Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2739)
Rocco Siffredi - Rocco’s Intimate Initiations
En oo ikinä ollut hahmoihin tai julkkiksiin ihastuvaa tyyppiä ja sit yhtäkkiä päälle nelikymppisenä tuntui järki lähtevän päästä kun näin Toby Stephensin Jane Eyren Mr Rochesterina. En tajua yhtään miten ja miksi niin tapahtui mut niin vain tapahtui.
Ja seuraavan samanlaisen hulluuden aiheutti Sam Heughan Jamie Fraserin roolissa sarjassa Outlander. En ole koskaan edes tykännyt huomattavan lihaksikkaista miehistä. Semmonen hoikka, jopa laiha nörttityyppi on iskenyt enemmän, mut joku siinä Jamien leijonamaisessa olemuksessa sai mulla hormonit laulamaan hallelujaa. 😂
Peter Franzen - Rukajärven tie.
Renny Harlin, kun pani parastaan.
Mä ihastuin ihan täysillä TSH:ssa Frodoa näyttelevään Elijah Woodiin. Olin herkässä iässä, ehkä 12-vuotias. En pystynyt edes laittaa Suosikin välissä tullutta julistetta seinälle, kun punastuin aina kun näin kuvankin 😂
Yuri Borisov Ljohan roolissa elokuvassa Hytti nro 6.
Kovalaki...Meloni.Tunnen suomes USAsta tulleen jol ton nimisii sukul. usas..Katon joka ilta kova laki,erikoisyksikkö.Tehtyy ei oikeita juttuja.
Ralph Fiennes / Englantilainen potilas
Richard Armitage / Hobbit-leffat
Ben Affleck / Pearl Harbor
Hugh Jackman / Australia & Les Misérables
Scott Speedman / Underworld
Colin Farrell / Winter's Tale
Vin Diesel / xXx
🔥🔥🔥
Thranduil Hobitti-trilogiassa sekä John Thornton North and south -sarjassa. Teininä olin ihastunut Legolasiin, mutta ei omaa läheskään samanlaista karismaa kuin isänsä :D
Mister8 ja Pekka Strang. Mä en kyllä ymmärrä tätä oikein itsekään.
Timothee Chalamet. Erityisesti elokuvissa The King, Little women ja Dune. On niin täydellinen mies <3
N28
Samuli Vauramo aikanaan elokuvassa Käsky. Nuorena sotilaana.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin ihan täysillä TSH:ssa Frodoa näyttelevään Elijah Woodiin. Olin herkässä iässä, ehkä 12-vuotias. En pystynyt edes laittaa Suosikin välissä tullutta julistetta seinälle, kun punastuin aina kun näin kuvankin 😂
Sama! Ja Legolas. Olin myöskin 12v. XD
Jude Law leffassa The Holiday. Kun se ilmestyy siihen ulko-ovelle pikku pätkässä, niiiiin komeana ja se aksentti.. ja sitten hahmo vaan paranee.
Pekka ja Pätkä n__kereinä.