Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako orkkua ?

Vierailija
22.08.2006 |

montako orkkua rakkaanne (nainen) yleensä saa rakastellessanne mun ikioma kulta on aivan taivaallinen orkkukone ja normaalimäärä on vähintään 5 melkein putkeen yleensä kuitenkin lähempänä 8-10 kpl. Mä Rakastan sitä mun Kultaa ihan JÄRJETTÖMÄN PALJON ja olen varmaan maailman onnellisin mies - miten teillä muilla kertokaa omia kokemuksia ?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä tulee peräkkäin niin paljon, kuin jaksaa hinkata.

Vierailija
2/29 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä useemmat vaatii pitempää työstöä :-)

Mulla peräkkäisissä orgasmeissa on eroja. Eka on käsittämätön, upea, taivaat räjäyttävä ja raju. Toka on yleensä pehmoinen aalto joka kestää pitkään. Sitä seuraavat on ihan ok, muttei mitenkään WAU. Joskus saan pikkuorkkuja ennen ekaa isoa. Ne on niinkuin pieniä putoomisia tai sähköiskuja, mutta ei mitenkään " laukasevia" , vaan tietää haluuvansa lisää ja lisää. Silloin kyllä saattaa näyttää ja kuulostaa että saan 8 peräkkäin ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran vuodess yhden suuseksillä.

Mahtaa mun mies olla onneton:((

Vierailija
4/29 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3 ja muutkin:

Olen hyvin tuoreessa suhteessa naisen kanssa, jolle seksuaalisuudesta puhuminen orgasmista puhumattakaan, on vielä (toivottavasti vain näin alkuun) hankalaa. En halua piinata häntä tässä vaiheessa (mahd painostavilla) kysymyksilläni, joten kysyn teiltä - arvon naiset.

Seksimme sinänsä on loistavaa. Olen vain nyt törmännyt ensimmäistä kertaa naiseen, jonka seksuaalista nautintoa minun on vaikea ymmärtää. Yleensä asia tulee suhteellisen selväksi.

Hän kokee useita - kuvaamasi kaltaisia sähköiskunomaisia lyhyitä (muutaman sekunnin) väristyksiä seksimme aikana - lähinnä ollessani sisällä, mutta parhaimillaan ainoastaan vaikka vain suudellessamme.

Ovatkohan nuo väristykset niitä kuvaamiasi pikkuorgasmeja? Vaiko vain yleistä hyvää oloa tai herkkyyttä? Sitä " isompaa" versiota minun on hankala hänen kohdallaan tulkita.

Vierailija
5/29 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen kyllä ei ole sitten niin hieno kuin se ensimmäinen. Yleensä kuitenkin vain yhden, koska paikat on siinä vaiheessa jo liian hellinä uusintaan.

Vierailija
6/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me aloittelimme suhdetta mieheni kanssa, mä olin niin ylikierroksilla ja superkiihottunut sen seurassa, että käyttäydyin juuri noin. En nyt sentään lauennut, mutta sain tuollaisia " sähköiskuja" , kun vain makasimme vierekkäin vaatteet päällä. Ja sitten kun sain hänet sisääni, saatoin laueta parista ensimmäisestä työnnöstä. Minä, jonka on aina ollut todella vaikea saada orgasmia miehen kanssa.

Ole tyytyväinen, nainen taitaa käydä suhun kuumana. :)

Vierailija
7/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla noita " pikkuorkkuja" ;-) En oikeesti tiedä mitä ne on, joten kutsun niitä sellaisiksi. Todennäköisesti ne on nimenomaan jotain kiihottumiseen ja voimakkaaseen tunnetilaan liittyviä jutskia. Tuntuvat vähän samalta kuin joskus kun on just nukahtamassa ja sitten säpsähtää, sillä erotuksella että nämä tuntuvat hyvältä :-D Ne yleensä liittyy sellasiin seksikertoihin kun kaikki osaset on kohdallaan ja halu kova. Joskus oon saanut pikkusäpsyn myös muistellessani juuri harrastettua hyvää seksiä.

Vierailija
8/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itselläni kesti 12 vuotta ja kolme synnytystä oppia puhumaan orgasmeistani, haluistani, pimpsastani ja fantasioistani mieheni kanssa. Muuten olen kyllä aina ollut avoin, reipas ja rohkea, mutta seksiasioisen kohdalla oli iso JUMITUS. Se ei tarkoita että en olisi nauttinut seksistä tuonakin aikana; suorittaminen kun ei ole jumittanut missään vaiheessa ;-)

Nykyään seksimme on kuitenkin tullut paljon monipuolisemmaksi kun uskallan pukea halujani sanoiksi.

Silloin kun seksistä puhuminen jumitti, koin kyselyt orgasmeistani tai " haluisitko että nuolen sua" ynnä muut nykyään normaalit sänkypuheet tosi vaivaannuttaviksi. Ajattelin että onko tästä nyt pakko puhua?!! Joskus seksin jälkeen orgasmi-tokkurassa saatoin uskaltaa kehua jotain kivaa mitä mies oli tehnyt.

Teet viisaasti kun et kiirehdi juttupuolta, kyllä se sieltä vielä vapautuu. (Toivottavasti vähän nopeammin kuin allekirjoittaneella... ;-D)

T: Kolmonen

Vierailija
9/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta riippuu latauksesta ja tunnetasosta. Yhteensopimattoman kumppanin, enkä tarkoita rakastelutaitoja tai kykyjä, kanssa ei yhtään vaikka miten jyystäisi. Harvemmin yhtään stressaantuneena, masentuneena tai enempi humalassa. Ja parhaimmillaan, huh, niin monta, että taju on ollut lähellä lähteä. Mulla yleensä voimistuvat, eka on yleensä laimea purkaus ja sitten kun herkistyn voivat seuraavat olla lähes kivuliaita.

Vierailija
10/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile naisten kertomuksia sarjaorkuista (saan niitä joskus itsekin), mutta muistakaahan nyt miehet, että ette ehkä ihan aina tunnista naisen orgasmia...

Mä näyttelin vuosia ja taas vuosia orgasmin saamista, eikä ex-mieheni tiedä siitä mitään. Oli vaan tyytyväinen taitoihinsa ja kuvitteli että meidän seksielämä oli hyvää.

Nykyinen taas luuli, että sain 4-5 orkkua, vaikka laukesin vain kerran. Välillä se epäili mua näyttelemisestä, koska olin heti alussa kertonut edellisen suhteen ongelmista. Olin kuitenkin lopettanut näyttelemisen, ja nuo miehen kuvittelemat orgasmit olivat sellaisia läheltä piti -tilanteita. Ne tuntuvat tosi hyvältä, mutta eivät ole kuitenkaan laukeamista.

Vierailija
11/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin onneksi olkoon vaan vaimollesi. Mutta pelkäämpä pahoin että vaimosi on vaan hyvä näyttelijä ja haluaa tehdä sinut onnelliseksi.. 10-15 orkkua, joka rakastelukerta kuulostaa kyllä aika epärealistiselta..

Vierailija
12/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut todettua monet kerrat, että sarjaorkkunaiset ovat parhaita sängyssä. On mukavaa, kun nainen haluaa, että pannaan vaan lisää ja lisää ja nainen nauttii - kuten mieskin.

Usein sarjaorkkunaisilla on myös taivaallisen isot, kiihottavat klitat, joita naisen kelpaa esitellä naidessa. MAHTAVAA!!!!

Vierailija
13/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vielä lopuksi runkkaan sängyn toisella puolella ja emäntä ottaa avoimin kidoin vastaan mällit toiselta puolelta, sanoo vaan että hyvältä maistuu...

Enää en noiden yksiorkkuisten ja muiden aneemisten orkuttomien lehmien kanssa ryhdy hommiin. On se niin säälittävää katsoa, kun joku yhden orkun eukko saa sen vaivaisen ainokaisensa. Yleensä ovat aikamoisia lahnoja eikä mielikuvituksessakaan kehumista. Säälittävää kaiken kaikkiaan.

Vierailija
14/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On tullut todettua monet kerrat, että sarjaorkkunaiset ovat parhaita sängyssä. On mukavaa, kun nainen haluaa, että pannaan vaan lisää ja lisää ja nainen nauttii - kuten mieskin.

Usein sarjaorkkunaisilla on myös taivaallisen isot, kiihottavat klitat, joita naisen kelpaa esitellä naidessa. MAHTAVAA!!!!

tulee kyllä sellainen olo näitä lukiessa, että pitäisi varmaan armahtaa mies ja ottaa ero... minä kun en saa yhdynnässä koskaan:(

Vierailija
15/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei orkuttomat naiset ketään kiinnosta (kokemusta on).

Itse saan helposti yhdynnässä, jo ensimmäisen viiden minuutin aikana.

MOnta aviomiestä onkin rakastajina, parhaimmillaan oli viisi kirjoilla ;-)

Eivät ne vaimojaan jätä, koska pitäähän jonkun koti ja lapset hoitaa. Seksipuolta moittivat, kun ämmät makaavat lahnoina ja orkusta ei tietoa. Meikätyttö se antaa panna joka reikään ja tyytyväisinä lähtevät miehet meiltä, minä vielä mällejä suunpielistä pyyhin hymyillen ja otan seuraavaa patukkaa vastaan!

Vierailija
16/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulleet kotiin tietokoneilleen? Masentavaa että ihan asiallisena keskusteluna alkanut viestiketju muuttui taas isoklitta/pikkuklitta jne provosoinneiksi. Onneksi Peran (asentaja-koneistaja-linja) ja Sepin (levyseppä-hitsaaja II) isit ja äidit tulee kohta ilmoittamaan että poikien nettitunti on loppu tältä päivältä ;-)

Vierailija
17/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Jotenkin kävi vähän sama mielessä...;)

Vierailija
18/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei orkuttomat naiset ketään kiinnosta (kokemusta on).

Itse saan helposti yhdynnässä, jo ensimmäisen viiden minuutin aikana.

MOnta aviomiestä onkin rakastajina, parhaimmillaan oli viisi kirjoilla ;-)

Eivät ne vaimojaan jätä, koska pitäähän jonkun koti ja lapset hoitaa. Seksipuolta moittivat, kun ämmät makaavat lahnoina ja orkusta ei tietoa. Meikätyttö se antaa panna joka reikään ja tyytyväisinä lähtevät miehet meiltä, minä vielä mällejä suunpielistä pyyhin hymyillen ja otan seuraavaa patukkaa vastaan!

Aika ilkeästi kirjoitit, lienet provo??

ja mistä ihmeestä keksit että orkuttomat naiset vaan makaa lahnoina? en minä ainakaan, päinvastoin! Ja " joka reikään" annan minäkin, vaan ei se mitään auta:((

enkä usko että mies vieraissa käy, mikään ei siihen viittaa. Toisaalta... olisko se niin ihme vaikka kävisikin:(

19

Vierailija
19/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( en ikinä miehen kanssa (ennen avioliittoa ja nyt naimisissa ollessakaan). Mitä pitäis tehdä?? Itse sooloilemalla onnistuu...mutta yksi on tarpeeksi, toinen tuntuu pahalta. 1 synnytys takana...puhuminen miehen kanssa tästä asiasta onnistuu, mutta orkkuja ei kuulu ei näy vaikka kuin hyvänä pitäisi.

Vierailija
20/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helkutin väliä miehelle on saako nainen. yhdyntä tuntuu silti ihanalle ja sitä haluaa usein vaikka ilman " loppuhuipennusta" . mun miestä ei todellakaan haitaa enkä usko et oikeesti ketään muutakaan!! typerät kakarat taas roikkuu täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi