Koronarokotteesta (Moderna) sivuvaikutuksia. Onko muille tullut?
Sain 1. annoksen Modernaa keskiviikkona 9.6. Jo samana päivänä alkoi kova väsymys, ja seuraavana päivänä käsi oli toimintakykyä haittaavasti kipeä. Käden kipu helpottui parissa päivässä, mutta väsymys jäi. Olo on kuumeinen, mutta kuumetta ei oikeasti ole. Tulee kylmiä väreitä, on vuorotellen kylmä ja kuuma jne., ja tämä väsymys vain jatkuu. Lisäksi n. viikko rokotteen saamisesta pistoskohta ärsyyntyi, ja siihen ilmestyi n. 10x5cm kokoinen punoittava ja kuumottava alue, joka on nyt lähtenyt haalenemaan, alue ei ole kipeä ja käsi toimii ihan normaalisti.
Ajattelin kirjoittaa haittavaikutusilmoituksen, kunhan oireet poistuvat ja voin kertoa koko oireiden elinkaaren.
Onko teille tullut rokotteesta sivuvaikutuksia, varsinkin paria päivää pidemäpään kestäneitä? Tämä väsymys alkaa jo vähän ottaa päähän.
Kommentit (152)
Mä sain jäätävän rajun orgasmin.
Rokotuksen jälkeen huomasin, että tapani ajatella ja katsoa maailmaa muuttui. Esimerkiksi olin aiemmin ollut täysin vakuuttunut siitä, että maapallo on litteä, mutta nyt olen alkanut kyseenalaistamaan tätä. Lisäksi poliittinen ajatteluni on muuttunut: kun aiemmin pidin itsestäänselvänä, että äänestä Perussuomalaisia, olen nyt alkanut harkitsemaan Vihreitä, perehdyttyäni tarkemmin heidän näkemyksiinsä. Tällainen ei olisi tullut kuuloonkaan aiemmin ennen rokotusta.
Naapurini juuri kuoli toisen rokotteen otettuaan.
Viikko rokotteesta oli sairaalakunnossa, vaikka ensimmäisen jälkeen ei tullut mitään oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tullut sivuvaikutuksia, jos ei lasketa noin vuorokauden kestänyttä pientä arkuutta pistoskohdassa.
Tilastojen mukaan 90 prosentilla ei tule sivuoireita. Nuo ap:n kuvailemat ovat yleisiä niillä, joilla oireita tulee, mutta tietysti voit ne varmuudeksi raportoida.
Petteri Orpo sai koronarokotuksen huhtikuun puolivälissä, joten eipä sillä ole voinut olla vaikutusta kesäkuun puolivälin sydänongelmaan.
Ei tietenkään voi olla mitään vaikutusta.
Terveitä, hyväkuntoisia Ihmisiä kuolee massoitain nyt jostain kumman syystä - ja ihan näitä rokotettuja ihmisiä, mutta eihän sillä voi olla yhteyttä, koska terveiden ihmisten rokotuksen ja kuoleman välillä on kuitenkin ollut päiviä, viikkoja tai jopa pari kuukauttakin.
Rokotetuilla maximi elinaika 2 vuotta.
Hyvin voidaan. olen elossa vaikka sain noin 2-vuotta sitten Oxford-AstraZenecan.
Koekaniinina oleminen ei ollut yhtään pelottavaa.MIKSI valehtelet??? Jokainen tietää, ettei koronarokotteita ole kukaan saanut aiemmin, kun viime joulukuusta lähtien.
Ja tämähän on kaikille ihmisille täysin kokeellinen piikitys, ei edes rokote lainkaan.
Asuin Oxfordissa huhtikuussa 23.päivä. 2020. Pääsin mukaan kokeiluun johon osallistui 1077 tutkimushenkilöä. Sain ChAdOx1 nCoV-19 -rokotetta yhden annoksen. Kirjasin oireet ylös viikon ajalta ja kävin useassa verikokeessa. Elossa ollaan.
Viikon ajalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urtikaria on pahentunut ainakin tosi paljon ja hyttysen puremat on kipeämpiä kuin ikinä ennen ja kutisee aivan törkeästi.
En ole vielä ottanut rokotetta. Oma urtikaria on ollut tänä keväänä pahempi. Lääkäri sanoi sen johtuneen poikkeuksellisesta määrästä siitepölyä ilmassa.
Tuo siitepölyn vaikutus on hyvin mahdollinen. Samaa olen miettinyt omiin ötökänpuremiin, kun yleensä ei tule mitään ja tänä vuonna on tullut.
Piikkiä en ole ottanut, enkä ota.
Eri
Mites jos se onkin se 5g joka pahentaa kaikkia iho-oireita. urtikaariaa silsaa ja atopiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolle tuli sydänongelmia. Suht nuori mies vielä. Olisiko tullut ilman rokotusta? Emme tiedä.
Prinssi Philip kuoli. Iäkäs oli ja olisi pian kuollut muutenkin mutta ehkä rokotus joudutti. Emme tiedä sitäkään.Niin, sitä ei tiedetä, mutta osa LUULEE tietävänsä ettei rokotteella ole mitään tekemistä asioiden kanssa.
Sepelvaltimotauti ei synny muutamassa kuukaudessa vaan vaatii vuosia.
Sepelvaltimotaudissa sydämen valtimoiden sisäkerrokseen alkaa kehittyä rasvapesäkkeitä, jotka ajan myötä aiheuttavat valtimon ahtautumisen. Kyse on ateroskleroosista eli valtimoiden kovettumistaudista.
Niinpä, ja sitten kun veri rokotteen myötä paksunee riittävästi niin johan rupee tukokset ahdistamaan ja tuntumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolle tuli sydänongelmia. Suht nuori mies vielä. Olisiko tullut ilman rokotusta? Emme tiedä.
Prinssi Philip kuoli. Iäkäs oli ja olisi pian kuollut muutenkin mutta ehkä rokotus joudutti. Emme tiedä sitäkään.Niin, sitä ei tiedetä, mutta osa LUULEE tietävänsä ettei rokotteella ole mitään tekemistä asioiden kanssa.
Sepelvaltimotauti ei synny muutamassa kuukaudessa vaan vaatii vuosia.
Sepelvaltimotaudissa sydämen valtimoiden sisäkerrokseen alkaa kehittyä rasvapesäkkeitä, jotka ajan myötä aiheuttavat valtimon ahtautumisen. Kyse on ateroskleroosista eli valtimoiden kovettumistaudista.
Niinpä, ja sitten kun veri rokotteen myötä paksunee riittävästi niin johan rupee tukokset ahdistamaan ja tuntumaan.
Mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tullut sivuvaikutuksia, jos ei lasketa noin vuorokauden kestänyttä pientä arkuutta pistoskohdassa.
Tilastojen mukaan 90 prosentilla ei tule sivuoireita. Nuo ap:n kuvailemat ovat yleisiä niillä, joilla oireita tulee, mutta tietysti voit ne varmuudeksi raportoida.
Petteri Orpo sai koronarokotuksen huhtikuun puolivälissä, joten eipä sillä ole voinut olla vaikutusta kesäkuun puolivälin sydänongelmaan.
Ei tietenkään voi olla mitään vaikutusta.
Terveitä, hyväkuntoisia Ihmisiä kuolee massoitain nyt jostain kumman syystä - ja ihan näitä rokotettuja ihmisiä, mutta eihän sillä voi olla yhteyttä, koska terveiden ihmisten rokotuksen ja kuoleman välillä on kuitenkin ollut päiviä, viikkoja tai jopa pari kuukauttakin.
Rokotetuilla maximi elinaika 2 vuotta.
Hyvin voidaan. olen elossa vaikka sain noin 2-vuotta sitten Oxford-AstraZenecan.
Koekaniinina oleminen ei ollut yhtään pelottavaa.MIKSI valehtelet??? Jokainen tietää, ettei koronarokotteita ole kukaan saanut aiemmin, kun viime joulukuusta lähtien.
Ja tämähän on kaikille ihmisille täysin kokeellinen piikitys, ei edes rokote lainkaan.
Asuin Oxfordissa huhtikuussa 23.päivä. 2020. Pääsin mukaan kokeiluun johon osallistui 1077 tutkimushenkilöä. Sain ChAdOx1 nCoV-19 -rokotetta yhden annoksen. Kirjasin oireet ylös viikon ajalta ja kävin useassa verikokeessa. Elossa ollaan.
Viikon ajalta?
Jep. Vain viikon ajalta. Verikokeessa kysyttiin sitten yleisesti oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urtikaria on pahentunut ainakin tosi paljon ja hyttysen puremat on kipeämpiä kuin ikinä ennen ja kutisee aivan törkeästi.
En ole vielä ottanut rokotetta. Oma urtikaria on ollut tänä keväänä pahempi. Lääkäri sanoi sen johtuneen poikkeuksellisesta määrästä siitepölyä ilmassa.
Tuo siitepölyn vaikutus on hyvin mahdollinen. Samaa olen miettinyt omiin ötökänpuremiin, kun yleensä ei tule mitään ja tänä vuonna on tullut.
Piikkiä en ole ottanut, enkä ota.
EriMites jos se onkin se 5g joka pahentaa kaikkia iho-oireita. urtikaariaa silsaa ja atopiaa...
Se on toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Piikkiproteiini tekee just noita verisuonitukoksia.
Itse seuraan mm. Olli Postia.
Kas vaan kun mediassa ei tietenkään kerrota ihmisten saamista vakavista haitoista ja kuolemista.
Kaikki eivät ilmoita Fimeaan, eivät edes lääkärit.
Ja miten kuollut itse tekee ilmoituksen?
Jos lääkäri ei sitä tee.
Sukulaislääkärinikään ei ymmärrä että nyt ei ole kyseessä tavallinen rokote.
Muista että tämä taktiikka on suunniteltu: ensin tauti ja kova pelottelu, ihmisten manipulointi mm. maskeihin.
Sitten löytyy pelastus pelkääville eli piikki.
Ja koko ajan ohjelmoidaan ihmisiä ja sensuuri estää muun tiedon.
Hmmhh.
Olli Posti on huijaava ja valehteleva hörhö, jolla on oma lehmä ojassa rokotevastaisuuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo muutenkin niin väsynyt, että en ottaisi tuommosta väsymystä aiheuttavaa piikkiä millään.
Minun ystävä sai pirteyden 😆 ent miten häneen vaikutti piristävästi
Mä en tiedä tuliko mulle Pfizeristä lämpöilyä vai johtuuko se jostain muusta. Nimittäin otin kuukausi sitten ekan rokotteen ja mulla on vieläkin lämpöä vaihdellen 36.8-37.7 välillä. Rokotuspäivää seuraavana päivänä aloin mittailemaan. Mutta sitten muistin että joskus pari viikkoa ennen rokotustakin mittasin lämmön, kun väsytti niin paljon ja mulla oli silloinkin lämpöä joku 37.4. En vaan silloin mittaillut sitä kun sen kerran, joten en tiedä että kuinka pitkään mulla nyt sitten oikein on ollut lämpöä ja mistä se johtuu. Väsyttänyt on kyllä tosi pitkään ennen rokotettakin. Varmaan viime syksystä asti. Normaalilämpö oli ennen 36.3 että aika paljon on noussut.