Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Vierailija kirjoitti:
Lost - Josh Holloway. Vasta pari kuukautta sitten striimasin sarjan ensimmäistä kertaa eli yli 15 vuotta myöhässä kommenttini kanssa.
Tämä! Itse näin sarjan jo silloin, kun se tuli ja olin kerrasta myyty. Että voikin mies olla.. huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lost - Josh Holloway. Vasta pari kuukautta sitten striimasin sarjan ensimmäistä kertaa eli yli 15 vuotta myöhässä kommenttini kanssa.
Tämä! Itse näin sarjan jo silloin, kun se tuli ja olin kerrasta myyty. Että voikin mies olla.. huh huh.
Olin hetken iloisesti yllättynyt, koska luulin, että Lostin Josh Holloway olisi tämä heppu:
https://c7.alamy.com/comp/BPN8DF/jorge-garcia-lost-season-1-2004-BPN8DF…
Harvey Keitel Jane Campionin Pianossa. MIES eikä mikään sukupuolineutraali inisijä.
Tom Selleck (myös Frendeissä, kääk)
Lumisen virran mies, en muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei vaan napannut sitten millään vaikka miehessä on kaikki kohdallaan. En tiedä, miksi.
Heath Ledger elokuvassa Ten things i hate about you (tulikohan kirjoitettua oikein?). Ihan hömppä elokuva, mutta aah se kohtaus, jossa hän laulaa Can't take my eyes out off you. No en ihan varmaksi muista laulun nimeäkään, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Tom Ellis ja Lucifer
Siis niin kuuma ja se britti-aksentti!🔥
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa!
Ja se lauluääni!!!
Jamie Outlanderissä.
Masennus on tappanut kaikki halut ja ikävät kokemukset kiinnostusta miehiin.
Outlanderia katsoessa tuntui kuitenkin, että olisi avainta käännetty lukossa. Tunsin jotain sellaista, jotka en ole tuntenut 15 vuoteen. Se oli yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Ellis ja Lucifer
Siis niin kuuma ja se britti-aksentti!🔥
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa!
Ja se lauluääni!!!
Sama!! Huhhuh miten ihana!
Kuudes kausi tulee syyskuusa jo. Jippii!
Nyt lisää näitä... kiva googlettaa. Oon löytänyt jo jokusia jotka odottaa tarkempaa tsekkausta :)
Tom Hughes oikeastaan roolissa kuin roolissa, etenkin ihanassa Victoria -sarjassa 😍 Niin hyvännäköinen ollakseen britti! Myös Robert Downey Jr varastaa aina roolisuorituksillaan sydämeni. Vanhetessaan vaikuttanut vain parantuvan kuin hyvä viini, vaikka hänellä onkin melkoisen hurja menneisyys... Ehkä se on osasyynä hänen viehätysvoimaansa?
John Travolta, Saturday Night Fever, sovinismia,tanssi ja puketuminen Pulp Fiction, väkivaltaa ja Travolta esittää niin yksinkertaista sarjakuvien lukijaa ja kuitenkin palkkatappaja, ihanan itseironinen ja osaa nauraa itselleen rooleissa. Sitten myös se elokuva Grease missä myös Olivia ihana, romantiikkaa ja mahtavia tanssijuttuja.