Halusin pieniä lapsia enkä tajunnut että valtaosa ajasta on tätä teini-ikää
Kommentit (19)
Piereskely on nautinnollista. Pierisit säkin useammin niin ei pipo kiristäisi noin paljon 😁🍑💨💨💨
Minä pieren joka päivä niin julmetusti. Laktoosi-intoleranssi nääs. Olen oikein viehättävä nainen.
Matemaattis-looginen ajattelu ei taida olla vahvuuksiasi
Mulla ei ole teinien kanssa mitään ongelmaa. Ei tuo mun teini sano kun sanan kuukaudessa. Omatoimisia ja teini kyllä tekee ruuan perheelle tarvittaessa. Mummikin ihmetteli kun heillä kylässä ollessa teini paisto koko porukalle pihvit.
Teinit ovat ihan parhaita! Niillä on mielipiteitä ja persoona. Niitä ei tarvitse kanniskella eikä vaihtaa vaippoja. Joo, ovat enimmäkseen juroja, mutta välillä aivan hellyyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Teinit ovat ihan parhaita! Niillä on mielipiteitä ja persoona. Niitä ei tarvitse kanniskella eikä vaihtaa vaippoja. Joo, ovat enimmäkseen juroja, mutta välillä aivan hellyyttäviä.
Entä jos haluaa syöttää ja tuupata vankkureissa, ja estää jos yrittävät paritella?
Itselläni täysin päinvastoin. Se kamala pikkulapsiaika oli vain pakollinen paha, että sai näitä ihania, huumorintajuisia, fiksuja nuoria taloon. Mulla on niitä 3 ja elän parasta aikaa.
Monilla on siihen ratkaisu: astutetaan sinut uudelleen.
Suomessa on Euroopan eniten perheitä, joissa on vähintään afrikkalainen määrä lapsia: https://yle.fi/a/3-10137838
Ajatteleppa kuinka onnellisia ovat he joilla on sekä teinejä, että ihan pieniä lapsia.
Halusin lastenohjelmia katsovia lapsia taloon, enkä parittelevia pikkuaikuisia. Lasten kasvua ja kehitystä ei ole kiva seurata :(
Teiniaikahan oli ihanaa! Lapsissa näkyi itsenäistyminen, oli mukavia kavereita, joihin sai tutustua siinä sivussa. Se elämän ja tiedon jano!
Sun ongelmasi ei ole ne teinit, vaan se että lopetit lasten tekemisen.
Pikkulapsiaikaa on helposti 30v kun vaan teet sen 10 kersaa.
Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Löytyyköhän kellekään niistä töitä enää. Pelkkiä veronkuluttajia hirveä määrä.
Vierailija kirjoitti:
Matemaattis-looginen ajattelu ei taida olla vahvuuksiasi
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Kun hoitaa asiat hyvin silloin lapsuusaikana niin teini-iässäkin asiat ovat helpompia. Kasvatus on kaiken avain.
Vierailija kirjoitti:
Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Ja ilman sarkasmia. Tässä on kyllä hieno ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on siihen ratkaisu: astutetaan sinut uudelleen.
Suomessa on Euroopan eniten perheitä, joissa on vähintään afrikkalainen määrä lapsia: https://yle.fi/a/3-10137838
Ja alati kasvava joukko työttömänä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.
Sama.