Mikä kantoreppu näistä paras??
Kommentit (5)
vielä onko lisää kokemuksia? tunteeko kukaan yamoa? eroaako noista kahdesta?
Sieltä aihealue "kantoliinat" ja siellä UKK, eli usein kysytyt kysymykset. Löytyy paljon vertailuja reppujen välillä!
Mulla on yamo ja oon kyllä tykännyt. Helppo pukea, taapero viihtyy pitkiäkin aikoja, ei paina hartioihin, kivat värit ja kätevä pussukka mukana, johon voi repun laittaa kun ei tarvi. Tää oli meillä ulkomaanreissullakin mukana ja meni kätsysti käsimatkatavaralaukussa, eli menee pieneen tilaan.Ainoa miinus on se, että lapsen vetäessä itseään kovasti taaksepäin, lantiovyö painaa ainakin mua kovasti lantioluihin, mutta yleensä käytössä ei siis hierrä mua eikä lasta.Nää kaikki kantoreput taitaa olla aika samanlaisia kaikki, hinnoissa on jonkin verrran eroa, mutta en tiedä sitten, että vaikuttaako hinta kovinkaan paljon laatuun. Tällä yamolla oon kantanut painavimmillaan esikoista n.18 kg, yleensä käytän juniorilla, joka on nyt reilut 10kg ja ihan hyvin jaksan kantaa joskus jopa reilun tunnin.
toi olikin hyvä sivu missä oli nuo vertailut!
ja sit ostimme itelle patapumin. Totesin, että ovat käytössä melko samanlaiset. Yhtä hyvä oli molemmilla kantaa. Tuo Patapum vaan oli melkosen paljon huokeempi ku se ergo. (ainakin sillon ku me se hankitiin...)