Jalkapallon MM: inhotuimmat pelaajat
Tuli mieleen aloittaa tällainen keskustelu, kun joku mainitsi tuolla lopputulosveikkaus-ketjussa inhoavansa Neymaria. Onko teillä pelaajia jotka aiheuttaa ällötysreaktioita, ja miksi? Omat inhokit:
- Diego Costa, Espanja. Väkivaltainen ja kovakourainen, lisäksi filmaa ja teeskentelee loukkaantumisia.
- Pepe, Portugali. Aika lailla samaa tyyppiä kuin ensimmäinen.
- Cristiano Ronaldo, Portugali. Joo joo, on ehkä maailman paras jalkapalloilija mutta mä vaan inhoan tätä neitiä, sen ylihuoliteltua ulkonäköä (mies jolla on aina viimeisen päälle nypityt kulmakarvat on outo) ja teatraalisia eleitä kentällä.
- Messi, Argentiina. Näyttää puutarhatontulta. Viime aikoina on lisäksi oksennellut suurimmassa osassa kisoja.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:15"]
Lionel Messi, asennevammanne työpaikkakiusaaja. Tuskin on yhden käden sormilla laskettavissa ne pelaajat jotka ovat lähteneet seurajoukkueesta Messin käskyn/kiukuttelun takia. Cristiano Ronaldoa sanotaan ylimieliseksi itsekeskeiseksi arrogantiksi paskaksi, mutta jos näin on niin minulla ei riitä edes sanat kuvailemaan Messiä. Nähdään usein kiiltokuvamaisena ihannevävynä (terveisiä herra Blatterille), mutta kaikki tuntuvat unohtavansa hänen paheensa: rahanpesu, verojen kierto, yleinen rahanahneus, pettämiset, juurikin nuo työpaikkakiusaamiset ja haukkumiset... Inhottava ihminen ja inhottaa, että häntä pidetään Culejen piirissä jumalasta seuraavana. Meravellosa Minoria!
[/quote]
Niin, no ei se Leo yksinään siellä työpaikkakiusaa, kyllä sen Pepe (Guardiola) aloitti jo aiemmin, kun rakensi sen joukkueen täysin Messin ympärille. Jos joukkueen koko peli-idea on rakennettu yhden henkilön taitojen varaan, niin jossain vaiheessa homma pettää, alamäki alkoi viime kaudella. Ja missäs se Argentiina aina on noista loppuotteluista? Ihan ohiksena: ketä Messi on pettänyt?
Cristiano Ronaldo. Itserakas neitipelle
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:49"]
Messiä olin tulossa ehdottamaan minäkin, luulin olevani ainu :D
[/quote]
http://www.d.umn.edu/cla/faculty/troufs/anth1095/images/AinuCouple.jpg
Okei. Eihän se aina niin helppoa ole tietää, että mikä on ja mikä ei, mutta hyvä, että nyt selvisi!
[/quote]
No anteeksi yksi puuttuva kirjain. Ainut!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:49"]
Messiä olin tulossa ehdottamaan minäkin, luulin olevani ainu :D
[/quote]
http://www.d.umn.edu/cla/faculty/troufs/anth1095/images/AinuCouple.jpg
Okei. Eihän se aina niin helppoa ole tietää, että mikä on ja mikä ei, mutta hyvä, että nyt selvisi!
[/quote]
No anteeksi yksi puuttuva kirjain. Ainut!
[/quote]
:D Se oli läppä! Joke! Vitsi!
Koko Italian joukkue. Kun pääsevät johtoasemaan niin loukkaantumisia tulee jatkuvasti ja ties mitä muita vaivojakin, taitaa Tenatkin vuotaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:41"]
Koko Italian joukkue. Kun pääsevät johtoasemaan niin loukkaantumisia tulee jatkuvasti ja ties mitä muita vaivojakin, taitaa Tenatkin vuotaa.
[/quote]
Nämä ovat kyllä varsinainen limanippu, teatteriin sopisiat paremmin. Portugali vähän samaa tyyliä.
Christiano Ronaldo! Ylimielinen heppu.
Mun inhokki on se monen suosikki Iker Casillas. Oikeastaan se on inhokki lähinnä vaimonsa takia - vaimo on lehdistössä ja on ikävästi mennyt Ikerin kautta vaimolle ja vaimon kautta lehtiin asioita joiden olisi pitänyt pysyä joukkueen pukuhuoneessa. Espanjassa Ikerin vastustajilla on oikein omia porukoita, tosin kannattajilla myös... Minä pidän Ikeriä vaan vähän yksinkertaisena ja hyväntahtoisena, en ilkeänä... Mutta loistava maalivahti kyllä on.
En nyt ala luettelemaan nimiä, mutta vihaan filmaajia. Karkeasti voisi sanoa, että mitä etelmäpää sitä enemmän filmaavat. Filmaaminen pitäisi kitkeä vidotuomaroinnilla pois tuosta lajista. Heittäytyminen rangaistusalueella ratkaisee monesti koko pelin, kun rankkariata tulee ainaoa maali.
Ärsyttää tää (suomalais)median maalaama negatiivinen kuvan Cristiano Ronaldosta. Ei, ei se ole minunkaan suosikkipelaajiani mutta en siltikään ymmärrä näitä "ylimielinen" "pelle" "neiti"-sanavalintoja miehestä puhuttaessa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:14"]
Ärsyttää tää (suomalais)median maalaama negatiivinen kuvan Cristiano Ronaldosta. Ei, ei se ole minunkaan suosikkipelaajiani mutta en siltikään ymmärrä näitä "ylimielinen" "pelle" "neiti"-sanavalintoja miehestä puhuttaessa.
[/quote]
Mä en ole kuvaa ainakaan muodostanut suomalaisen median perusteella vaan seuraamalla itse asiaa sitä kautta kun mies on innokas Real Madrid fani niin tuleehan noiden pelejä ja vähän muutakin asiaan liittyvää seurattua. Syitä miksi CR7 aiheuttaa minussa ällöreaktioita:
- Filmaaminen ja kieriskely pelikentillä, väännellen naamaa teatraalisesti (ei enää tosin ihan yhtä paljon filmaa kuin jokunen vuosi sitten)
- Lihasten pullistelu ilman paitaa ja poseeraaminen matsien lopussa ja jos on tehnyt maalin
- Ylimieliset lausunnot ajoittain kuten se kun vastasi kritiikkiin että kritisoija on vain kateellinen koska CR on paras jalkapalloilija, rikas ja komea
- Ajoittain erittäin neitimäiset vaatteet joissain vapaa-ajankuvissa kuten esim. kukka hiuksissa tai pinkit housut ja joku ällösöpövärinen paita
^ eli se miten hän pukeutuu tekee hänestä inhottavan pelaajan? ja aika päiväkoti-ikäinen logiikka että pinkki = neitimäistä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:48"]
^ eli se miten hän pukeutuu tekee hänestä inhottavan pelaajan? ja aika päiväkoti-ikäinen logiikka että pinkki = neitimäistä.
[/quote]
Mä en ajatellut tätä noin että tarkoittaisi vain pelikentillä inhottavaa, vaan yleiseseti tyyppinä epämiellyttävän oloista. Varsinaisesti pelikentällä paljon nilkimpiä löytyy samasta joukkueestakin pari, Pepe ja Ramos nimittäin.
Tässä kuva miehekkäästä CRonaldosta pinkissä: http://www.ronaldo7.net/faq/cristiano-ronaldo-pink-rose-head.jpg
Mäkin kuvittelin olevani ainut, joka tulee ehdottamaan Messiä. Kaikki mun syytkin on jo mainittu; itserakas puutarhatontun näköinen kaveri, jolla on ihan liikaa valtaa ja naurettava jumalan asema joukkueessaan. Ei edes ole yhtään sen parempi pelaaja kuin CR, mutta koska miehet haluaa fanittaa mieluummin tuollaista pätikkää kuin alusvaatemallin näköistä Ronaldoa niin tehdään siitä itse Jeesus.
Ronaldo on mun mielestä vain huvittava. Portugalin peleihin hauska juomapeli muillekin av-mammoille: huikka joka kerta kun Ronaldo makaa tuskissaan nurmen pinnassa.
No tietenkin Robben, kaatuilee jalkapalloilijoista kaikkein helpoiten, C. Ronaldo on diiva jalkapalloilija, sellainen homoikoni. Pete pelkkä ääliö vaan. Mandzukic joka kaatuilee kanssa todella helpolla. Neymar kompuroi kanssa kun akat. Balotelli, jos sujuu kaikki menee maaliin,jos ei suju joukkue aina häviää.
Siis mitä? Täällä arvostellaan Messiä. Messihän on söpö ja herttainen.
Robben on ylitse muiden ärsyttävyydessään.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:02"]
Arjen Robben. Kävelee kuin ankka. Diiva. Ei osaa potkaista oikealla jalalla ollenkaan.
[/quote]
Eikä syöttää toisille... tosin ei se noiden kisojen ainoa täysin yksijalkainen pelaaja ole, ei siellä ole kuin muutama jotka ovat oikeasti yhtä hyviä molemmilla jaloilla.