Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Ja myös voimaannuttava. Hyvä Uuno. Olit vuosikymmeniä edellä nykyaikaisen miehen mallista.
Endeavour Morse (Nuori Morse), Shaun Evans
Severus Kalkaros (Harry Potter), Alan Rickman
Jason Bourne (Medusa-trilogia), Matt Damon
James Hathaway (Komisario Lewis), Laurence Fox
Robin Hood (Robin of Sherwood, tv-sarja 80-l.), Michael Praed
Henry Cavill witcherissä. Mutta vain ja ainoastaan tuossa roolissa.
Vesku tässä heippati hei ja heissuli vei!
-kyllä se Uunon rooli koivet kontalleen veti heti eka jaksossa. Että semmottii.
-terkkuja vaan kolleegoille, Conneryllekin sinne pilven reunalle
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill witcherissä. Mutta vain ja ainoastaan tuossa roolissa.
Mulla sama juttu Chris Evansin kanssa. Steve Rogers aivan ihana, muut roolit plaah.
miemiemie kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Fassbender Lumiukossa
Mä istuin leffateatterissa pöksyt tulvien tätä katsoessa 😁 Jossakin kohtaa herra muistaakseni makoili selällään lattialla tupakoimassa, olisiko ollut sen seksikohtauksen jälkeen tai ennen, en muista, mutta hitto vie... Ajatukset juoksi villeinä ja tahto kavuta päälle oli kova. Kaveri sanoi että olin kuulemma ensin suu auki tuijottanut ja sit pitänyt sormea poikittain hampaiden välissä eikä jäänyt arvailun varaan, että mitä mietin, ja mulla tosiaan oli hampaanjäljet sormessa sen leffan jälkeen ja sitä aristi, en ollut tajunnut ollenkaan purreeni sitä 😁 Sen jälkeen oon kattonu aika paljon Fassbenderin leffoja... Toinen tosi paha pöksyjenkastelijarooli on Inglourious Basterdsissa...
Katso sitten Shame, niin ei tartte arvailla, minkä päälle kapuat.
Ha haa, näkyykö tuossa alastonkohtauksessa Fassebenderin kasvot eli onko varmasti sen m.lkku? Vai sijaisnäyttelijä.
Nykytekniikalla voi näkyä näyttelijän naama ja silti herkkumutteri, joka näkyy samassa kuvassa, on jonkun toisen.
Leppis elokuvassa Viimeinen humppa Pälkäneellä. Etenkin margariinikohtaus teki lähtemättömän vaikutuksen.
Ryan Reynolds Definitely Maybe
Tom Hardy Inception
Ryan Gosling the Notebook
Joaquin Phoenix Walk the Line
Jason Momoa Conanissa ja missä vaan ja D. Johnson Skorpioni kuninkaassa ja kaikissa muissakin.
Joku mainitsi Okalinnut ja taisi olla niin, että se asetelma oli siinä se kiehova . Katsoin tuota itsekin ja luulin pitäväni, mutta aika jäykkis se Chamberlain jo vanhana oli. Ja liian vanha sen alun nuoruusosion rooliin.
Peter Falk / Columbo