Miksi naiset haluavat akateemisen miehen?
Kommentit (33)
Koulutetummissä on vähemmän persuja. That shit counts, sucker.
En halua. Oon itse insinööri, mutta kun töissä nähnyt insinöörimiehiä, niin ennemminkin haluan duunarin. Ehkä se vaikuttaa kun mulla on amis- eikä lukiotausta..
vastahan ne kaikki halus nhl-pelaajia :D
Minulle miehen koulutustasolla ei ole kylläkään mitään väliä!
Yst.terv. kouluttamaton nainen
Ne haluaa että ois sertit samantasoisesta koirakoulusta. Muksuilla ois silloin ikäänkuin rodunjalostuspaprut valmiina.
Vierailija kirjoitti:
No eikä halua
t. akateeminen mies
Haluupas ku ne osaa käyttää mailaa. Akateeminen heiluttaa vaa kynää. Hah!
Koska haluan miehen, jonka kanssa voin myös keskustella. t: tulpamaisteri nainen
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan miehen, jonka kanssa voin myös keskustella. t: tulpamaisteri nainen
minunkin tyttöystäväni on tulpa. sweet.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, kyllä meillä keskustelu sujuu :)
FM-nainen ja lähihoitajamies
Minä en akateemisuutta ole vaatimassa, hyviä käytöstapoja ja muiden huomioonottamista sen sijaan kyllä vaadin. Juntit jätän jo ensisilmäyksellä väliin.
Minun tuttavapiiirissä ylenkatsotaan akateemisia miehiä ja naureskellaan niille.
Jaa mä olen tuplamaisteri mies ja en tunnu kelpaavan kenellekkään;D
Eipä totuuden nimissä perus akateeminen nainenkaan mitään korkealentoista juttua suustansa päästä, saati jossain baleteissa ja oopperoissa juoksisi. Enemmänkin se on sitä "hei kato minkä käsilaukun/vaatteen/meikin mä ostin!".
Miksi nainen haluaa akateemisen miehen? Miksi nainen rakastuu jännittävään narkkariin? Miksi nainen haluaa varakkaan miehen? Miksi nainen haluaa lihaksikkaan rikollisen joka vetää turpaan?
Vastaus on, että jokaisella on omat preferenssinsä kumppanin suhteen
En halua. Tykkään enemmän duunareista.
Haluavat kaltaisensa miehen. Ihan normaalia. Minäkin haluan mieluiten akateemisen naisen.