitten aineenvaihduntaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suht terveellisesti syön. Kasviksia ja proteiinipainotteisia ruokia. Tosin syön kyllä roppa kaupalla lääkkeitä mm. neuroleptejä ja muita mielialalääkkeitä. En tiedä miten ne sitten aineenvaihduntaan vaikuttaa.
Korj. siis roppakaupalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kerralla 45 minuuttia pilatesta ja 45 minuuttia jalkalihaksia ja yläkropan lihaksia. Syke pysyy pilateksessa korkealla koko ajan.
Saako kroppa ravintoa tuona aikana? 1,5h on pitkä aika harjoitella ilman protskua ja hiilareita. Nuo pitäisi olla myös päinvastaisessa järjestyksessä eli puntti eka ja pilates sen jälkeen. Muuten pilates väsyttää voimasi ja treenat painoilla kroppa säästöliekillä = käy just noin, että lihakset lähtee ja läski jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä tulikin selkeä selitys sille, miksi paino ei laske. Kannattaa lukea ne lääkkeiden pakkausselosteet ja jos mitenkään mahdollista, vähentää lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s
Vierailija kirjoitti:
Syöt liian ravintoköyhästi ja todennäköisesti liian pieniä määriä suhteessa liikuntamäärään. Makeus ei ole ainut mikä painoa nostaa. Ei ne ammattiurheilijatkaan huvikseen tankkaa jättiannoksia. [/
Tämä säästöliekkijuttu on joku ihme nykyajan meemi. Hyvin harva ihminen on lihava, tai paino ei putoa, sen vuoksi, että syö liian vähän.
Afrikassa ja kskitysleirilläkin ollaan laihoja vaan sen vuoksi, että siellä syödään 3 tunnin välein riittävästi täysipainoista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s
Vierailija kirjoitti:
Syöt liian ravintoköyhästi ja todennäköisesti liian pieniä määriä suhteessa liikuntamäärään. Makeus ei ole ainut mikä painoa nostaa. Ei ne ammattiurheilijatkaan huvikseen tankkaa jättiannoksia. [/
Tämä säästöliekkijuttu on joku ihme nykyajan meemi. Hyvin harva ihminen on lihava, tai paino ei putoa, sen vuoksi, että syö liian vähän.
Afrikassa ja kskitysleirilläkin ollaan laihoja vaan sen vuoksi, että siellä syödään 3 tunnin välein riittävästi täysipainoista ruokaa.
Meinaatko nyt vakavissasi, että keskitysleirillä tehtiin punttitreeniä tms. vai mikä oli pointtisi? Voit koska tahansa googlen avulla perehtyä urheilijan ruokavalioon niin opit kenties jotain.
Neuroleptithän lihottaa suurta osaa käyttäjistä. Ja nyt joku tulee huutamaan et "ei lääke lihota vaan se mitä syö!", mutta ne ruokahalun lisäämisen lisäksi hidastaa aineenvaihduntaa ja rasva-aineenvaihduntaa.
Myös ssri ja snri-lääkkeistä osa tekee samaa.
Itse sain kokeilujen jälkeen vihdoin ssri lääkkeen, jonka sivuvaikutuksena on laihtuminen ja ruokahalun väheneminen.
Kehosi on säästöliekillä. Täytyy syödä perhepizza ja pari suklaalevyn iltapalaksi. Saa läskit kyytiä.