Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Michael Greyeyes ihan missä vaan elokuvassaan. Varsinkin Stolen woman, captured hearts
Ralph Fiennes- Englantilainen potilas
Vierailija kirjoitti:
Kalkaros.
Luulin olevani täysin yksin ja sekaisin päästäni joskus 16-vuotiaana 😂 Kiitos
Ryan Gosling - La La land
Greg serrano (santino fontana) - crazy ex girlfriend
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Francois Arnaud Cesare Borgiana (Borgiat - maan ja taivaan valtiaat), Tom Wlaschiha Jaqen H'gharina (Game of Thrones) ja Tadhg Murphy kapteeni Ned Lowna (Black Sails). Tyyppini lienee pitkätukkainen psykopaatti.
💚
Mitä mieltä olet Måneskinin miehistä? Pitkää tukkaa ja komeaa naamaa löytyy:)
Jouduin googlaamaan. Tähän sopii sitaatti Herrasmiesliigasta (Mina Harker Tom Sawyerille): "You're sweet...and you're young. Neither are traits I hold in high regard."
Kevin Costner - Tanssii susien kanssa
Peter O'Toole - Arabian Lawrence
Mark Hamill - Tähtien sota
Vierailija kirjoitti:
Jared Leto- my so called life
Just olin tulossa laittamaan tämän. Ai jeesus, että teininä voi olla ihan superihastunut fiktiiviseen henkilöön.
Ryan O'Reilly Kylmässä Ringissä ja Hugh Grant Poika elokuvassa.
Sitte on tietysti Dexter ja House mutta ei ne kuitenkaan heti ensi katsomalta sekottanut nuppia niin kun noi edellämainitut.
Orlando Bloom-Legolas <3 James&Olivier Phelps -Fred&George Weasley. Eddie Redmayne-Lisko Scamander. Tom Cruise-Ethan Hunt. Ainakin nuo tuli nyt äkkiä mieleen
Vierailija kirjoitti:
Tom Hanks, mutta en muista elokuvaa, oli jotain niitä vähemmän tunnettuja alkuajoilta. En löytänyt googlellakaan.
Splash? Siinä se ainakin oli aikas söpö.
Chritian Bale-Batmanit! Viggo Mortensen-Aragorn, Orlando Bloom-Legolas, Antonio Banderas-Zorro, Dominic Sherwood-Jace/shadowhunters, Matthew Daddario-Alec/shadowhunters, Harry Shum jr-Magnus/shadowhunters jne. :)
Vierailija kirjoitti:
Heath Ledger Jokerina... Kai mulla on joku äitiysvietti mutta olisin vaan halunnut parantaa sen raukkaparan, tuli fiilis että kaipasi rakkautta...
Kyllä se oli vetävämpi Brokeback Mountain leffassa vaikka olikin poikarakkauselokuva, myös Jake Gyllenhaal oli ihana ja tunnusmusiikki mahtava Gustavo Santaolalla
Brokeback Mountain - YouTube
Viggo~Aragorn ja Elijah ~Frodo! Olin silloin 13 v<3
Sydämen kutsumus ~Jack, Anna A lopussa Gilbert<3
Leonardo~Jack Titanic
Teininä kyllä ihastuin hirveästi Ryan Phillippeen leffassa Julmia aikeita.
Rhys Ifans roolinimessään Spike elokuvassa Notting Hill.
Hugh Grant samassa elokuvassa. Ihania.
Tom Hanks, mutta en muista elokuvaa, oli jotain niitä vähemmän tunnettuja alkuajoilta. En löytänyt googlellakaan.