Olis kiva, jos joku joskus kehuisi kauniiksi
Aina saan kuulla olevani söpö tai suloinen ja että tekisi mieli puristaa mua poskesta. Kerran taisi yksi miespuolinen kaveri sanoa mua kuumaksi, koska olen häntä kuusi vuotta vanhempi.
Olen 30, enkä edes pienikokoinen. En sitten tiedä miten mun pitäisi meikata ja laittautua, että kuulisin edes joskus olevani kaunis.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
ap, Olet kaunis!
nyt rupesi ahdistamaan. metoo sinulle senkin sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka olisi syöpä,niin riittää että koet itsesi terveeksi.näin helpoa se on ;)
Ooletko hiukan yksinkertainen? Syöpä on sairaus, itsetunto ei.
Ooletko hiukan yksinkertainen? edellinen vähän näpäytti muodin mukaisia kokijoita. nykyään voi kokea itsensä vaikka toiseksi sukupuoleksi tai miksi tahansa ja sitten luullaan, että on oikeasti sitä mitä kokee olevansa.
Ap, kohota itseluottamusta jollain muulla tavoin. Netistä löytyy kosolti ilmaisia neuvoja kuinka pystyt kohottamaan omaa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka olisi syöpä,niin riittää että koet itsesi terveeksi.näin helpoa se on ;)
Ooletko hiukan yksinkertainen? Syöpä on sairaus, itsetunto ei.
Ooletko hiukan yksinkertainen? edellinen vähän näpäytti muodin mukaisia kokijoita. nykyään voi kokea itsensä vaikka toiseksi sukupuoleksi tai miksi tahansa ja sitten luullaan, että on oikeasti sitä mitä kokee olevansa.
Aha. Mitä sitten? Nähtävästi sun mielestä itsetunto on sukupuoleen sidottu asia.
winner kirjoitti:
Jos et ole omasta mielestäsi kaunis, niin et usko kenenkään muunkaan kommenttia asiasta. Jokaisen savolaisen mielestä, vaikka olisit kuinka rotumissi, olet kuitenkin "haaskan näkönen."
Pidän itseäni ihan kauniina, mutta muut näyttävät pitävän mua vain söpönä. 😂
Ap
Jos et ole omasta mielestäsi kaunis, niin et usko kenenkään muunkaan kommenttia asiasta. Jokaisen savolaisen mielestä, vaikka olisit kuinka rotumissi, olet kuitenkin "haaskan näkönen."