Elän aurinkoenergialla (ei vitsi!), haluatko kysyä tästä jotakin?
Juon vettä ja teetä, mutta muuta ravintoa en juuri nauti. Joskus kylään pyydettäessä saatan haukata kohteliaisuuttani jotain, samoin muissa sosiaalisissa yhteyksissä. Mikäli asia kiinnostaa, kysy.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:45"]
Ikäsi, pituutesi ja painosi?
[/quote]
31v., 171cm ja 52kg.
t:ap
Kuinka voit painaa noin paljon jos et syö????
Minulla on sinun pituisesi ystävä joka syö melkein normaalisti eli tosi terveellisesti ja pieniä annoksia ja usein ja hän painaa vain n.45 kg.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:55"]
Minulla on sinun pituisesi ystävä joka syö melkein normaalisti eli tosi terveellisesti ja pieniä annoksia ja usein ja hän painaa vain n.45 kg.
[/quote]
Kuten sanoin, saan energiani auringosta eli en näe nälkää ja tämä on minulle normaali paino. Mutta varmasti painaisin enemmän jos söisin. Talvisin lihoan parisen kiloa joskus.
Toimitko näin vain erikoisuudentavoitteluna vai onko tästä oikeasti jotain konkreettista hyötyä? Sinulta on kysytty miksi niin vastaat vain että siksi kun olet niin erilainen ja erikoinen.
Minusta tuo on tyhmää leikkiä terveydellä. Sisuskalusi kärsivät. Olet jo nyt alipainoinen. Säästätkö ruokamenoissa vai mitä oikein pelleilet?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:55"]
[/quote]Ja mikäs ääliö sinä sitten olet? ap ei paina "paljon", hän on alipainoinen. Ja tuo sinun ystäväsi, joka muka syö terveellisesti, on vaikeasti alipainoinen.
Ei käy ollenkaan töissä, että ehdit imeä ravintoa ulkona koko päivän? Miten käy sateisena ja pilvisenä kesänä?
Missä muodossa aurinko tuottaa energian sinuun?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 14:18"]
Toimitko näin vain erikoisuudentavoitteluna vai onko tästä oikeasti jotain konkreettista hyötyä? Sinulta on kysytty miksi niin vastaat vain että siksi kun olet niin erilainen ja erikoinen.
[/quote]
Ai olenko? No enpäs huomannut. No nyt vastaan. Siksi kun säästän tällä hyvin paljon rahaa, näen ruoan jotenkin turhana hyödykkeenä kun ilmankin pärjää. Samoin koen sen vain saastuttavan elimistöäni, toisin kuin puhdas vesi ja auringonvalon kautta saatu energia.
Oletan, että oleskelet auringossa ilman mitään suojakertoimia?
Miten aloitit, vähensitkö syömisiä vähitellen, vai kerralla? Montako vuotta olet nyt elänyt auringolla?
Vai saastuttavan. Suomalainen ruoka on todella puhdasta ja valvottua. Maailman mittakaavalla ihan ällistyttävän puhdasta.
Auringonvalo aiheuttaa solumuunnoksia säteilyn vuoksi.
Kaikki tämän pallon asukkaat elää aurinkoenergialla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 14:25"]
Ei käy ollenkaan töissä, että ehdit imeä ravintoa ulkona koko päivän? Miten käy sateisena ja pilvisenä kesänä?
[/quote]
Joudun silloin syömään esimerkiksi voikukan lehtiä sekä muita ilmaisia ja syötäviä kasveja. Ja toki ostankin, mutta noita ensisijaisesti. Tässä painavat sekä taloudelliset että terveydelliset syyt. Tiedän, ettei tällainen sovi kaikille. Olen osa-aikatöissä ja yksineläjä.
Montako tuntia päivässä oleilet auringossa? Käytkö töissä?
Onko tavoitteenasi osteoporoosi ennen keski-ikää?
Tavallinen ruoka saastuttaa elimistöä mutta syöpä ja luukato on ihan fine.
Vähän naisnäkökulmaa tähän avioliittoteemaan. Olen nainen, elän pitkäaikaisessa avoliitossa, yksi lapsi. En ole koskaan halunnut naimisiin, vaikka monesti on kosittu. Vaikea selittää, mikä siinä on niin mahdottoman vastenmielistä. Koko instituutio vain on niin vanhanaikainen ja ne seremoniat tuntuvat niin korneilta. Mutta: minulla on ollut kolme eksää, joiden kosintaa harkitsin vakavasti ja olisin lopulta myöntynytkin, jos asiat muuten olisivat menneet nappiin. Nämä suhteet vain sitten päättyivät ennen kuin sain asian työstettyä mielessäni. (Yksi kuoli, toisen kanssa meni sukset ristiin ja kolmas lähti kaukomaille, jonne en voinut lähteä mukaan.) Nykyinen on myös kosinut, mutta vaikka olosuhteet ovat ok, niin en vain tunne pienintäkään mielenkiintoa. Olen yrittänyt asiaa itselleni perustella, lykätä päätöstä jne, mutta lopulta olen joutunut kohtaamaan sen tosiasian, että en vain rakasta häntä. Ja tämä on se tärkeä havainto: noita kolmea eksää rakastin ja olisin sen tähden lopulta suostunut avioliittoon, heidän vuokseen.
En muuten halunnut lapsiakaan ja kun huomasin olevani raskaana, en ilahtunut. Yllättäen kävikin niin, että rakastuin lapseeni jo synnärillä ja olen äärettömän onnellinen hänestä joka ainoa päivä. Sain häneltä juuri tosi herttaisen tekstarin mummolasta <3
Minulla on eräs miespuolinen ystävä, joka huijattiin isäksi. Ei hänkään ollut alkuun tyytyväinen, mutta loppujen lopuksi on hyvin ylpeä lapsestaan ja heillä on läheinen suhde. Sen sijaan lapsen äidin kanssa oli koko ajan vaikeaa ja lopulta tuli myrskyisä ero, jossa tavaratkin nakattiin pihalle. Mitä tästä kaikesta voisi oppia. Ehkä sen, että elämä osaa yllättää ja antaa joskus enemmän kuin on osannut halutakaan. Toiseksi, jos toinen osapuoli ei halua naimisiin vaikka tietää, että toinen haluaa, niin syy voi todellakin olla rakkauden puute, vaikkei tämä toinen halua sitä ehkä myöntää edes itselleen. Minä olen ollut avoliitossa yli 20 vuotta, mutta myönnän miettineeni usein eroa ja luultavasti näin vielä käykin...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:44"]
Miksi tuo ei toimi afrikassa, vaan ihmiset kuolevat ruoan puuteeseen? Siellähän aurinkoa olisi saatavilla ympäri vuoden.
[/quote]
Nesteytys eli raikas ja puhdas vesi on hyvin tärkeää, luulen että siksi eivät.