Jalkapallon MM: inhotuimmat pelaajat
Tuli mieleen aloittaa tällainen keskustelu, kun joku mainitsi tuolla lopputulosveikkaus-ketjussa inhoavansa Neymaria. Onko teillä pelaajia jotka aiheuttaa ällötysreaktioita, ja miksi? Omat inhokit:
- Diego Costa, Espanja. Väkivaltainen ja kovakourainen, lisäksi filmaa ja teeskentelee loukkaantumisia.
- Pepe, Portugali. Aika lailla samaa tyyppiä kuin ensimmäinen.
- Cristiano Ronaldo, Portugali. Joo joo, on ehkä maailman paras jalkapalloilija mutta mä vaan inhoan tätä neitiä, sen ylihuoliteltua ulkonäköä (mies jolla on aina viimeisen päälle nypityt kulmakarvat on outo) ja teatraalisia eleitä kentällä.
- Messi, Argentiina. Näyttää puutarhatontulta. Viime aikoina on lisäksi oksennellut suurimmassa osassa kisoja.
Kommentit (45)
Lionel Messi. Luis Suarez. Cristiano Ronaldo. Wayne Rooney.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:09"]Lionel Messi. Luis Suarez. Cristiano Ronaldo. Wayne Rooney.
[/quote]
Nyt selität! Mitä vikaa on Messissä?
Ihana ketju! Voiko tätä vielä jatkaa, huomasin vasta tänään :D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:50"]Mun inhokki on se monen suosikki Iker Casillas. Oikeastaan se on inhokki lähinnä vaimonsa takia - vaimo on lehdistössä ja on ikävästi mennyt Ikerin kautta vaimolle ja vaimon kautta lehtiin asioita joiden olisi pitänyt pysyä joukkueen pukuhuoneessa. Espanjassa Ikerin vastustajilla on oikein omia porukoita, tosin kannattajilla myös... Minä pidän Ikeriä vaan vähän yksinkertaisena ja hyväntahtoisena, en ilkeänä... Mutta loistava maalivahti kyllä on.
[/quote] Komppi tälle! Itse pidän Ikeristä (vaikka pidänkin luonnekuvaustasi aika osuvana), mutta ala-arvoista naisensa levitellä tuolla tavalla asioita ja laittaa Casillas hankalaan välikäteen.