Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ikävin kommentti, joka on sanottu sinulle ulkonäöstäsi päin naamaa?

Vierailija
17.06.2021 |

Vai oletko teflonia, joka ei välitä tällaisista mielipiteistä?

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naisystäväni sanoi minulle kerran, miten nännini ovat ihan kauheen näköiset. Itse tykkään nännini muodoista, ja olen saanut miehiltä kehuja niistä. Itse tällä ystävälläni on leikatut nännit, parantelee niitä aina silloin tällöin kauneusleikkauksissa. Mietin vaan useasti, miten huono itsetunto pitää olla, kun ravaa jatkuvasti suurentamassa tai pienentämässä rintojaan ja nännejään. Ter:luomu tissit:-)

142/148 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen, jonka tiesin nuorena olleen äitini opiskelutoveri. Hän muisteli haaveksien kuinka kaunis äitini oli ollut. Sitten katsoi minua tyytymättömän ja sanoi: Sinä et ole yhtään äitisi näköinen. Ei tarvinnut rivien välistä lukea, mitä hän ajatteli minun ulkonäöstäni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

White boy, huusivat mustat lökäpöksyiset huivipäät san fransiscossa ja heiluttelivat käsiaseitaan ja käsimerkkejään

Vierailija
144/148 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä ihmisten huonotapaisuutta ja ääliömäisyyttä.

Minulla oli nuorempana yksi miespuolinen kaveri (olen nainen), joka töksäytteli ihan puskista milloin mitäkin. Minulla mm. oli liikaa luomia ja verisuonia(!) näkyvissä, ja vaatteeni ja hiustyylini ym. olivat hänestä vääränlaisia. Jossain vaiheessa kyllästyin tyyppiin totaalisesti monestakin syystä ja katkaisin välit. Epäilen kyllä, että hän on asperger tms, sen verran erikoisia juttuja hänellä välillä oli.

Mutta noin muuten ei kukaan ole koskaan haukkunut ulkonäköäni, vaikka varmasti aihetta löytyisi jos joku haluaisi olla ilkeä.

Olen ihan hämilläni siitä miten törkeitä ihmiset ovat. Ei kukaan ansaitse tuollaista kohtelua, ulkonäöstä viis.

Vierailija
145/148 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, jonka kanssa oli melko paljon ongelmia yläasteella, halusi piirtää minut. Hämilläni suostuin ja ajattelin, että kiva. Sitten hän vaan tuijotti mua erittäin pitkään arvioivasti kynä kädessään ja tokaisi "sun nenän pää on tollanen pallo" ja alkoi piirtää. Henkistä alistamista tuollainenkin, että esittää muka kivan idean ja sitten oikeen keskittymällä alkaa arvioida, mikä mussa on "vikana". Kivaksi hetkeksi naamioitu arvostelutilanne.

Vierailija
146/148 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja on uskomaton lukea! Miten ihmiset voivat päästää suustaan ihan mitä vaan? En tiedä olenko itse teflonia vai vain huonomuistinen, mutta en muista mitään törkeää kommenttia ulkonäöstäni. Enkä todellakaan ole mikään missi!

Vierailija
147/148 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs erittäin mukava nainen sanoi, että jos en olisi näin lyhyt, hän ottaisi minusta miehen itselleen. Luonteet sopi yhteen, olin hänen mielestään komea, hän minun mielestäni kaunis.

Arvostukseni häntä kohtaan tuon kommentin jälkeen tipahti aikalailla, ei tuntunut kivalta ei.

Vierailija
148/148 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei niin hyvännäköisten ei kannata surra ihmisten kommentteja. Ne ei todellakaan ole oikein sanottu eikä missään tapauksessa hyväksyttäviä. Mutta itse olen kuullut koko elämäni sontaa ulkonäöstä perheeltä sekä ulkopuolisilta ja nyt vasta nelikymppisenä herännyt huomaamaan katsoessa vanhoja kuvia että olen oikeasti ollut hyvännäköinen nainen. Joo onhan positiivistakin tullut mutta ei siihen uskonut kun oli aivopesty kaikella paskoilla kommenteilla.

Nyt aion laihduttaa ylimääräiset masennuskilot pois ja pitää huolen siitä että yksikään ihminen ei enää latista minua.

Hain siis kommentilla sitä että ihmisiä haukutaan yhtä tavalla oli laiha, lihava, kaunis tai vähemmän kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi