Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut uuden verotuspäätöksen jos korjasit esittäytettyä ilmoitusta?

Vierailija
18.06.2021 |

Milloin sen mahdollisesti saa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona tuli minulle. Korjasin hyvissä ajoin ennen dead-linea.

Vierailija
22/32 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaan mulla näy päätöstä. Taitavat syynätä sen tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en muuttanut verotuspäätöstä mutta silti lukee että lopullinen tulee joskus lokakuussa? Eli maksetaan joskus joulukuussa.. en tiedä miksi. Matkakulut ilmoitin jo tammikuussa.

Sama minulla ja puolisolla, tietysti pariskunnilla päättyy samaan aikaan, mut ei mitään tietoa milloin meille maksetaan 2100e veronpalautukset.

Vierailija
24/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein korjauksen viime tipassa ja tällä viikolla tuli päätös postissa. En vain muista mikä se vanha ehdotus oli eli minkä verran muuttui siitä, näkeeköhän tuota jossain?

Vierailija
25/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Vajaat 13000€ jäi vielä maksettavaa.

Boss

Vierailija
26/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.4 lähetin korjatun netin kautta ja tällä viikolla tuli päätös omaveroon. 900€ takaisin syyskuussa.

Vierailija
27/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellainen aikataulu että välipäätös alkoi näkyä omaverossa toissapäivänä. Mätkyerät syys- ja marraskuussa. Verotuksen (lopullinen tällä tietoa) päättyminen heinäkuun puolivälissä. Eli muutoksia voi vielä tulla eikä mätkyjä kannata ennakkoon ainakaan vielä maksaa.

Vierailija
28/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se päätös voi joillekin jo nyt tulla????? Munkin mielestä se on aina tullut joskus lokakuussa...

Vierailija
29/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se päätös voi joillekin jo nyt tulla????? Munkin mielestä se on aina tullut joskus lokakuussa...

Onni, kävin katsomassa, ei siellä vielä mitään ollut..! Mä luulen, että teillä köyhimmillä tulee tiedot ekana, meillä rikkailla, joiden veroilmoituksessa on muutakin kuin palkkatuloa sen saaminen aina kestää. Sinänsä harmi, voisivat palvella hyvätuloisia paremmin kuin muita.

Vierailija
30/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onni, kävin katsomassa, ei siellä vielä mitään ollut..! Mä luulen, että teillä köyhimmillä tulee tiedot ekana, meillä rikkailla, joiden veroilmoituksessa on muutakin kuin palkkatuloa sen saaminen aina kestää. Sinänsä harmi, voisivat palvella hyvätuloisia paremmin kuin muita.

Onni = Nonni

Vierailija
31/32 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OmaVerossa oli uusi päätös muutama viikko sitten. Reilun satasen mätkyt meni pois, kun ilmoitin kotitalousvähennyksen (oli savuhormin massaus). Nyt ei tule palautuksia eikä joudu maksamaan jäännösveroa.