Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei raskaana oleva. Jumppaatko kotona?

Vierailija
30.06.2014 |

Juuri tein pari punnerrusta, vatsaa ja askelkyykkyä, mutta en saanut oikein intoa irti (rv 25). Pitäiskö kuitenkin? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo synnyttänyt mutta kerron kuitenkin. Jumppaaminen ja liikunta muutenkin jäi aika vähiin kun tuli pahoinvoinnit ja noin rv10 alkoi liitoskivut (2. raskaus, välissä muutama kuukausi) eikä pystynyt kävellä pitkään tai istua lattialla. Liikunta ei tosiaan auttanut, seurauksena oli aina monen päivän tuska. Jossain vaiheessa en pystynyt istua ilman pehmusteita enkä päässyt tuolilta ylös ilman viiltävää kipua. Joskus rv30 jälkeen helpotti hetkeksi ja silloin aloinkin kävellä taas pidempiä lenkkejä ja jumppasin muutamia kertoja. Sit aivan lopussa paheni taas liitoskivut ja alkoi supistelu.

Mulla oli eka raskaus niin vaikea etten tosiaan pystynyt tekemään mitään. Ehdin aika vähän aikaa sitten raskauksien välillä harrastaa liikuntaa säännöllisesti ja tokan raskauden aikana yritin tehdä edes vähän koska kauhistutti miten huonossa kunnossa olisin siellä synnytyksessä. No keskityin sitten edes lantionpohjan lihaksiin :)

No hyvin se synnytys meni kuitenkin ja onneksi on nyt taas päässyt kohottamaan kuntoa, minkä ehtii.

Vierailija
2/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen ihan saakelin laiska ja väsynyt. Vähäisetkin energiat menee esikoisen (1v) hoitamiseen. Ainakin eka synnytys meni täydellisesti vaikka rapakunnossa olin silloinkin, tosin silloin mulla oli liikuntakielto raskausviikolta 25 loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä välillä jumppaan, noin 2-3 kertaa viikossa. En aina saa mäkään intoa irti... Rv 29.

Vierailija
4/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kävelylenkeillä, ja silloinkin vatsa kiristyy, supistaa. En voi kävellä edes reipasta tahtia, ja vasta viikko 23.

Vierailija
5/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti jumpata, oon jumpannut ehkä pari kertaa koska on muka niin kiire koko ajan. Tekis kyllä hyvää. Rv 36, ehkä tässä ehtii vielä alkaa jonkinlaisen tehovalmennuksen synnytystä varten?

Äitiyspilateksessa kävin ja tykkäsin, harmi kun se loppui jo. Youtubesta kyllä löytyy hyviä videoita, kun vaan saisi aikaiseksi tehdä.

Vierailija
6/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaan salilla tunteja vetäen ja itse treenaten 9-12h/ vko. Raskausviikkoja on 27. Kotona lenkkeilen koirien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme