Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2739)
Russell Crowe Romper Stomper. Muut elokuvat e7 yllä samalle tasolle. No okei Gladiaattorit oli huippu mutta vähän liian julma.
Vierailija kirjoitti:
Russell Crowe Romper Stomper. Muut elokuvat e7 yllä samalle tasolle. No okei Gladiaattorit oli huippu mutta vähän liian julma.
Se on se aksentti taas.
Christian Berkel sarjassa Kriminalisti.
Mads Mikkelsen sarjassa Hannibal
Vierailija kirjoitti:
Allu Tuppurainen
Rölli ja Metsänhenki
Komppaan 👍
Vierailija kirjoitti:
En muista, olenko jo maininnut tässä ketjussa:Ragnar Lotbrok, näyttelijänä TRAVIS Fimmel💞
Tämä!
Maximus Decimus Meridius, Gladiator, Russell Crowe
Patric swayze elokuvassa Dirty Dancing. Myös Myrskyn Ratsastajat elokuvassa Patric oli aivan ihana.
En enää muista kumpi elokuvista oli ensin.
Josh Hartnett, Pearl Harbour.
Tiedän, ei mitenkään ihmeellinen roolisuoritus, eikä erikoinen elokuva. Mutta näin sen elokuvateatterissa Turussa kesällä 2001, kun olin ensimmäistä kertaa kavereiden kanssa reissussa ilman vanhempia. Komea mies tekemässä sankaritekoja maansa puolesta ja rakkaustarina siihen päälle kolahti kyllä täysillä teinityttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas
Siinä komea Ralph Fiennes näytteli
Hän oli vaikuttava (ja komea) jo Schindlerin listassa. Tosin ei ehkä jalat alta vievällä tavalla.
Oli kyllä nuorena komea! Mun ehdoton suosikki 😍
Ihmettelen kyllä että on niin radikaalisti vanhentunut. Harmillista.
Top Gearin James May - jotkut britit on vaan niin persoonia. Klassikoista tietty kestosuosikki ollu jo 40 vuotta Roger Moore.
Käyttäjä41347 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli itsellenikin täys yllätys:
Näyttelijä Mikael Persbrandt roolissa Gunvald Larsson Beck-elokuvissa. En olis voinut kuvitella, että ruotsalainen kolahtaa.
Ja toinen ruotsalainen heti perään Alexander Skarsgård True Blood -sarjassa.
Pierce Brosnan James Bondina vei minun sydämen. Johnny Depp Saksikäsi Edward -leffassa, ja myöhemmin From Hell -leffassa.
On varmaan muitakin, mutta eiköhän nuo nyt riitä tähän.
Komppaan Mikael Persbrandt Gunvald Larssonina Becissä.....oijoijoi....mikä herkkyys ja vahvuus samanaikaisesti....kyllä läpättää vieläkin....
Ah, ne jäänsiniset silmät ja charmi! 😍 Pukeutuminen, eleet, kaikki. Heikottaa ihan! 😊
Eero Aho Rokkana Tuntemattomassa.
Kyllä se taas tänään tuli todistettua, Colin Firth(mr Darcy), Ylpeys ja ennakkoluulo. Vie jalat alta aina ja uudestaan joka katselukerralla.
Ennen Jude Law ei ole hetkauttanut mitenkään,
mutta hänen roolinsa sarjassa The young pope lumosi täysin
Jude Law näytteli Daniä Closer-leffassa
Tom Hardy elokuvassa Bronson.
Colin Firth Mr. Darcyna.. Ylpeys ja ennakkoluulo
En muista, olenko jo maininnut tässä ketjussa:Ragnar Lotbrok, näyttelijänä TRAVIS Fimmel💞