Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Kukkoilijat elokuva tuli yksi ilta telkkarista. Se Henry oli aivan ihana😅 Aivan raivohullu mutta toisaalta niin sympaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Kukkoilijat elokuva tuli yksi ilta telkkarista. Se Henry oli aivan ihana😅 Aivan raivohullu mutta toisaalta niin sympaattinen.
Se on Harry ei Henry. Mutta katsoin kanssa ja yllätyin kuinka mainio Fiennes oli noin erilaisessa roolissa.
Richard Gere - Upseeri ja herrasmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adebisi, kylmä rinki
Ryan O'Reilly oli siinä sarjassa kyllä yksi kuumimpia tv-hahmoja ikinä.
Joo. Voi itku, joka kerta.
Mut kuumin on silti mun silmissä aina ja ikuisesti Jefferson Keane eli Leon (Leon Robinson).
Se sarja oli kyllä pullollansa kuumiksia. Ihan uskomattoman seksikäs kaikessa sairaudessaan myös Christopher Melonin näyttelemä Chris Keller, varsinkin manipuloidessaan Sisar Peter-Marieta. Ei sillä, oli myös tyydyttävin loppu hänellä, koska kyllähän sitä hahmoa inhosi.
Jack Black The Holidayssä, ja ei ole vitsi, tiedän että moni muu kuolaa Jude Law'ta tuossa leffassa. Jack Blackin roolihahmo on vaan ihan 10+. Sellaisen miehen kun löytäis vierelleen! Mun mielestä Jack Black on aina ollut tosi hyvännäköinen, ja paranee vaan vanhetessaan, kun on harmaa ja pyöreämpi ja parrakas, ja ne silmälasit myös lisää charmia! Ihanat ilmeikkäät silmät.
Muistaakohan kukaan muu edes näitä teini sarjoja :DD Roswel ja Jason Ber ja myös Angel ja David Borenas
Timothy Olyphant Mandalorianissa ja The Book of Boba Fettissä, oli myös seksikäs Rangossa, joskin vain ääninäyttelijänä (näytteli "Clint Eastwoodia")
Vierailija kirjoitti:
Muistaakohan kukaan muu edes näitä teini sarjoja :DD Roswel ja Jason Ber ja myös Angel ja David Borenas
Roswell* *Behr *Boreanaz
ei mulla muuta
Jostain syystä Jared Leto Unelmien sielunmessun riutuneena nistinä oli sellainen roolisuoritus, että hyvä etten heittänyt leffateatterissa vaatteita pois ja juossut kankaalle.
Daniel Day-Lewis kaikissa roolitöissään. Jestas, että on ihana mies ja upea näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Colin Firth.
Colin Firthin faneille suosittelen lämpimästi elokuvaa A Single Man. Jos siis homous ei haittaa. Ja jos haittaa, hävetkää. :)
Pierce Brosnan James Bondina x)
Anthony Hopkins ja elokuva Pitkän päivän ilta
Aaron Taylor-Johnson Bullet Trainissa! Näin trailerin toista leffaa katsoessa ja ihan sen perusteella totesin, että toi leffa pitää nähdä. Kyllä kannatti, oli silmäkarkkia.
Vierailija kirjoitti:
Mr. Brown The Dig elokuvassa. Mä olin oikeasti ihan ihastunut siihen kun se hääräsi siellä kaivauksella.
Se oli liikuttava kun tusasai menemään likaisena sen satavuotta vanhan pyöränsä kanssa. Mulle tuli vähän mieleen Uuno Turhapuro. Uuno tosin ymmärsi naisten päälle.
Fan kirjoitti:
Ron Jeremy.
Teki huikean roolisuorituksen elokuvassa likaiset teinit.
🤢🤮
Timo Koivusalo Pekko Aikamiespoika
Yök! Tykkään hänestä ohjaajana mutta näyttelijänä on yhtä yliarvostettu kuin Streep.