Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2731)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.
TAI sitten tyrkyllä on hyvin vähän kaljuja miesnäyttelijöitä sellaisissa rooleissa, joihin ihastuminen on todennäköistä. Etenkin Hollywoodissa tupataan castaamaan tukkapäisiä kauniita miehiä rooleihin, joilla haetaan sitä, että heihin ihastutaan. Osataan sitä toki muuallakin.
Jason Statham esimerkiksi on todennäköisesti monen mielestä hyvinkin komea, mutta hänen roolihahmoissaan harvemmin on mitään sellaista, joka mahdollistaisi jalkojen alta menon. Komeus ei yksinään riitä. Sama juttu Ed Harrisilla, the Rockilla ja Patrick Stewartilla, joiden lisäksi oma suosikkini J. K. Simmons, joka ei ole edes komea (ja kahden edeltävänkin komeus jakaa varmasti mielipiteitä). Simmonsin roolit ovat olleet poikkeuksellisen kammottavia. Muita kaljuja miesnäyttelijöitä minulla ei tule mieleen, enkä jaksa googlailla.
Heitä sinä minulle vastapalloon joku kalju näyttelijä, joka tekee sellaisen roolin, josta naiset tuppaavat syttymään. Eli siis roolin puolesta olisi sellainen, että kiehtoisi.
Bruce Willis on muuten mainittu ketjussa moneen kertaan, samoin Sean Connery (joka ei ole täysin kalju, mutta jo nuorena alkanut kaljuuntua).
Ed Harrisilta osaan itse sanoa roolin, joka vei jalat alta: Virgil Cole Appaloosa-elokuvassa. Olikin häneltä ihan erilainen rooli, kuin mihin hänet tavallisesti castataan.
On kai pakko katsoa tuo Appaloosa, vaikken westerneistä välitäkään. Olen nimittäin aina pitänyt Ed Harrisia komeimpana miehenä, jota Hollywood on koskaan tarjonnut, ja nimenomaan kaljuna. Uskomaton kasvojen luusto ja hengästyttävät utusilmät. Kaikissa näkemissäni elokuvissa hän on vain aina samantyyppinen konna, ja se harmittaa, koska näkisin mieluusti sellaisen roolin, joka veisi jalat alta. Eli näyttäisi pehmeää puolta. Vihaan Hollywoodin typecastingia ja sitä, että hyvät näyttelijät laitetaan tekemään sama rooli aina uudelleen. Ed Harris on loistava konna, mutta voisi olla niin paljon enemmänkin. Tai olisi voinut olla, nykyään on jo hurjan vanha.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp /PotC
Geoffrey Rush /PotC
Matthew Macfadyen!! /Ylpeys ja ennakkol.
Misha Collins /Supernatural
Alan Rickman /Harry Potter
Remus Lupinin näyttelijä /Harry Potter
Liam Neeson /Star Wars
Evan McGregor /Star Wars
Michael Sheen /Twilight
Robert Pattinson /Twilight (joojoo... )
Henry Cavill /Witcher
Heath Ledger /Dark Knight
Richard Armitage /Hobitti
Faramirin näyttelijä /LotR
Viggo Mortense /LotR
Benedict Cumberbatch /Sherlock
Tom Hiddleston /Thor
Harmi, kun pelien hahmoja ei voi oikein nimetä.. Osan oikeaa nimeä en jaksanut googlettaa.
Nyt on pakko kysyä, että Thor, jota näytteli Chris Hemsworth vai Loki, jota näytteli Tom Hiddleston? Koska Tom Hiddleston ei ole näytellyt Thoria vaan tämän veljeä Lokia.
Jamie Foxx / Django (Django Unchained)
Vierailija kirjoitti:
66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.
Aika vähän on rooleja, joissa mies on kalju. Näyttelijät ja roolit erikseen, mutta tosielämässä esim. minulta on kaikkein järisyttävimmin vienyt jalat alta mies, joka on täysin kalju ja jolla on silmälasit. Huh! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän on rooleja, joissa mies on kalju. Näyttelijät ja roolit erikseen, mutta tosielämässä esim. minulta on kaikkein järisyttävimmin vienyt jalat alta mies, joka on täysin kalju ja jolla on silmälasit. Huh! 😍
Sama, ite sytyn kaljuista. Siis kokonaan klani pää. Jotkut sanoo että pitää pään muodon olla hyvä, nojoo näyttäähän se paremmalta, mut en oo sen mallista päätä nähnyt mihin ei klani sopis. Yhteen menin semmosen miehen kanssa jolla oli tukkaa mutta alkoi ajella päänsä (lähti mun ehdotuksesta ja tykästyi itsekin siihen tyyliin) ja nykyään on jo ihan luonnostaan niin kaljuuntunut ettei tukkaa kasva kuin vähän niskaan ja ohimoille, ajelee nekin. Kokonaan kaljut ne mun huomion kiinnittää tuolla kaupungillakin, nuoret ja vanhat.
Miksi jotkut antaa alapeukkua vastauksille? Eihän tässä mistään vakavasta aiheesta ole kyse, ja makuja on monia. Ei se aina ole edes itselle millään tapaa järkevää miksi joku miesnäyttelijä vie jalat alta. Itse esim. en ole koskaan erityisesti pitänyt Harvey Keitelistä, mutta vei silti jalat alta elokuvassa Piano. Siitä huolimatta, että oli silloin ja on edelleen mielestäni lähinnä ruma. Olen myös hullaantunut Michael Madseniin elokuvassa Reservoir Dogs. Siitä huolimatta, että roolinsa on ihan kammottava ja oikeassa elämässä sen kaltainen mies ei sytyttäisi kyllä ollenkaan, olisipa kuinka komea hyvänsä.
Toby Kebbell psykopaatin roolissa BBC:n tv-sarjassa Escape Artist, pääosassa oli David Tennant, Tuli tv:stä n. 3-4 vuotta sitten.
Inhoan sitä kun näyttelijöistä tai vaikkapa musiikin esittäjistä tehdään tarkoituksella mahdollisimman kuolattavia ja sitten se varsinainen eli leffa jää kakkossijalle kun on niin päälleliimatun oloista se ulkonäön korostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, ite sytyn kaljuista. Siis kokonaan klani pää. Jotkut sanoo että pitää pään muodon olla hyvä, nojoo näyttäähän se paremmalta, mut en oo sen mallista päätä nähnyt mihin ei klani sopis. Yhteen menin semmosen miehen kanssa jolla oli tukkaa mutta alkoi ajella päänsä (lähti mun ehdotuksesta ja tykästyi itsekin siihen tyyliin) ja nykyään on jo ihan luonnostaan niin kaljuuntunut ettei tukkaa kasva kuin vähän niskaan ja ohimoille, ajelee nekin. Kokonaan kaljut ne mun huomion kiinnittää tuolla kaupungillakin, nuoret ja vanhat.
Seppo, nyt pois koneelta ja iltapalalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppo, nyt pois koneelta ja iltapalalle!
Ei ole hauskaa. Ihan nainen olen enkä edes vanha. Tajuatteko te mitä teette kaljuuntuville miehille esittämällä ettei kukaan nainen voisi pitää niitä viehättävänä? Haluatteko oikeesti olla semmosia? Ihan sama ku olis ketju jossa kuolattais naisia ja joku kertois tykkäävänsä pienirintaisista naisista ja sille kommentoitais että Sirpa takas keittiöön. Riittäiskö huumorintaju? Vaikka ette ite pidä niin ei tarkoita ettei joku muu (kuten mä) voisi pitää. Ja todellakin tykkään kaljuista. Mut tommosesta "huumorista" en tykkää.
Jared Leto ja Niin sanottu elämäni sarja.
Christopher Eccleston – Ninth Doctor (Doctor Who). Vie jalat alta ihan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketjussa ole kertaakaan mainittu Jamie Dornanin Christian Greytä? Sehän vei jalat alta varmaan miljoonilta naisilta.
Kukaan ei enää kehtaa myöntää sitä :)
90-luvullla katsoin Sumujen silta, pääosissa Vivien Leigh ja Robert Taylor.
Robert oli ihan varsinkin sillalla, kun erosivat muistaakseni ennen hänen sotaanlähtöä. Kelasin samaa kohtaa uudelleen monta kertaa. En tiedä, miten se nyt vaikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä kun näyttelijöistä tai vaikkapa musiikin esittäjistä tehdään tarkoituksella mahdollisimman kuolattavia ja sitten se varsinainen eli leffa jää kakkossijalle kun on niin päälleliimatun oloista se ulkonäön korostus.
Onk sulla antaa esimerkkiä tämmösestä ?
Esa pakarinen Pekasta ja pätkästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onk sulla antaa esimerkkiä tämmösestä ?
Hobitti-trilogia...?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut antaa alapeukkua vastauksille? Eihän tässä mistään vakavasta aiheesta ole kyse, ja makuja on monia. Ei se aina ole edes itselle millään tapaa järkevää miksi joku miesnäyttelijä vie jalat alta. Itse esim. en ole koskaan erityisesti pitänyt Harvey Keitelistä, mutta vei silti jalat alta elokuvassa Piano. Siitä huolimatta, että oli silloin ja on edelleen mielestäni lähinnä ruma. Olen myös hullaantunut Michael Madseniin elokuvassa Reservoir Dogs. Siitä huolimatta, että roolinsa on ihan kammottava ja oikeassa elämässä sen kaltainen mies ei sytyttäisi kyllä ollenkaan, olisipa kuinka komea hyvänsä.
Ketjussa on myös provoviestejä, mm. raiskaajien ja tappajien roolihahmoja. Itse olen alapeukuttanut vain näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on myös provoviestejä, mm. raiskaajien ja tappajien roolihahmoja. Itse olen alapeukuttanut vain näitä.
Ei kai ne välttämättä ole provoja? Itsehän mainitsin toisena esimerkkinä Michael Madsenin elokuvassa Reservoir Dogs ja roolihahmonsa todellakin on hirviö siinä leffassa. En pidä sitä hahmoa, jota hän esittää vähääkään seksikkäänä ja haluttavana, siis miestä, joka huvin vuoksi kiduttaa ja silpoo tuoliin sidottua poliisia. Näyttelijä itse, eli Michael Madsen oli kuitenkin silloin hillittömän komea ja seksikäs mielestäni ja on edelleen noissa 1980 - 90 -lukujen vaihteen rooleissaan. Tuo Reservoir Dogs sattui vain olemaan ensimmäinen, jossa hänet näin. Ihan hyvin hän olisi voinut viedä jalat alta vaikkapa Thelma & Louisessa tai Free Willyssä, joissa roolit ovat hyvin erilaisia verrattuna Reservoir Dogsin rooliin. Ne ei vain sattuneet olemaan ensimmäinen leffa, jossa hänet olen nähnyt. Myöhemmin toki Reservoir Dogsin jälkeen katsonut nuokin mainitsemani, ja muutaman muun hänen tähdittämänsä leffan. Michael Madsen oli vaan komea tuolloin kolmi-nelikymppisenä. Hänellä on hurmaava katse. Itselle isompi mysteeri on, miksi hullaannuin Harvey Keiteliin Pianossa, vaikken häntä edes sitä leffaa katsoessa pitänyt komeana, vaan ajattelin vain koko ajan että hyh, hyh kuinka ruma. :D
Eikö ketjussa ole kertaakaan mainittu Jamie Dornanin Christian Greytä? Sehän vei jalat alta varmaan miljoonilta naisilta.