Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko täysin sokaistunut ja seonnut normaalin vs. epänormaalin naiskehon kuville?

Vierailija
17.06.2021 |

Sori kömpelösti muotoillusta otsikosta.
En voi lakata tuijottamasta tämän päivän Iltasanomien jutun kuvaa: "Miehet paljastavat, millainen kumppani on hyvä sängyssä".
Mielestäni ensimmäinen kuva, jossa "naisella" mustat pitsipöksyt, esittää joko nukkea tai sitten lasta.
Ei ole mahdollista olla tuollainen.
En halua pahoittaa kenenkään mieltä, tällä aloituksella, mutta ihan totta!

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te kyllä sekaisin kun kuva nuoresta tytöstä herättää tällaisen kaakatuksen :D

Olkaa ylpeästi sitä mitä olette ja lakatkaa vertailemasta itseänne muihin. 

Luepa nyt uudestaan.

KUVA ON LUONNOTON JA IHMISET EIVÄT USKO ETTÄ HEITÄ KUSETETAAN TOMMOISILLA.

Se on ärsyttävää kun ihmiset uskossaan autuaina, mutta ovat väärässä.

Kyllä se minua naisena koskettaa, vaikka olen aseksuaali itse.

Osaan ajatella asiaa tyttöjen ja nuorempien näkökulmasta myös.

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
62/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisi ja käsivarsi on photoshopattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmaan nukkunut anatomian tunnilla..

Eihän tossa kuvassa edes näy kunnolla lantio, kun kuva katkeaa. Miehen kädet on ihan normaalin hoikan naisen VYÖTÄRÖLLÄ.

Missäs anatomian tunneilla sinä olet ollut?

Tuosta voi kyllä päätellä jotain lantiostakin, jos on yhtään loogista päättelykykyä.

Vierailija
64/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lääkkeiden aika.

Vierailija
65/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha normaali mulla vyötärön ympärys n. 68cm . Mieheni kädet menee just tuollain. Myös tuollaiset sirot laihat kädet

Vierailija
66/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista epäluonnollisinta tuossa kuvassa on ton miehen vartalo. monellako miehellä oikeasti on tuollainen? 

Vierailija
67/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko sokaistunut vai onko miehen toinen kämmen luonnottoman suuri….

Ei kun tyhmä ja sitten leivostensyöjä vissiin?

Vierailija
68/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä miehen vasemman (kuvassa) puoleisen käden pikkusormi teidän mielestänne on?

Minun mielestäni se on naisen selkärangan oikean puolen yli reilusti.

Jos siitä lähdetään, ja otetaan huomioon, miten miehen ranne lähtee siitä naisen selän kohdalta, niin kuinka suureksi maksimissaan kuvittelette naisen lantion ympäryksen.

Kertokaa toki myös, onko teillä todettu jotain hahmotushäiriöitä koulussa, tai missään, ikinä?

Naisen lantion ympärys on miehen vasemmasta kädestä laskettuna noin 55-70 cm, riippuen vähän kuinka iso lapanen tuolla kaverilla on.

Lantionympärys 55-70cm???

Aikuisella naisella?

Normaalia?

Joo ja minä olen tyhmä?

Ok ja trollikin vielä?

Ihan normaalit mitat sillä on. Et vain ymmärrä kuvaustekniikkaa.

Lantionympärys 55cm. Normaalia.

Ota mittanauha esiin.

Tiedätkö mikä on lantio?

Vierailija
69/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha normaali mulla vyötärön ympärys n. 68cm . Mieheni kädet menee just tuollain. Myös tuollaiset sirot laihat kädet

Ja lantioko tällöin voi olla 55cm?

Lapsella ja nukella voi.

Vierailija
70/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsella ja nukella voi.

Kuvasta päätellen lantio on ainaki 90cm. En tiedä mistä olet tuon 55cm vetäissyt.

Vierailija
71/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh katsokaapa uusilla silmillä nokian käsianimaatiota siis missä miehen käsi tarttuu "naisen" käteen.

On muuten miehen kouralla kokoa ja naisen käsivarsi todella lyhyt ja ranne paksu kuin lapsella.

Vierailija
72/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta saisi suunnilleen tuollaisen kuvan nytkin, vaikka olen jo n. 60v.

Oho. Taidat olla lääketieteellinen ihme?

Kyllä tuossa kuvassa nainen on lihasten kimmoisuuden ja ihon perusteella alle 25v nainen, ihmiselämässä parhaimmillaan ja mies n. 40v.

Näkeehän tuosta kuvasta sokea greettakin miehellä eletyn elämän muutokset kropassa ja ihossa.

Jos haluaa pysyä yhtä hyvänä, kuin tuo nainen, pitäisi kuolla nuorena, sillä jo 25-30v ihmisen iholla ja lihaksissa alkaa näkymään eletty elämä, halusimme sitä tai ei.

Vierailija
73/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa voisi olla isä ja tytär. Isä 44v ja tytär 20-22v.

Vierailija
74/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissaan tämä ylipainon ihannointi on siinä pisteessä, että kuvat hoikista ihmistä nähdään jonkinlaisina satuolentoina?

Eihän kysymys ole ylipainosta tai alipainosta, vaan kuvassa oleva pari ei ole samaa ikäluokkaa tai sukupolvea, vaan lähinnä isä ja tytär, kun on nuori nainen ja keski-ikäinen mies. Ja sen ihannointi on monen mielestä luonnotonta.

Vierailija
75/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä miehen vasemman (kuvassa) puoleisen käden pikkusormi teidän mielestänne on?

Minun mielestäni se on naisen selkärangan oikean puolen yli reilusti.

Jos siitä lähdetään, ja otetaan huomioon, miten miehen ranne lähtee siitä naisen selän kohdalta, niin kuinka suureksi maksimissaan kuvittelette naisen lantion ympäryksen.

Kertokaa toki myös, onko teillä todettu jotain hahmotushäiriöitä koulussa, tai missään, ikinä?

Naisen lantion ympärys on miehen vasemmasta kädestä laskettuna noin 55-70 cm, riippuen vähän kuinka iso lapanen tuolla kaverilla on.

Lantionympärys 55-70cm???

Aikuisella naisella?

Normaalia?

Joo ja minä olen tyhmä?

Ok ja trollikin vielä?

Ihan normaalit mitat sillä on. Et vain ymmärrä kuvaustekniikkaa.

Lantionympärys 55cm. Normaalia.

Ota mittanauha esiin.

Tiedätkö mikä on lantio?

KUVAKULMA!! Saan minäkin itseni näyttämään 15kg laihemmalta kun laitan kameran oikean kulmaan! Sen mallin lantio ei ole 55cm vaan yli 90cm! Voi herranen aika. Minä olen yli 40v ja 3 lasta synnyttänyt ja kuvakulmilla minäkin saan näyttämään kroppani kuin 18 vuotiaan teinin vartalolta. Vähän photosopilla vielä ihoa tasaisemmaksi ja voila. On hyvä.

Vierailija
76/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes kyylää jotain kuvituskuvia tuolla tarkkuudella? Keskity ap johonkin tärkeämpään, joka kehittää osaamistasi tvm.

Vierailija
77/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsella ja nukella voi.

Kuvasta päätellen lantio on ainaki 90cm. En tiedä mistä olet tuon 55cm vetäissyt.

No vaikkapa tuosta ns. peffavaosta, joka tuossa on teille jäänyt pimentoon, kun se on blurrattu pois.

Ette hahmota missä lantio on, ja sitten haukutte tyhmäksi ja hulluksi, vaikka olisi syytä vähän jo katsoa peiliin.

Vierailija
78/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko onnellinen jos näissä kuvissa olisi lyllyvä nekkeämmä, joka painaa 150 kg. Noitahan tungetaan mainoksiin nykyään jostain syystä, menee kyllä kaikki kotimaiset firmat boikottiin, joissa on tuo asetelma, kv-mainosten kohdalla pitää vähän harkita kokonaiskuvan perusteella. Mutta esim. jos mainostetaan eurooppalaista automerkkiä ja mainoksessa vain nekruj*, niin kuinka uskottavaa tuo on edes teoriassa.

No ei ole siitä kyse ollenkaan.

Hoikkia naisia saa olla kuvissa. Se on ok. Mutta ei ole missään nimessä ok, käsitellä kuvia luonnottomiksi.

Etenkin kun tuota harrastetaan niin paljon, etteivät ihmiset enää ollenkaan hahmota missä mennään.

Menitte kaikki lankaan, jo tuossa kun tuo per  s vako on peitetty.

Sekoitatte vyötärön ja lantion, ja uskotte kuin hölmöt, että itsekin muka olette tuon kokoisia, mitä tuo LEIKELMÄ on.

Sekin on typerää, että minun painoani täällä arvuutellaan ja julistetaan joksikin lyllyväksi leivoskasaksi, kun ei se liity tähän asiaan mitenkään.

Vierailija
79/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko onnellinen jos näissä kuvissa olisi lyllyvä nekkeämmä, joka painaa 150 kg. Noitahan tungetaan mainoksiin nykyään jostain syystä, menee kyllä kaikki kotimaiset firmat boikottiin, joissa on tuo asetelma, kv-mainosten kohdalla pitää vähän harkita kokonaiskuvan perusteella. Mutta esim. jos mainostetaan eurooppalaista automerkkiä ja mainoksessa vain nekruj*, niin kuinka uskottavaa tuo on edes teoriassa.

Ei liity.

Vierailija
80/123 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta saisi suunnilleen tuollaisen kuvan nytkin, vaikka olen jo n. 60v.

Oho. Taidat olla lääketieteellinen ihme?

Kyllä tuossa kuvassa nainen on lihasten kimmoisuuden ja ihon perusteella alle 25v nainen, ihmiselämässä parhaimmillaan ja mies n. 40v.

Näkeehän tuosta kuvasta sokea greettakin miehellä eletyn elämän muutokset kropassa ja ihossa.

Jos haluaa pysyä yhtä hyvänä, kuin tuo nainen, pitäisi kuolla nuorena, sillä jo 25-30v ihmisen iholla ja lihaksissa alkaa näkymään eletty elämä, halusimme sitä tai ei.

Niin on n. 25v nainen mutta mieskin on nuori, jos katsot tarkkaan. 25v miehen kroppa kuvassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi