Kuinka monta vakituista tänne kirjoittaa?
Olisipa mielenkiintoista tietää, kuinka monta vakkarikirjoittajaa täällä on? Tuntuu nimittäin, että täällä on ihan kourallinen porukkaa, joka osallistuu keskusteluihin. Itse olen tunnistanut "penistä vaginaan, muuten en tyydyty"-naisen, eläkeiässä olevan seksiaddiktinaisen ja munallansa kaikki naiset tyydyttävän 50+ miehen. Onkohan täällä muita kuin he kolme ja minä?
n45
Kommentit (211)
Speedo-mies on täällä vaikka kelit vain paranee
Joo, täällä olen minä: Kaikkien alojen erikoisasiantuntija, Naisten sankari ja miesten inhokki sekä tämän saitin mode.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on se runkkaripariskunta.
Hieroja ja Taskuvenus?
Ei, vaan joku M31 ja vanhempi nainen.
Oi niitä aikoja. Enää se ei onnistu, koska se on puh pah hapanpilluilta pois.
T. Se nainen.
Pitää varmaan ilmoittautua, olin muistaakseni nro kolme jossain kimppajutussa. Se oli aika hieno ketju muuten! Terkkuja kaikille, etenkin sille eräälle joka veti perässään! ;)
45vee mies.
Missä se hullu juoksijanainen on??
Vierailija kirjoitti:
Paremmassa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Sit oli se joka jatkuvasti kyseli että mitäpä muut naiset laitatte juoksutrikoiden alle. Se stringi/trikoohullu. On lopettanut, tavallaan harmillista. Toivottavasti hällä on kaikki okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroja ja Taskuvenus?
Saanen korjata sen verran että ei M31, vaan M33.
Hienoja aikoja, mukavia muistoja.
M33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroja ja Taskuvenus?
Hienoja aikoja, mukavia muistoja.
Kiitos.
N48
Vierailija kirjoitti:
M33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroja ja Taskuvenus?
Hienoja aikoja, mukavia muistoja.Kiitos.
N48
Useamman ihmisen miellyttäminen olisi ollut pitemmän päälle väsyttävää.
Meillä sen sijaan svengasi kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroja ja Taskuvenus?
N48Useamman ihmisen miellyttäminen olisi ollut pitemmän päälle väsyttävää.
Meillä sen sijaan svengasi kivasti.
Ole hyvä, ja iso kiitos itsellesi!
Se svengi oli suorastaan käsinkosketeltavissa 😜
M33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroja ja Taskuvenus?
N48Useamman ihmisen miellyttäminen olisi ollut pitemmän päälle väsyttävää.
Meillä sen sijaan svengasi kivasti.Ole hyvä, ja iso kiitos itsellesi!
Se svengi oli suorastaan käsinkosketeltavissa 😜
Ja Fleshlightein..!
Kirjottelen nykyisin sen tyyppistä satunaisesti Suomi24:lle, jos kiinnostaa. En kylläkään käytä nimimerkkiä, koska sielläkin on ollut omat maalittajansa. Näistä on kyllä päästy melko hyvin. En ollut ainoa kypsähtänyt.
Pyytämättä olen saanut jokusen faninkin, onneksi täyspäisiä.
Jo täällä teki mieli kirjoittaa novelleja, ja nyt olen aloittanut sen. Mulla on juuri tulilla Mökkijatkot 2, eli ykkönen löytyy jo.
Toivottavasti tänä kesänä pandemia väistyy ja sinäkin pääset lähietäisyydelle kokeilemaan, onko kielitaito tallella..
tämä palsta ei olisi mitään ilman vakkareita! 😍
ihanaa, kun jokainen ketju päättyy klittapapittaren, paalu-pirkon ja ryhmy-jorman kiihkeään jankutukseen.
Vierailen tällä palstalla puuskittaisesti, välillä päivittäin, välillä on kuukausienkin taukoa. Olen sinkku ja silloin tällöin yksinäinen. Seksiä olen viimeksi saanut vuosi sitten. Se on liian pitkä aika. Yhteys toisiin ihmisiin edes tällä tavoin on usein mukavaa. :)
M49 / 18-110-vuotiaiden naisten kiva unelmien poikaystävä
Niin, eipä täällä oikein mainita kalu-pakottajia, tai penis-kunkinkaita tms. ne kun ovat aina miehiä, ja joku nainenkin siellä joukossa haluaa saada jotain ihme pisteitä. Hmm.
rakastan tuota tapaasi lukea kaikki aina vinoutuneesti ja vihamielisesti. ryhmy-jorma on mies & perseestä, koska tunkee kaluaan ja mielipidettään joka paikkaan. onko nyt riittävän tasapuolista? käännät varmaan tämänkin naisvihamieliseksi. odotan mielenkiinnolla.
Kolme. Keski-ikäinen peräkämarinpoika Anaalitabu joka välillä on mies ja välillä nainen. Usein vastailee itselleen. Toinen on noin 30-vuotias rekkalesbo joka tunnetaan 4naalisaarnaajana. Kolmas on teini-ikäinen Kusijamppa joka usuttautuu aina Rekkalesbon ja Anaalitabun squirttaus-keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eipä täällä oikein mainita kalu-pakottajia, tai penis-kunkinkaita tms. ne kun ovat aina miehiä, ja joku nainenkin siellä joukossa haluaa saada jotain ihme pisteitä. Hmm.
Juuri niin, niitäpä ei mainita. Vaikka aina se kalu edellä mennään, ja se on se jokin, ei muu. Siitä saa ja pitää puhua, jasen tyydyttämisestä. Klitoriksesta puhuja on "pakottaja" tai muu jankuttaja.
Kalu rules, niin se vaan on joidenkin mielestä. Minä todellakin rakastan klitoristani, sillä se antaa mulle isot nautinnot päivittäin, ja se on silloin todellakin yes ei no.
Vierailija kirjoitti:
rakastan tuota tapaasi lukea kaikki aina vinoutuneesti ja vihamielisesti. ryhmy-jorma on mies & perseestä, koska tunkee kaluaan ja mielipidettään joka paikkaan. onko nyt riittävän tasapuolista? käännät varmaan tämänkin naisvihamieliseksi. odotan mielenkiinnolla.
Kerropa sinä minulle, miksi siitä klitoriksesta ei saanut /saisi puhua? Siitä puhujastahan tehtiin suorastaan syntisäkki ja pelle? Ihan rehellisesti. kerro?
totta kai klitoriksesta saa puhua. miksi ei saisi?
15 senttinen ei tunnu miltään!!!!!!!
t. Tiina