Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteesta (Moderna) sivuvaikutuksia. Onko muille tullut?

Rokotettu
18.06.2021 |

Sain 1. annoksen Modernaa keskiviikkona 9.6. Jo samana päivänä alkoi kova väsymys, ja seuraavana päivänä käsi oli toimintakykyä haittaavasti kipeä. Käden kipu helpottui parissa päivässä, mutta väsymys jäi. Olo on kuumeinen, mutta kuumetta ei oikeasti ole. Tulee kylmiä väreitä, on vuorotellen kylmä ja kuuma jne., ja tämä väsymys vain jatkuu. Lisäksi n. viikko rokotteen saamisesta pistoskohta ärsyyntyi, ja siihen ilmestyi n. 10x5cm kokoinen punoittava ja kuumottava alue, joka on nyt lähtenyt haalenemaan, alue ei ole kipeä ja käsi toimii ihan normaalisti.

Ajattelin kirjoittaa haittavaikutusilmoituksen, kunhan oireet poistuvat ja voin kertoa koko oireiden elinkaaren.

Onko teille tullut rokotteesta sivuvaikutuksia, varsinkin paria päivää pidemäpään kestäneitä? Tämä väsymys alkaa jo vähän ottaa päähän.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpolle tuli sydänongelmia. Suht nuori mies vielä. Olisiko tullut ilman rokotusta? Emme tiedä.

Prinssi Philip kuoli. Iäkäs oli ja olisi pian kuollut muutenkin mutta ehkä rokotus joudutti. Emme tiedä sitäkään.

Vierailija
122/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oksensin Comirnatysta seuraavan yön ja voin niin pahoin, että makasin vaan lattialla ja yritin olla liikkumatta. Seuraavana iltana ilmeisesti elämäni ensimmäinen migreenikohtaus.

Ilmeisesti kuitenkin suht normaaleja sivuvaikutuksia, mutta en nyt mitenkään innolla odota seuraavaa annosta.

🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tai jotkut kulkutautimyönteiset vauhkoaa oikein suu vaahdossa täällä. Magnetismi? Anna mun kaikki kestää. 🤦

Niillä kun ei ole omaa kokemusta siitä ettei siihen rokotekäteen mikään magneetti tartu, niin ne uskoo sokeasti jotain Tiktok- ja Tokentube-videoita, joissa teinit on levitelleet liimaa käteen ja sitten julkisuuden toivossa  lätkäisee magneetin siihen ja esittää "Kattokaa, magneetti tarttuu!"

Yleensä noille rokotekriittisille ja salaliittoteorihin uskoville riittää todisteeksi ihan mikä vaan höpöhöpövideo, mutta ei viralliset lähteet ja valtamedia. Kuulemma nyt tänä keväänä joku oli testimielessä tehnyt jonkun rokotevastaisen videon keksimällä ihan tuubaa omasta päästä ja levittänyt ympäri somea nähdäkseen kuinka moneen se uppoaa ja sehän oli uponnut kymmeniintuhansiin ihmisiin kuin veitsi sulaan voihin ilman mitään kriitikkiä.

Kaksi alapeukkua. En yhtään ihmettele. Heille Koronan kieltäminen on uskonto ja faktat ovat valheita.

Vierailija
124/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapää kipeä muutamia päiviä. Väsymystä ja viikon oli olo ettei ole ihan täydessä iskussa muttei kuitenkaan kuumetta tai flunssan oireita.

Vierailija
125/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpolle tuli sydänongelmia. Suht nuori mies vielä. Olisiko tullut ilman rokotusta? Emme tiedä.

Prinssi Philip kuoli. Iäkäs oli ja olisi pian kuollut muutenkin mutta ehkä rokotus joudutti. Emme tiedä sitäkään.

Niin, sitä ei tiedetä, mutta osa LUULEE tietävänsä ettei rokotteella ole mitään tekemistä asioiden kanssa.

Vierailija
126/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla heti rokotteen pistämisen jälkeen alkoi kutista kitalaki mutta meni ohi parissa minuutissa. Pistoskohta oli arka pari päivää ja seuraavana päivänä olin todella väsynyt. Muita oireita ei tullut.

Vierailija
127/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut yhden rokotteen, pfizerin. Seuraavana päivänä käsi oli muutaman tunnin hieman kipeä ja siinä se, tetanusrokotteesta käsi oli kipeä useamman päivän, eli ihan turvallisin mielin otan toisenkin rokotteen syyskuussa.

Vierailija
128/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut Pfizerin ekan piikin. Rokotusta seuraavana yönä iski hurjat vilunväristykset ja kun kiskoin peittoa korviin, tuli tietysti hiki. Tätä kylmä-kuuma -rallia meni se loppuyö. Seuraavana päivänä huomasin, että pistoskohdan ympärillä oli laaja arka alue. Mutta siihenpä haitat tyssäsivätkin eli aika vähällä pääsin. Toista piikkiä odotellessa!

Vierailija
129/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitä ei tiedetä, mutta osa LUULEE tietävänsä ettei rokotteella ole mitään tekemistä asioiden kanssa.

Sepelvaltimotauti ei synny muutamassa kuukaudessa vaan vaatii vuosia.

Sepelvaltimotaudissa sydämen valtimoiden sisäkerrokseen alkaa kehittyä rasvapesäkkeitä, jotka ajan myötä aiheuttavat valtimon ahtautumisen. Kyse on ateroskleroosista eli valtimoiden kovettumistaudista.

Vierailija
130/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaislääkärinikään ei ymmärrä että nyt ei ole kyseessä tavallinen rokote.

Muista että tämä taktiikka on suunniteltu: ensin tauti ja kova pelottelu, ihmisten manipulointi mm. maskeihin.

Sitten löytyy pelastus pelkääville eli piikki.

Ja koko ajan ohjelmoidaan ihmisiä ja sensuuri estää muun tiedon.

Hmmhh.

Jestapa jepulis. Itseoppineelta huuhaahörhöltä kuullut satuilut toki on varmempaa tietoa kuin joku lääkäri. Kai olet tälle sukulaiselle kertonut näitä faktojasi?

On kyllä nerokas suunnitelma kun kaikki muut ohjelmoidaan paitsi jo valmiiksi sekaisin olevat hörhöilijät. Eikun niin, ei teitä hyödyttömiä tosiaan tarvitse manipuloida kun olette jo valmiiksi riittävän pässejä.

Vierailija
131/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä aamuna join Juhlamokkaa aamukahvina, illalla oli kuumetta. Liekö ollut juhlamokka syynä, presidentti-kahvilla olisin ollut kunnossa. Emme tiedä tätäkään. 

Vierailija
132/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle tuli iso patti kaulalle ja rokotuskohta turposi viikon kuluttua rokotuksesta, lääkäri totesi nämä rokotteen aiheuttamiksi.

Vierailija
133/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli Modernan ilmoitetut sivuvaikutukset. Muutama ensimmäinen päivä sellaisia, mitä tulee suurimmalle osalle. Yllätys tosiaan on se, että viikon kuluttua rokotuksesta pamahtavat kovemmat oireet. Imusolmukkeiden turpoaminen, kuume, lihaskivut ja pistosalueen turpoaminen kuumaksi patiksi. Tätä kesti myös muutaman päivän. Tästä kakkosvaiheesta pitäisi tiedottaa enemmän.

Vierailija
134/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas oli muutaman päivän kipeä ja rokotuspäuvön iltana oli vilunväristyksiä. Huomattavasti kipeämpi olin jäykkäkouristusrokotteen jälkeen.

Vierailija
135/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsena aina parin päivään kuumeen kaikista rokotuksista. Aikuisena tetanus-tehosteista, influenssarokotteesta ja koronarokotteesta (Moderna) en ole saanut mitään oikeita. 

Vierailija
136/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 British Airwaysin lentäjää on kuollut kahden viikon sisällä, kaikki olivat ottaneet toisen rokoteannoksen muutamia päiviä ennen kuolemaansa. Uhrit olivat vain neli-ja viisikymppisiä, nuorin vain 35v.

Tässä juttu aiheesta

https://www.google.com/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSL2N2NZ1…

Käyköhän vielä niin ettå nää rokotetut alkaa kupsahdella kun iik ihanaa pääsee taas matkustamaan!!! Lentäminen tunnetusti tekee veritulppariskin muutenkin...

Vierailija
137/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepelvaltimotauti ei synny muutamassa kuukaudessa vaan vaatii vuosia.

Sepelvaltimotaudissa sydämen valtimoiden sisäkerrokseen alkaa kehittyä rasvapesäkkeitä, jotka ajan myötä aiheuttavat valtimon ahtautumisen. Kyse on ateroskleroosista eli valtimoiden kovettumistaudista.

Tämä. Tanskalaisen jalkapalloilijan sydänkohtaus laitettiin rokotteen piikkiin. Asiasta tehtiin tiedote jossa kerrottiin että jalkapalloilijalla ei ole Koronaa tai rokotettu. Tämän jälkeen nämä kriitikot kiskovat foliohattua syvemmälle ja keksivät salaliittoteorian.

Vierailija
138/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkavarsi oli pari päivää kipeä rokotuksen jälkeen. Sitten helpotti.

Viikon päästä tuli uudestaan kipeäksi, niin ettei kättä voinut nostaa. Meni onneksi Buranan avulla vuorokaudessa ohi.

Perusterve nainen olen.

Aloin lukemaan ketjua uteliaisuudesta, olisiko kellään ilmennyt samaa vaivaa rokotteen jälkeen. Minulla myös käsi oli pistoskohdasta kipeä pari päivää. Mutta sen jälkeen alkoi kipeytymään olkapäästä niin, että liikeradat ovat rajoittuneet, esim. en pysty nostamaan kättä suoraan ylöspäin tai taivuttamaan taakse. Särkee usein myös öisin. Tätä on nyt jatkunut jo monta viikkoa. Koskaan ennen ei tällaista ole ollut, mutta en voi olla varma, johtuuko tämä rokotteesta. Olen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
139/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli järkyttävä väsymys ja ruokahalu ollu pois, eli pientä huonovointisuutta. Modernan sain.

Vierailija
140/152 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tullut sivuvaikutuksia, jos ei lasketa noin vuorokauden kestänyttä pientä arkuutta pistoskohdassa.

Tilastojen mukaan 90 prosentilla ei tule sivuoireita. Nuo ap:n kuvailemat ovat yleisiä niillä, joilla oireita tulee, mutta tietysti voit ne varmuudeksi raportoida.

Petteri Orpo sai koronarokotuksen huhtikuun puolivälissä, joten eipä sillä ole voinut olla vaikutusta kesäkuun puolivälin sydänongelmaan.

Ei tietenkään voi olla mitään vaikutusta.

Terveitä, hyväkuntoisia Ihmisiä kuolee massoitain nyt jostain kumman syystä - ja ihan näitä rokotettuja ihmisiä, mutta eihän sillä voi olla yhteyttä, koska terveiden ihmisten rokotuksen ja kuoleman välillä on kuitenkin ollut päiviä, viikkoja tai jopa pari kuukauttakin.

Otan popparit esille ja odotan kun ihmisiä alkaa kuolemaan ja sairastumaan parin vuoden kuluessa

Sun popparit on pilalla kun rokotetut kuolee vanhuuteen.

Tai popparit saattaa jäädä syömättä, jos itse kupsahtaakin saadessaan koronan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi