Koronarokotteesta (Moderna) sivuvaikutuksia. Onko muille tullut?
Sain 1. annoksen Modernaa keskiviikkona 9.6. Jo samana päivänä alkoi kova väsymys, ja seuraavana päivänä käsi oli toimintakykyä haittaavasti kipeä. Käden kipu helpottui parissa päivässä, mutta väsymys jäi. Olo on kuumeinen, mutta kuumetta ei oikeasti ole. Tulee kylmiä väreitä, on vuorotellen kylmä ja kuuma jne., ja tämä väsymys vain jatkuu. Lisäksi n. viikko rokotteen saamisesta pistoskohta ärsyyntyi, ja siihen ilmestyi n. 10x5cm kokoinen punoittava ja kuumottava alue, joka on nyt lähtenyt haalenemaan, alue ei ole kipeä ja käsi toimii ihan normaalisti.
Ajattelin kirjoittaa haittavaikutusilmoituksen, kunhan oireet poistuvat ja voin kertoa koko oireiden elinkaaren.
Onko teille tullut rokotteesta sivuvaikutuksia, varsinkin paria päivää pidemäpään kestäneitä? Tämä väsymys alkaa jo vähän ottaa päähän.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tullut sivuvaikutuksia, jos ei lasketa noin vuorokauden kestänyttä pientä arkuutta pistoskohdassa.
Tilastojen mukaan 90 prosentilla ei tule sivuoireita. Nuo ap:n kuvailemat ovat yleisiä niillä, joilla oireita tulee, mutta tietysti voit ne varmuudeksi raportoida.
Petteri Orpo sai koronarokotuksen huhtikuun puolivälissä, joten eipä sillä ole voinut olla vaikutusta kesäkuun puolivälin sydänongelmaan.
Ei tietenkään voi olla mitään vaikutusta.
Terveitä, hyväkuntoisia Ihmisiä kuolee massoitain nyt jostain kumman syystä - ja ihan näitä rokotettuja ihmisiä, mutta eihän sillä voi olla yhteyttä, koska terveiden ihmisten rokotuksen ja kuoleman välillä on kuitenkin ollut päiviä, viikkoja tai jopa pari kuukauttakin.
Otan popparit esille ja odotan kun ihmisiä alkaa kuolemaan ja sairastumaan parin vuoden kuluessa
Vierailija kirjoitti:
Rokotettu kirjoitti:
Ai on normaali sivuvaikutus? Missään ei ole lukenut näin, eikä mikään lähde kerro että on normaalia kehittää ihottumaa? tms. rokotuskohdan ympärille vielä viikko rokotuksen jälkeen. Siis hyvä juttu jos on normaalia, ei muhun ole ennen kovin paljon rokotteita laiteltu, niin en tiedä.
On. Ilmiön nimi on covid arm ja siitä on jo tehty tieteellisiä tutkimuksiakin. Ei ole vaarallista. Tietäisit sen jos olisit ottanut selvää etkä öyhöttäisi täällä tietämättömänä että "mikään lähde ei kerro." Jos ei osaa hakea tietoa googlettamalla vaan odottaa, että joku tulee kotiin kertomaan niin kuuluu kyllä geenipoolin matalaan päähän.
Toivottavasti tuli hyvä mieli ilkeilystäsi, ihan en ymmärrä miksi piti kirjoittaa noin asiattomasti tuntemattomalle. Mieluummin kuulun "geenipoolin matalaan päähän" kuin ilkeilen vauvafoorumilla tuntemattomille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tullut sivuvaikutuksia, jos ei lasketa noin vuorokauden kestänyttä pientä arkuutta pistoskohdassa.
Tilastojen mukaan 90 prosentilla ei tule sivuoireita. Nuo ap:n kuvailemat ovat yleisiä niillä, joilla oireita tulee, mutta tietysti voit ne varmuudeksi raportoida.
Petteri Orpo sai koronarokotuksen huhtikuun puolivälissä, joten eipä sillä ole voinut olla vaikutusta kesäkuun puolivälin sydänongelmaan.
Terveitä, hyväkuntoisia Ihmisiä kuolee massoitain nyt jostain kumman syystä - ja ihan näitä rokotettuja ihmisiä, mutta eihän sillä voi olla yhteyttä, koska terveiden ihmisten rokotuksen ja kuoleman välillä on kuitenkin ollut päiviä, viikkoja tai jopa pari kuukauttakin.
Otan popparit esille ja odotan kun ihmisiä alkaa kuolemaan ja sairastumaan parin vuoden kuluessa
Minä en, mutta pelkään kyllä millainen tragedia tai kauhutarina tästä voi syntyä. Toivon kuitenkin olevani väärässä. En iloitse kenenkään terveyden menetyksestä tai kuolemasta. Ehkä saattaisin tuntea hetkellistä vahingoniloa, jos joku rokottamattomia syyllistänyt ja heille pahaa toivonut sairastuisi rokotteesta, mutta lopulta en toivo sitäkään. Sitä paitsi hänenkin hoidot maksetaan veronmaksajien pussista. Pelkään kansanterveydellistä ja taloudellista katastrofia.
En ole saanut Modernaa, mutta ensin AZ:n ja sitten Pfizerin. Molemmista korkea (yli 39°) kuume 3 päivää, lihas- ja nivelkipuja, päänsärkyä, pahoinvointia. Pfizerista lisäksi närästystä ja kova ripuli. Astran jälkeen kuume oli vielä korkeampi ja tuli horkkamaista koko kehon tärinää. En pysynyt pystyssä ja olin ihan sekaisin. Astran jälkeen viikko uupumusta kuumeen laskemisen jälkeen. Pfizerin jälkeen olen ollut pirteämpi. Molemmista tuli alkuun kovaa kipua ja turvotusta pistoskohtaan, mutta se loppui samaan aikaan kun kuume laski. Toivottavasti tästä on apua muille sivuoireiden kanssa kärvisteleville. Olen 55-v astmaatikko, muuten terve, enkä ole sairastanut koronaa ennen rokotuksia.
Kovin on erilaisia vaikutuksia rokotteilla, tai kuten minulla: ei mitään oireita.
Mutta parempi vaihtoehto rokotus on kuin korona. Voi jopa kuolla. Taas aletaan vähättelemään koko tautia, kun tartuntaluvut alenevat. Ei ole mihinkään kadonnut ja kerran rokotetutkin voivat joutua sairaalaan.
Malttakaa vielä, hyvät ihmiset.
Vierailiia kirjoitti:
Kovin on erilaisia vaikutuksia rokotteilla, tai kuten minulla: ei mitään oireita.
Mutta parempi vaihtoehto rokotus on kuin korona. Voi jopa kuolla. Taas aletaan vähättelemään koko tautia, kun tartuntaluvut alenevat. Ei ole mihinkään kadonnut ja kerran rokotetutkin voivat joutua sairaalaan.
Monilla tuntuu olevan sellainen luulo että ne selviää ilman kumpaakin. Esim. mun isä ei ota rokotetta, kun pelkää veritulppaa eikä ymmärrä että koronasta sen veritulpan saa paljon suuremmalla todennäköisyydellä. Samalla se kuitenkin uskoo ettei voi saada koronaa, kun käyttää maskia julkisissa tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
4 British Airwaysin lentäjää on kuollut kahden viikon sisällä, kaikki olivat ottaneet toisen rokoteannoksen muutamia päiviä ennen kuolemaansa. Uhrit olivat vain neli-ja viisikymppisiä, nuorin vain 35v.
Lähde??
Joku tai jotkut kulkutautimyönteiset vauhkoaa oikein suu vaahdossa täällä. Magnetismi? Anna mun kaikki kestää. 🤦
Rokotettu kirjoitti:
Äh, rokotevastaiset voisivat mennä muualle öyhöttämään (tai vaihtoehtoisesti kertoa minulle ja muille keinon päästä pandemiasta eroon ilman rokotteita). Käsi-ihottuma ja väsymys ovat pieni hinta siitä, että päästään palaamaan kohti normaalia.
Olisiko ihan kokemuksia?
Just näin. Olet täysin aivopesty lammas.
Pieni flunssa joka vaikuttaa vain vanhuksiin ja otat kokeellisen injektion??
Äo?
Lue faktaa piikkiproteiinista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 British Airwaysin lentäjää on kuollut kahden viikon sisällä, kaikki olivat ottaneet toisen rokoteannoksen muutamia päiviä ennen kuolemaansa. Uhrit olivat vain neli-ja viisikymppisiä, nuorin vain 35v.
Lähde??
Ainakin twitterissä oli.
Valtamedia ei näistä kerro, arvaat miksi.
Vierailiia kirjoitti:
Just päinvastoin se on. Media ym. tahot pelottelevat ihmisiä että saadaan kaikki piikille.
Se on ihmiskoe.
Korona ei ole vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku tai jotkut kulkutautimyönteiset vauhkoaa oikein suu vaahdossa täällä. Magnetismi? Anna mun kaikki kestää. 🤦
Niillä kun ei ole omaa kokemusta siitä ettei siihen rokotekäteen mikään magneetti tartu, niin ne uskoo sokeasti jotain Tiktok- ja Tokentube-videoita, joissa teinit on levitelleet liimaa käteen ja sitten julkisuuden toivossa lätkäisee magneetin siihen ja esittää "Kattokaa, magneetti tarttuu!"
Yleensä noille rokotekriittisille ja salaliittoteorihin uskoville riittää todisteeksi ihan mikä vaan höpöhöpövideo, mutta ei viralliset lähteet ja valtamedia. Kuulemma nyt tänä keväänä joku oli testimielessä tehnyt jonkun rokotevastaisen videon keksimällä ihan tuubaa omasta päästä ja levittänyt ympäri somea nähdäkseen kuinka moneen se uppoaa ja sehän oli uponnut kymmeniintuhansiin ihmisiin kuin veitsi sulaan voihin ilman mitään kriitikkiä.
Muihin sivuvaikutuksiin kantaa ottamatta, en jaksa ymmärtää, miksi ihmiset valittavat käden kipeytymisestä. Jokaisesta rokotteesta voi tulla käsi kipeeksi, itselläni kipeytyy aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun popparit on pilalla kun rokotetut kuolee vanhuuteen.
Olin tosi väsynyt 3-4 päivää ja kättä jomotti saman verran aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Rokotettu kirjoitti:
Äh, rokotevastaiset voisivat mennä muualle öyhöttämään (tai vaihtoehtoisesti kertoa minulle ja muille keinon päästä pandemiasta eroon ilman rokotteita). Käsi-ihottuma ja väsymys ovat pieni hinta siitä, että päästään palaamaan kohti normaalia.
Olisiko ihan kokemuksia?
Just näin. Olet täysin aivopesty lammas.
Pieni flunssa joka vaikuttaa vain vanhuksiin ja otat kokeellisen injektion??
Äo?
Lue faktaa piikkiproteiinista.
Mistähän lähteestä nuo sun faktat löytyy? Linkkiä?
Sivusta
Piikkiproteiini tekee just noita verisuonitukoksia.
Itse seuraan mm. Olli Postia.
Kas vaan kun mediassa ei tietenkään kerrota ihmisten saamista vakavista haitoista ja kuolemista.
Kaikki eivät ilmoita Fimeaan, eivät edes lääkärit.
Ja miten kuollut itse tekee ilmoituksen?
Jos lääkäri ei sitä tee.
Sukulaislääkärinikään ei ymmärrä että nyt ei ole kyseessä tavallinen rokote.
Muista että tämä taktiikka on suunniteltu: ensin tauti ja kova pelottelu, ihmisten manipulointi mm. maskeihin.
Sitten löytyy pelastus pelkääville eli piikki.
Ja koko ajan ohjelmoidaan ihmisiä ja sensuuri estää muun tiedon.
Hmmhh.
Käsi oli pari tuntia piikityskohdasta kipeä, muuten ei mitään oireita. Kaveripiirissä nollalla tätä pahemmat sivuoireet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde??
Ei tähän löydy lähdettä, koska ei ole tapahtunut.
raskaana olevat ovat kulkutautimyönteisiä, jos eivät ota rokotetta.