Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Henry Cavill, Geralt Rivialaisena The Witcher sarjassa.
Ross Poldark/ Aidan Turner Poldark sarja
Henry Cavill - Geralt
Orlando Bloom - Legolas
Gerard Butler - Leonidas I - 300.
"THIS IS SPARTA!"
Colin Firth Ylpeys ja ennakkoluulo rooli Mr Darcy.
Tom Cruise, Top Gunin Maverick
Lisään vielä, Eero Aho Koskisena
Jon Ham roolissaan Mad men....vau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralp Fiennes- Englantilainen potilas
Richard Gere- Sakaali
Daniel Graig James Bondina
Näitä elokuvia katsellessa sitä miettii, että luojan kiitos olen hetero ja nainen
Onko tää yksi ja sama akka joka jauhaa tosta Fiennesistä vai onko teitä oikeasti useampia?!
Ohis, mutta eikö hän ole yksi maailman kuuluisimpia filmitähtiä? Joten voi olla että hänellä on enemmänkin ihailijoita kuin yksi av-mamma.
Itse katselen just telkusta Rakkautta vain ja Hugh Grant on ihana tossa pääministerin roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Jon Ham roolissaan Mad men....vau!
Hyvä sarja ja Jon Hamm oli hyvä roolissaan mutta ei kyllä sytyttänyt siinä mielessä yhtään. Hän on komea mutta ei minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa. Toisin kuin samoihin aikoihin näytetyt House ja Dexter.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere- Sakaali
Näitä elokuvia katsellessa sitä miettii, että luojan kiitos olen hetero ja nainen
Onko tää yksi ja sama akka joka jauhaa tosta Fiennesistä vai onko teitä oikeasti useampia?!
Ohis, mutta eikö hän ole yksi maailman kuuluisimpia filmitähtiä? Joten voi olla että hänellä on enemmänkin ihailijoita kuin yksi av-mamma.
Itse katselen just telkusta Rakkautta vain ja Hugh Grant on ihana tossa pääministerin roolissa.
Katselen kanssa. Kyllä mun makuun on enemmän Liam Neeson. Miehekäs. Ihana ääni
Vesa-Matti Loiri Tyynenä. Melkein hauskempi kun Uuno😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere- Sakaali
Katselen kanssa. Kyllä mun makuun on enemmän Liam Neeson. Miehekäs. Ihana ääni<3
Siillä on ihana ääni! Toinen on Will Arnett.
Dwayne Johnson, Jumanji: The Next Level.
Huhhuh.
M44
Richard Dean Anderson - Jack O'Neill (Stargate)
Michael Nyqvist - Niin kuin Taivaassa, myös Milleniun-trilogia
Hugh Grant ihana kirjakauppias elokuvassa Notting Hill ja sivuosassa fantastinen Rhys Ifans Spike-boitsuna. Aaah, olen katsonut elokuvan useita kertoja ja kaikki ne yksityiskohdat, ilmeet molemmilla tyypeillä on ihanaa katseltavaa.
Julian Sands elokuvassa Warlock.
Gary Cole tv-sarjassa American Gothic (Piru irti)
Vierailija kirjoitti:
Hugh Grant ihana kirjakauppias elokuvassa Notting Hill ja sivuosassa fantastinen Rhys Ifans Spike-boitsuna. Aaah, olen katsonut elokuvan useita kertoja ja kaikki ne yksityiskohdat, ilmeet molemmilla tyypeillä on ihanaa katseltavaa.
Kävin tämän teininä katsomassa leffateatterissa ja ihastuin Hugh Grantiin niin että ostin kaikki hänen dvd:t. Notting Hill tuli yksi ilta telkkarista eikä kyllä uppoa näin aikuisena naisena meikäläiseen yhtään. Kesken jäi. Todella teennäistä näyttelemistä Grantilta ja Robertsilta. Myöhemmin luin että Julia ei pidä Hughsta ja sen vaistoaa tossa elokuvassa. Rhys Ifans oli mainio The King's manissa Rasputinina.
Richard Gere- Sakaali