Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako orkkua ?

Vierailija
22.08.2006 |

montako orkkua rakkaanne (nainen) yleensä saa rakastellessanne mun ikioma kulta on aivan taivaallinen orkkukone ja normaalimäärä on vähintään 5 melkein putkeen yleensä kuitenkin lähempänä 8-10 kpl. Mä Rakastan sitä mun Kultaa ihan JÄRJETTÖMÄN PALJON ja olen varmaan maailman onnellisin mies - miten teillä muilla kertokaa omia kokemuksia ?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaorkkunaiset kaikkein parhaita ja kiihottavimpia.

Vierailija
22/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti tiedän olevani erittäin sensuelli ja seksikäs. Suurimmalla osalla vastaajista taitaa olla aika epärealistiset käsitykset naisen seksuaalielämästä.

Ei mieheni tiedä, milloin saan. Joskus kerron, joskus en. Joskus luulee minun saaneen vaikka kuinka monta, ja loppujen lopuksi sillä ei oikeasti väliä, kun tuntuu niin hyvältä;) Orgasmejakin on erilaisia. Käytännössähän se on vain lihasten jännittyminen ja rentoutuminen. Seksi voi olla taivaallista ilman orkkua ja toisaalta taas lässähtänyttä, vaikka saisi monta kertaa peräkkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakorkkuja, kiitos. Ja iso klitta myös. Mmmmm

Vierailija
24/29 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina kiihottuessani noita säväreitä :-)

Luulin että kaikki saavat, mutta usea rakastajani on sanonut, etteivät ole nähneet muilla naisilla näitä.

Nuo sävärit ovat kuin nautinnon vihlaisuja kehon halki ja aiheuttavat nytkähdyksen tai käpertymisen.

Yleensä saan vain yhden orkun, joskus useitakin.

Vierailija
25/29 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä vain... ensinnäkin, onko tuollaisia " sarjaorkku" naisia olemassa? Siis tiedän, että on naisia jotka saa orgasmin yhdynnässä, on naisia jotka saa klitoris orgasmin ja on naisia jotka eivät saa ollankaan (ainakaan vielä) eli eroja varmaankin on, mutta, että " sarjaorkku" ...? Se kuulostaa lähinnä teini poikien märältä unelta :)

Ensinnäkin, en nyt sitten tiedä millaisia ne teisän orgasmit on, mutta mun orgasmi on ainakin NIIN iso, että sitä ei mies voisi olla huomaamatta ja sitä ei voisi feikata (en ole muuten koskaan eläissäni feikannut orgasmia) se on oikeesti niin äkytön väristys, että jos mies on sisällä, niin ei siellä pysy :) Eli pakko ihmetellä mitä tulee seksistä jos nainen saa 10-15 orgasmia rakastellessa. Vai saako tällaiset naiset sitten jotenkin latteampia orgasmeja kuin minä? Koska muutenhan se seksi olisi yhtä pomppimista, eikä se taatusi olisi miehestäni enää edes kivaa.

Toisekseen. Itse kun olen itselleni orgasmeja tehnyt, niin todella kiihkeässä tilassa olen max 5 orgasmia voinut peräkkäin tehdä ja niidenkin välissä oli hengähdystaukoja. Viimeiset kaksi tuntui jo kivuliaalta...niin tässäkin herää kysymys onko " sarjaorkku" naisen orgasmit latteampia koska ne ei ala tuntumaan kivuliaalta?

Ja vielä tohon itse alkuperäiseen viestiin. Nainen kun olen ja naisia on paljon myös ystävinä ja asioista paljon puhutaan, niin enpä ole koskaan kuullut naista joka 10-15 kertaa laukeaisi rakastellessa. Eli puppua taitaa tuo juttu olla. Jonkun amitsu pojan " hauska" keksintö. tai sitten vielä säälittävämpää, eli näyttelevä nainen :) Ja niitähän riittää!!!

Vierailija
26/29 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin sellaisia, joiden itsetunto pönkittyy nimenomaan " orkkujen" tuottamisesta naiselle. Manööverit oppii helposti alan filmeiltä ja orgasmin hetkellä pitää osata supistella lantiopohjalihaksia rytmikkäästi ja vavahdella vähän muutenkin.

Myös itselläni on ongelmia itsetunnon kanssa ja koen tyydyttäväksi kun saan huomioya miehiltä. Tiedän leimautuneeni " hyväksi panoksi" , muttei kunaan tiedä etten ole koskaan saanut yhtään orgasmia varsinaisessa yhdynnässä.

Vierailija
27/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän forumin seuraaminen on yleensä hakuammuntaa. Joskus harvoin jollain saattaa olla jotain sanottavaakin.

Jokainen aiheeseen liittyvä kommentti auttoi paljon ymmärtämään.

ps. Vaikka nyt tuossa ylensin itseni ja sanoin etten rupea kyselemään seksin jälkeen, niin eipä ollutkaan noin helppoa. Ison paineen alla saada seksi toimimaan oikein ja miehisestä itsetunnon heikkoudesta johtuen ryhdyin kyselemään. Tosi tyhmää ja seksin jälkeinen läheisyys menee pilalle samantien.

On vaan liika säikky siitä, että suhde tyssää siihen kun ei oikein osaa olla oikeanlainen kyseiselle naiselle ja harmittaa, ett asia saattaisi olla muutamalla sanalla korjattavissa. Olen nimittäin rakastunut sitten viime keskustelunaloitukseni.

Vierailija
28/29 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset, jotka kiukkuisen kateellisena täällä syyllistätte miehiä tyhmiksi yms.

Ihan vaan tiedoksi, että meitä SARJAORGASMINAISIA on PALJON!!!

Ja me nuatimme PALJON!

Ja miehet nauttivat MEISTÄ!

Mutta ymmärrän kiukkunne. MEILLÄ on NAUTINNOLLISEMPAA ja HAUSKEMPAA!

Vierailija
29/29 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskivertomiestä ketut kiinnostaa, saako nainen oikeasti vai ei, kunhan saavat itse. Ja on jotain, josta leuhkia netin keskustelupalstoilla. En usko hetkeäkään, että kukaan seksielämäänsä julkisesti ja fanaattisesti levittelevä nauttii seksistä niin paljon kuin väittää. Oli sitten mies tai nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän