Ei yhtään ystävää
Minulla ei ole ystäviä eikä oikeastaan kavereitakaan.
Mies ja lapset löytyy mutta kaipaisin myös ystävää lähelleni.
Ilmeisesti jokin asia minussa mitä en itse ymmärrä työntää muut pois luotani. Olen hirveän yksinäinen.
Kommentit (23)
Jotta saa ystäviä, niin pitää myös muistaa antaa jotain itsestään. Heittäytyä mukaan esim. Työpaikalla hauskoihin keskusteluihin, jos on sitä mieltä että sellaisia ei ole, niin pitää katsoa vessan peiliin. Juttele ja hymyile ihmisille kaupoissa, päiväkodissa joka paikassa. Silleen luonnollisesti
Minäkin muutin miehen luokse toiselle paikkakunnalle. Ystäviä minulla ei ole paljoa, mutta ne harvatkin asuvat kaukana. Miehen ystävien kanssa en ole päässyt ystävystymään, lähinnä tuntuu etteivät halua minua porukkaan. Yksinäistä siis täälläkin :(
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 06:48"]
Miten ihmeessä te valitatte yksinäisyyttä? Teillä on perhe ja sukulaiset, ette todella ole yksinäisiä!
Joillakin ihmisillä ainoa kontakti on kaupan kassa.
[/quote] Kyllä sitä saa valittaa. Muutoin kukaan koskaan ei voisi valittaa mistään, koska aina löytyy henkilö, jolla asiat on huonommin. Itse olen myös yksinäinen, eikä ole edes sitä miestä. Luen silti mielellään muidenkin yksinäisyydestä, vaikka se olisikin eritasoista.