Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Olin ihastunut jo lapsena Ethan Hawkeen, kun teki White Fangin yms mutta kun näin hänet aikuisena miehenä leffassa Reality Bites, olisin voinut mennä leffakankaan läpi 😄
On edelleen ihana.
Katson parhaillaan putkeen Yle Areenalta ruotsalaista Ohuella langalla -sarjaa. Kertoo Malmön poliiseista. Oscar Töringe Magnus-nimisenä poliisina on aivan ihana kokonaisena persoonana.
Jude Law Alfiena
Olin suorastaan mustasukkainen Sienna Millerille.
Ihastuin Hugh Grantiin Bridget Jonesin päiväkirja ykkösessä. Semmoinen toimiston pikkuhärski pomo mutta samalla vei jalat alta! Olisin lähtenyt hänen mukaansa viikonloppumatkalle erittäin mielelläni.
Gunvald Larsson, aah...
Olemisen sietämätön keveys ja Daniel D-L, huh..
Matthew McConaughey, hyrr.... (monissa rooleissa)
Ralph Fiennes, aah... (Eng.potilas)
Lauri Tilkanen... (Härmä)
Vierailija kirjoitti:
Huh. Olen äimistynyt. Selasin koko 26 sivua päästäkseni peukuttamaan Jensen Acklesia, mutta ei.
No, Dean Winchester tähän sitten.
Todellakin! Oli ihana jo Dark angel sarjassa, mutta vanhempana Supernaturalissa moninkertaisesti upeampi.
Richard Dean Anderson Ihmemies MacGyverinä, kun olin 14.
Viggo Mortensen Aragornina ja Sean Bean Boromirina Taru Sormusten Herrasta -leffoissa. Kumpaakin olen fanittanut myös sen jälkeen.
Tom hardy legends- leffassa. Herraisä miten hyvännäköinen!
Ja beckin gunvald, persbrandt vai mikä oikealta nimeltään.
Michael Brandon Dempseynä tv-sarjassa Taistelupari (Dempsey & Makepeace) . Olin teini-ikäinen, kun sarja tuli tv:stä ja Dempsey oli niin ihana. Muita sitten esim. Richard Chamberlain sarjassa Okalinnut ja Ralph Fiennes elokuvassa Englantilainen potilas.
Elisabet Moss HBO:n sarjassa handmaid’s tail. Uskomattoman hyvä näyttelijä. Hänen roolisuorituksensa on aiheuttanut monet kylmät väreet. Suosittelen katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt - Tristan (Legends of The Falls) 🔥
Toi stillikuva. Heillä on ainekin ollut sama nenä kirurgi!
Vierailija kirjoitti:
Herra 47
Minuun iski enemmän Frank Pappa.
Haluaisin kosketella sinua?
Muistan vieläkin ulkoa jakson, jossa lukevat ääneen luokassa Shakespearea. Kuva pysähtyi Jarediin, joka nojaili pulpettiin. Omg.