Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somevaikuttajalta rajuja syytöksiä Sami Hedbergiä ja koomikko Zaania kohtaan

Vierailija
17.06.2021 |

"Miehet kiistävät kaikki väitteet"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008064555.html

No jopas. Taas yksi metoo tjsp. tyyppinen tapaus.

Sana sanaa vastaa jne.

On se vaikeata tuo ymmärrys siitä mikä on okei ja mikä ei ole okei miesten ja naisten välillä.

Kommentit (2031)

Vierailija
1861/2031 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös aikoinaan Spice Girlsin "Ginger Spicen" Geri Halliwellin kerrottu nipistäneensä Prinssi Charlesia persiestä julkisessa tilanteessa vieläpä - ja se oli kaikkien mielstä vaan ihqua kun "Ginger" vaan on sellainen söpöläinen ja veitikka  . . .

Muistaako muut?

https://imageproxy.ifunny.co/crop:x-20,resize:640x,quality:90x75/images…

naisten tekemä ahdistelu vaan on parempaa

She's the real MVP sanoo toinen nainen.

Miehet ovat niin tottuneita naisten suorasukaisiin aloitteisiin, että ottavat ne osana elämää. Ei jokaisesta yöelämässä keppostelevasta naikkosesta voi soittaa hätäkeskukseen. Mutta odotas vain, kun mies puolestaan edes katsoo naista pilke silmäkulmassa, saati esittää suostumuspyynnön, niin heti aktivoituu kansanliike hiilihankoineen.

Vierailija
1862/2031 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Metsäkedosta oli tarinoita kymmeniltä eri naisilta, missä hän oli käyttäytynyt törkeästi."

Uutta minulle moinen. Törkeää, jos tuo on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2031 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku vie oikeuteen asti tämän tapauksen. Tomi Metsäketo vei vastaavassa tilanteessa ja voitti. Vaikka todettiin syttömäksi, ei se kyllä hänen töitään tuonut enää takaisin. Maine oli likaantunut pysyvästi.

Metsäkedon tapauksessa ei ollut kyse siitä, että hän olisi täysin syytön kaikkeen. Joukossa oli vain pari keksittyä tarinaa, jotka hän vei oikeuteen ja voitti. Metsäkedosta oli tarinoita kymmeniltä eri naisilta, missä hän oli käyttäytynyt törkeästi - eivät nuo kaikki tarinat mitenkään voi olla keksittyjä. Hän ei vaan joutunut vastaamaan teoistaan niiden tarinoiden osalta, mitkä oli totta. Eiköhän Metsäketoon liittyvä kohu ollut täysin aiheellista ja hänen itse aiheuttamaansa.

Miehistä on viimevuotisten valhekampanjojen avulla yritetty maalata jonkinlaisia taparikollisia. Oikeasti seksuaalirikokset ovat melko harvinaisia, ja varsinkin naisten tekemistä ilmoituksista suuri osa todetaan aiheettomiksi.

Vierailija
1864/2031 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Metsäkedosta oli tarinoita kymmeniltä eri naisilta, missä hän oli käyttäytynyt törkeästi."

Tarinat riittivät

Onneksi kukaan nainen ei ole seuraavana päivänä käynyt viihdeillan tapahtumia läpi ja joutunut sanomaan "ai kauheeta" omille toimilleen.

Ei kukaan koskaan missään. Olettehan niin paljon parempia kuin miehet.

Vierailija
1865/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinat riittivät

Onneksi kukaan nainen ei ole seuraavana päivänä käynyt viihdeillan tapahtumia läpi ja joutunut sanomaan "ai kauheeta" omille toimilleen.

Ei kukaan koskaan missään. Olettehan niin paljon parempia kuin miehet.

No ei kyllä kukaan nainen ole ahdistellut miehiä. Vain miehet tekevät sitä!

Naiset antavat huomiota miehille ja miehet pitävät siitä. Se on aivan eri asia!

Vierailija
1866/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea usko ettei tämä some-emäntä olisi joskus elämässään ollut vähän päällekäyvä tai sekoillut kännissä :D Toki en tiedä onko kuinka viinamäen naisia ja millanen muutenkaan on. Vaikuttaa draamakuningattarelta ? Musta kännissä sekoilu on inhimillistä tiettyyn rajaan asti. Mutta kai se on kiva nykyään mennä someilmiöiden mukana ja jeesustella. Aito empatiakyky tuntuu katoavan kun on niin kiva olla "muodikas". 

Vierailija
1867/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaikea usko ettei tämä some-emäntä olisi joskus elämässään ollut vähän päällekäyvä tai sekoillut kännissä :D Toki en tiedä onko kuinka viinamäen naisia ja millanen muutenkaan on. Vaikuttaa draamakuningattarelta ? Musta kännissä sekoilu on inhimillistä tiettyyn rajaan asti. Mutta kai se on kiva nykyään mennä someilmiöiden mukana ja jeesustella. Aito empatiakyky tuntuu katoavan kun on niin kiva olla "muodikas". 

Ei ole kerta tai kaksi kun minua on ahdisteltu...

yksi ikimuistoinen oli 50-vuotias mamma (vietti synttäreitään kaveriporukassaan) nappasi laivalla tanssilattialla perseestäni kiinni ja kertoi että me lähdemme hänen hyttiin. Kun kieltäydyin sain juomat päälleni. Olin 32 ja minun käskettiin poistua tilasta

Vierailija
1868/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva tekee töitä kännissä. Känni ei ole tekosyy ahdistelulle.

Vierailija
1869/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tullut yhtä suuri kohu jos se suutelija ja kourija olisikin ollut nainen ja ahdistellut miestä? Tuskin.

Vierailija
1870/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tekee töitä kännissä. Känni ei ole tekosyy ahdistelulle.

Joku ei ole ollut hommissa viihdealalla... Keikan jälkeen on hyvin aikaa kiskasta kännit

Vierailija
1871/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kirjoitti:

Olisiko tullut yhtä suuri kohu jos se suutelija ja kourija olisikin ollut nainen ja ahdistellut miestä? Tuskin.

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aOVQ82R_460s.jpg

The Real MVP

Vierailija
1872/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku vie oikeuteen asti tämän tapauksen. Tomi Metsäketo vei vastaavassa tilanteessa ja voitti. Vaikka todettiin syttömäksi, ei se kyllä hänen töitään tuonut enää takaisin. Maine oli likaantunut pysyvästi.

Metsäkedon tapauksessa ei ollut kyse siitä, että hän olisi täysin syytön kaikkeen. Joukossa oli vain pari keksittyä tarinaa, jotka hän vei oikeuteen ja voitti. Metsäkedosta oli tarinoita kymmeniltä eri naisilta, missä hän oli käyttäytynyt törkeästi - eivät nuo kaikki tarinat mitenkään voi olla keksittyjä. Hän ei vaan joutunut vastaamaan teoistaan niiden tarinoiden osalta, mitkä oli totta. Eiköhän Metsäketoon liittyvä kohu ollut täysin aiheellista ja hänen itse aiheuttamaansa.

Miehistä on viimevuotisten valhekampanjojen avulla yritetty maalata jonkinlaisia taparikollisia. Oikeasti seksuaalirikokset ovat melko harvinaisia, ja varsinkin naisten tekemistä ilmoituksista suuri osa todetaan aiheettomiksi.

Metsäketohan voitti oikeudessa juttunsa ja naisten ilmiannot katsottiin perättömiksi. He olisivat joutuneet maksamaan Metsäkedolle vahingonkorvauksia, mutta Tomi päätti olla vaatimatta niitä. Oli tosin itse menettänyt työt tämän kohun takia. Suomessa on edelleen syyllisyypykälä voimassa, ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan eikä toisin päin ja todistustaakka on aina syyttäjällä - ei syytetyllä. Joten vieköön oikeuteen tämän asian, jos kerran näyttöä on. 

Vierailija
1873/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää tämä meetoo-ilmiö. Tuntuu vaan huomionhaulta ja miesvihalta. Jonkun artikkelin luin että oli haastateltu elokuva-alalla toimineita NAISIA. Miksi miesten kokemat ahdistelukokemukset ei kiinnosta? Kaikki on muka niin sukupuolineutraalia ja tasa-arvoon tähtäävää, mutta silti ei tarvi kun klikata Iltasanomat auki niin johan alkaa tulvia sukupuolirajoittunutta sontaa.

Vierailija
1874/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin teini nyt, niin kokisin kyllä elämän tosi vaikeaksi. Olin nuorena todella ujo ja koin helpottavana kun jätkät teki aloitteen. Nykyään miesten pitää olla niin varpaillaan, etteivät varmaan uskalla tai tiedä miten lähestyä. Mua jännitti jo pelkästään ensisuudelma (siis mikä ei tapahtunu tyyliin 10 vuotiaana vaan "vanhana"), joten jos siinä olisi pitänyt itse olla aktiivinen ja toimelias, niin varmaan se olis vieläkin saamatta :'D

Vierailija
1875/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa kertoa kokemuksistaan. Eli jokainen voi kertoa, jos häntä on puristettu jalkojen välistä ja kertoa tekijän nimen vaikka teko olisi tapahtunut vuosia sitten. 

joo, jokainen saa kertoa kokemuksistaan, mutta tekijän nimeä ei, koska myös rikollisella on oikeus yksityisyyden suojaan.

Ei ole rikos kertoa elämänkokemuksistaan ja kertoa siihen osallisten nimiä. Ei kuulu yksityisyyden suojaan piiriin, että voisi kieltää muita ihmisiä kertomasta mitä ovat kokeneet kanssasi.

Kyllä vain on. Miten porukka tietää näin vähän lakiasioista ja rikosoikeudesta? Eikö koulussa opeteta enää mitään?

Et voi esimerkisi kertoa tuhansille someseuraajille että olet harrastanut bdsm-seksiä henkilön pertti virtanen kanssa, ja kuvailla pertin vehkeen ulkomuotoa, vaikka joka sana olisikin totta. Ai miksi et? Jätän sinulle tehtäväksi tietojen etsimisen ja  oppimisen riemun.

Bessewisser täällä, päivää!

Missä koulussa opetetaan oikeustiedettä, kun minä en muista, ja olen ihan pisimmän kaavan mukaan opiskellut ja en muista, että olisi oikeustieteen opintoja meillä ollut. Siskollani oli, mutta nekin oli silloin, kun hän oikikseen meni.

Lakitietoa on lukiossa. Ainakin minun aikaani oli osana historian ja yhteiskuntaopin opintoja.

Vierailija
1876/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta just katoin kun Miisa kertoo tästä tapauksesta. En mitenkään voi vaan suhtautua häneen kovin empaattisesti vaikka haluaisin. Tuntuu vaan hihittelevän koko tapauksella videossa. Helpottaako se asian kertomista vai miksi naureskelee? Mun intuitiolla jää vahva fiilis että valehtelee.

Vierailija
1877/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin teini nyt, niin kokisin kyllä elämän tosi vaikeaksi. Olin nuorena todella ujo ja koin helpottavana kun jätkät teki aloitteen. Nykyään miesten pitää olla niin varpaillaan, etteivät varmaan uskalla tai tiedä miten lähestyä. Mua jännitti jo pelkästään ensisuudelma (siis mikä ei tapahtunu tyyliin 10 vuotiaana vaan "vanhana"), joten jos siinä olisi pitänyt itse olla aktiivinen ja toimelias, niin varmaan se olis vieläkin saamatta :'D

Miten tämä liittyy aiheeseen? Vai onko sin mielestä haarojen välistä kouriminen tai pakolla suuteleminen jotain aloitteen tekemistä? Ei nämä liity mitenkään toisiinsa. Ainakin minut on pokattu ihan vaan puhumalla ilman mitään kourimisia.

Vierailija
1878/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen? Vai onko sin mielestä haarojen välistä kouriminen tai pakolla suuteleminen jotain aloitteen tekemistä? Ei nämä liity mitenkään toisiinsa. Ainakin minut on pokattu ihan vaan puhumalla ilman mitään kourimisia.

Kai suhteessa jossain vaiheessa suudellaan ? Jonkunhan siinäkin on aloite tehtävä. Otin vaan yleisesti kantaa koko mee too-ilmiön tuomiin haittoihin. Ja puhuin tässä alle kaksikymppisten suhteista. Ei varmaan kaikille "normaali koskeminen" ole ollut teininä vaikeaa, mutta itselle aloitteen teko suutelussa ekan suhteen alussa oli vaikeaa. 

Vierailija
1879/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa kertoa kokemuksistaan. Eli jokainen voi kertoa, jos häntä on puristettu jalkojen välistä ja kertoa tekijän nimen vaikka teko olisi tapahtunut vuosia sitten. 

joo, jokainen saa kertoa kokemuksistaan, mutta tekijän nimeä ei, koska myös rikollisella on oikeus yksityisyyden suojaan.

Ei ole rikos kertoa elämänkokemuksistaan ja kertoa siihen osallisten nimiä. Ei kuulu yksityisyyden suojaan piiriin, että voisi kieltää muita ihmisiä kertomasta mitä ovat kokeneet kanssasi.

Kyllä vain on. Miten porukka tietää näin vähän lakiasioista ja rikosoikeudesta? Eikö koulussa opeteta enää mitään?

Et voi esimerkisi kertoa tuhansille someseuraajille että olet harrastanut bdsm-seksiä henkilön pertti virtanen kanssa, ja kuvailla pertin vehkeen ulkomuotoa, vaikka joka sana olisikin totta. Ai miksi et? Jätän sinulle tehtäväksi tietojen etsimisen ja  oppimisen riemun.

Bessewisser täällä, päivää!

Missä koulussa opetetaan oikeustiedettä, kun minä en muista, ja olen ihan pisimmän kaavan mukaan opiskellut ja en muista, että olisi oikeustieteen opintoja meillä ollut. Siskollani oli, mutta nekin oli silloin, kun hän oikikseen meni.

Lakitietoa on lukiossa. Ainakin minun aikaani oli osana historian ja yhteiskuntaopin opintoja.

Kaikki ei ole käyneet lukiota. Ammattikoulussa opiskeltiin enemmän alaan kuuluvia asioita. Anteeksi meidän vähän vähemmän opiskelleiden puolesta, kun emme ole keskittyneet lain lukemiseen. 

Vierailija
1880/2031 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai suhteessa jossain vaiheessa suudellaan ? Jonkunhan siinäkin on aloite tehtävä. Otin vaan yleisesti kantaa koko mee too-ilmiön tuomiin haittoihin. Ja puhuin tässä alle kaksikymppisten suhteista. Ei varmaan kaikille "normaali koskeminen" ole ollut teininä vaikeaa, mutta itselle aloitteen teko suutelussa ekan suhteen alussa oli vaikeaa. 

Jokainen normaalilla sosiaalisilla tuntosarvilla varustettu ihminen tietää milloin tunnelma on virittynyt niin että voi esim suudella. Jos tässä jotain epäselvää niin voin kertoa, että se ei tapahdu niin, että toista pidetään päästä kiinni ja suudellaan pakolla. Jos toinen kääntää päänsä pois, hän ei halua suudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi