Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut nauttia sinkkuudestani ja vapaudestai, enkä edes oikein kaipaa enää ketään vierelleni

Vierailija
17.06.2021 |

(paitsi silloin kun olen juonut vähän alkoholia).

Yhtä äkkiä ympärilläni on alkanut pyörimään miehiä hirveästi.

Outo logiikka.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ihminen vetää puoleensa ihmisiä. Jokainen haluaa palan siitä onnesta itselleen. Ja onnellinen ihminen ei ole kriittinen eikä arvioiva.

Ihan loogista.

Vierailija
2/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna tullut täytettyä kalenterini erilaisilla menoilla. Syksyllä kun toivottavasti taas seurankin treenit pyörii, niin oikeastaan helpompi olla sinkkuna kuin sovitella toisen kanssa kalentereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se elämänjano

Vierailija
4/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, uskon myös noin! Onnellinen ihminen vetää muita puoleensa! :) 

Vierailija
5/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuossa keväällä vähän sutinaa yhden miehen kanssa mutta en jaksanut sitten yhtään panostaa siihen kun alkoi tulla ihme vaatimuksia sängyssä ja muutenkin vaikutti niin vanhanaikaiselta ja jyrkältä mielipiteissään ettei meistä kummastakaan taitaisi loppupeleissä olla kompromisseihin. Lopussa vielä sitten sitä ihmettelyä että eipä siitäkään enää kuulu mitään. Onneksi kuivui kokoon tuo koko suhdeviritys. Sanon kyllä että hän tässä enemmän menetti kuin minä.

Vierailija
6/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuossa keväällä vähän sutinaa yhden miehen kanssa mutta en jaksanut sitten yhtään panostaa siihen kun alkoi tulla ihme vaatimuksia sängyssä ja muutenkin vaikutti niin vanhanaikaiselta ja jyrkältä mielipiteissään ettei meistä kummastakaan taitaisi loppupeleissä olla kompromisseihin. Lopussa vielä sitten sitä ihmettelyä että eipä siitäkään enää kuulu mitään. Onneksi kuivui kokoon tuo koko suhdeviritys. Sanon kyllä että hän tässä enemmän menetti kuin minä.

Miten tää liittyy aloitukseen?

Vierailija
7/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy aloitukseen?

Että myös haluan pysyä sinkkuna jatkossa eikä mitään tällaisia virityksiä vaatimuksineen.

Vierailija
8/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän