Olenko täysin sokaistunut ja seonnut normaalin vs. epänormaalin naiskehon kuville?
Sori kömpelösti muotoillusta otsikosta.
En voi lakata tuijottamasta tämän päivän Iltasanomien jutun kuvaa: "Miehet paljastavat, millainen kumppani on hyvä sängyssä".
Mielestäni ensimmäinen kuva, jossa "naisella" mustat pitsipöksyt, esittää joko nukkea tai sitten lasta.
Ei ole mahdollista olla tuollainen.
En halua pahoittaa kenenkään mieltä, tällä aloituksella, mutta ihan totta!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Lantion ympärystä tuosta kuvasta ei voi mitenkään arvioida, vyötärö taas näyttää ihan normaalikokoiselta. Miehillä on monesti aika isot kädet.
No olisko paha jos vaikka ihan testaisit asian, mahdollisen miehesi kanssa, ja sitten ihan rohkeasti vaan vertailisit pikkusen tuohon kuvaan. Niin syön hatullisen paskaa, jos sen prosessin jälkeen et jo pikkuriikkisen alkaisi havahtumaan tuon kuvan luonnottomuuteen.
Vai hahmottaako palsta naiset oman itsensä kehonkin jo ihan päin prinkkalaa.
Luulette oikeasti olevanne kuin tuo kuvan keho?
Ette anteeksi vaan ole, teillä on vääristynyt käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mahdat tarkoittaa? Itse olen juuri tuollainen siro mutta pidemmällä selällä(olen pitkä)... Ihokin vaalea
Uskon että olet siro. Mutta väitän että jos ottaisit nyt kuvan itsestäsi jonkun kanssa, samassa asennossa kuin nuo, niin saattaisit vähän alkaa tajuta, mistä tässä nyt puhutaan.
Et taida sinäkään uskaltaa oikeasti.
Ei sitä tänne tarvitse lähettää, vaan ihan itseäsi varten ottaa, ja avata silmänsä.
Ammattilainen on ottanut noi kuvat ja noi on uutiskuvia eli kuvia on käsitelty. Kai tajuat tämän??
DAAAA!!!!
OLEN SITÄ YRITTÄNYT SELITTÄÄ!!SE ON KÄSITELTY LUONNOTTOMAKSI!
EI SINUN MINULLE TARVITSE SITÄ SELITTÄÄ.
Sori capslockit.
Te ette kertakaikkiaan hahmota kuinka sokaistuneita olette, ja olette myös täydellisen kyvyttömiä myöntämään sitä asiaa itsellenne.
Mitä sitte?+ eli mikä on ongelmasi? ON toi miehenkin vartalo käsitelty.
Se ärsyttää kun ihmiset eivät halua myöntää itselleen, että heitä huijataan ja heidän silmänsä ovat jo vääristyneet noille kuville.
Ei haittaa nuo kuvat muuten, mutta teidän kovapäisyys ärsyttää.
Miksi ette uskalla nähdä totuutta?
Se ärsyttää.
Miten vääristnyt totuudelle? Kyllä minä tiedän miltä normaali vartalo näyttää. On kuvankin nainen normaali vartalo, kuvaa on vaan käsitelty valotusta paremmaksi.
Hirveän itsevarma olet omasta tietämyksestäsi ja itsestäsi. No se on ihan taattua dunning-krugeriä.
Noh katsokaapa uusilla silmillä nokian käsianimaatiota siis missä miehen käsi tarttuu "naisen" käteen.
Vierailija kirjoitti:
Olette te kyllä sekaisin kun kuva nuoresta tytöstä herättää tällaisen kaakatuksen :D
Olkaa ylpeästi sitä mitä olette ja lakatkaa vertailemasta itseänne muihin.
Luepa nyt uudestaan.
KUVA ON LUONNOTON JA IHMISET EIVÄT USKO ETTÄ HEITÄ KUSETETAAN TOMMOISILLA.
Se on ärsyttävää kun ihmiset uskossaan autuaina, mutta ovat väärässä.
Kyllä se minua naisena koskettaa, vaikka olen aseksuaali itse.
Osaan ajatella asiaa tyttöjen ja nuorempien näkökulmasta myös.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan on pakko olla trolli. KUKAAN ei ole noin tyhmä.
No johan tämä keskustelu sen osoittaa, että aika suuri osa tällä palstalla käyvistä ihmisistä on äärettömän epävarmoja itsestään. Toki tyhmiäkin varmasti on, ei vain liity tähän keskusteluun hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette te kyllä sekaisin kun kuva nuoresta tytöstä herättää tällaisen kaakatuksen :D
Luepa nyt uudestaan.
Ei minua ole kusetettu. Taidat olla tyhmä jos luulit että uutiskuvia ei muokata ja nyt tulet tänne vaahtoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mahdat tarkoittaa? Itse olen juuri tuollainen siro mutta pidemmällä selällä(olen pitkä)... Ihokin vaalea
Uskon että olet siro. Mutta väitän että jos ottaisit nyt kuvan itsestäsi jonkun kanssa, samassa asennossa kuin nuo, niin saattaisit vähän alkaa tajuta, mistä tässä nyt puhutaan.
Et taida sinäkään uskaltaa oikeasti.
Ei sitä tänne tarvitse lähettää, vaan ihan itseäsi varten ottaa, ja avata silmänsä.
Ammattilainen on ottanut noi kuvat ja noi on uutiskuvia eli kuvia on käsitelty. Kai tajuat tämän??
DAAAA!!!!
OLEN SITÄ YRITTÄNYT SELITTÄÄ!!SE ON KÄSITELTY LUONNOTTOMAKSI!
EI SINUN MINULLE TARVITSE SITÄ SELITTÄÄ.
Sori capslockit.
Te ette kertakaikkiaan hahmota kuinka sokaistuneita olette, ja olette myös täydellisen kyvyttömiä myöntämään sitä asiaa itsellenne.
Mitä sitte?+ eli mikä on ongelmasi? ON toi miehenkin vartalo käsitelty.
Se ärsyttää kun ihmiset eivät halua myöntää itselleen, että heitä huijataan ja heidän silmänsä ovat jo vääristyneet noille kuville.
Ei haittaa nuo kuvat muuten, mutta teidän kovapäisyys ärsyttää.
Miksi ette uskalla nähdä totuutta?
Se ärsyttää.
Jos sä et ole mallin mitoissa, niin turha olla muille katkera. Tottakai kuvia käsitellään, mutta suunnilleen tuon kuvan näköisiä naisia on myös olemassa. Ja kyllä, mun OMA pieni käsi yltää kyljestä yli oman selkärangan, niin miten sitten miehen käsi ei voisi tuohon tapaan yltää kuin tuossa kuvassa? Jos saat lohtua siitä sinne leivosten ääreen, niin totta, että aika harva aikuinen nainen tuollaisissa mitoissa on. Se ei silti tarkoita, etteikö se olisi mahdollista, ja myös kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa nyt uudestaan.
Tosiasia on se, että jotkut nuoret ovat pienikokoisia ja hoikkia vaikka heidät aikuisiksi mielletään. Totta kai maailmalla on vääristeltyjä kuvia ihmisistä, mutta eiköhän tuo kyseinen ollut ihan aito.
On tietysti mahdollista, mutta kannattaa muistaa, että nuissa kuvissa esiintyvät yleensä nuoret ja hyvännäköiset ihmiset.
Onhan tuo mieskin lihaksikas ja matalat rasvat.
Ei nuissa kuvissa perusmiehen näköisiä paljoa näy.
Minä kyllä olen miehenä kiinnittänyt huomiota noihin mieskehoihin. Aika moni on treenattu eikä mikään perusjampan kroppa.
Siis miten niin ei ole mahollista olla tuollainen? Minä olen. Ihan helppoa on olla.
Jos laitan kädet molempaan kylkeen niin kuin tuon miehen vasen käsi niin kyllä ne vaan keskisormet yltää koskettamaan toisiaan. VY 65cm. Eli en näe tuossa kuvassa mitään outoa. Ihan tavallinen kuva, joskin hieman paranneltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä miehen vasemman (kuvassa) puoleisen käden pikkusormi teidän mielestänne on?
Minun mielestäni se on naisen selkärangan oikean puolen yli reilusti.
Jos siitä lähdetään, ja otetaan huomioon, miten miehen ranne lähtee siitä naisen selän kohdalta, niin kuinka suureksi maksimissaan kuvittelette naisen lantion ympäryksen.
Kertokaa toki myös, onko teillä todettu jotain hahmotushäiriöitä koulussa, tai missään, ikinä?
Naisen lantion ympärys on miehen vasemmasta kädestä laskettuna noin 55-70 cm, riippuen vähän kuinka iso lapanen tuolla kaverilla on.
Lantionympärys 55-70cm???
Aikuisella naisella?
Normaalia?
Joo ja minä olen tyhmä?
Ok ja trollikin vielä?
Olenko sokaistunut vai onko miehen toinen kämmen luonnottoman suuri….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua oikeasti raivostuttaa jo tämä asia, kun kukaan ei hahmota sokeuttaan.
Ei se minua haittaa että tuollaisia kuvia on, vaan se että ihmiset on niin kovapäisiä.
Ei suostuta tai haluta myöntää, että on tultu huijatuksi ja manipuloiduksi.
KYLLÄ jokainen tietää että uutiskuvia käsitellään eli mikä on ONGELMASI???
Olen sen sanonut monta kertaa.
Se kun ihmiset eivät sitten pysty myöntämään itselleen, että ovat tulleet huijatuksi ja heidän silmänsä on ihan onneton hahmottamaan noita.
Kysykää nyt vielä joku viidennen kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä miehen vasemman (kuvassa) puoleisen käden pikkusormi teidän mielestänne on?
Minun mielestäni se on naisen selkärangan oikean puolen yli reilusti.
Jos siitä lähdetään, ja otetaan huomioon, miten miehen ranne lähtee siitä naisen selän kohdalta, niin kuinka suureksi maksimissaan kuvittelette naisen lantion ympäryksen.
Kertokaa toki myös, onko teillä todettu jotain hahmotushäiriöitä koulussa, tai missään, ikinä?
Naisen lantion ympärys on miehen vasemmasta kädestä laskettuna noin 55-70 cm, riippuen vähän kuinka iso lapanen tuolla kaverilla on.
Lantionympärys 55-70cm???
Aikuisella naisella?
Normaalia?
Joo ja minä olen tyhmä?
Ok ja trollikin vielä?
Ihan normaalit mitat sillä on. Et vain ymmärrä kuvaustekniikkaa.
Katsoin oikein tarkkaan ja en kyllä näe kuvassa mitään kummaa. Ihan samassa asennossa minun käteni yltävät aika lailla samalla tavalla vaimoni ympäri tuosta vyötärön kohdalta. Lantiotahan tuossa nyt ei voi paljon mittailla tuon asennon takia. Toivottavasti mä en pian joudu ottamaan jotain punaista pilleriä kun mua on näin ’photaroitu’ elävässä elämässä.
M40
Ap on varmaan nukkunut anatomian tunnilla..
Eihän tossa kuvassa edes näy kunnolla lantio, kun kuva katkeaa. Miehen kädet on ihan normaalin hoikan naisen VYÖTÄRÖLLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa nyt uudestaan.
Ei minua ole kusetettu. Taidat olla tyhmä jos luulit että uutiskuvia ei muokata ja nyt tulet tänne vaahtoamaan.
En ole missään vaiheessa luullut tuollaista.
Mutta haukkukaa nyt vaikka sitten viestin tuojaa tyhmäksi, jos ette muuta osaa.
Miten vääristnyt totuudelle? Kyllä minä tiedän miltä normaali vartalo näyttää. On kuvankin nainen normaali vartalo, kuvaa on vaan käsitelty valotusta paremmaksi.