Suomi - Venäjä klo 16:00 melkein OFFICIAL
Jalkapallon EM jatkuu Suomen ottelulla. Fiiliksiä, kannustusta ja vihellyksiä.
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukille ei passaa kalju/parta look. Ikävä niitä komeita kiharoita
Miksi ei mennyt hiustensiirtoon? Luulisi ettei rahasta ainakaan olisi puutetta. Miksi nuori mies haluaa pappaantua kun nykyään on vaihtoehtojakin?
Tää oli helppo. Peliäly ja hiukset eivät pysy samassa päässä ja Pukkihan on nero kentällä.
seisoskelua ja ympäriinsä toljottelua, ei ole pelaajia paljon joukossa
Venäjä räjähtää 1-0
Hyvä oli laukaus, ei voi mitään.
Boxissa kuusi suomalaista ja yksi venäläinen...
Suomen puolustus vuotaa. Liian helposti pääsee Venäjä maalipaikoille.
Vierailija kirjoitti:
Rumasti suomalainen työnsi venäläisen maalin tolppaan
Hyvä!
Enpä nähnyt venäjän maalia. Käväisin sillä hetkellä keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Venäjä meni johtoon. Kohta tulee lisää maaleja Venäjälle. Suomella ei ole minkäänlaista mahdollisuutta voittaa Venäjää.
Olet optimisti :D
Maalin suulla seisoo seitsemän suomalaista eikä saa kuriin yhtä venäläistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauttomuuden huippu Suomen Get well Christian-paidat!
Mauton oli myös Suomen voitto Tanskasta. En arvosta yhtään tuota voittoa. Voitto saatiin aivan vääryydellä kun Tanskan pelaajat olivat järkyttyneitä tapahtuneesta. Ja pelin pelaamisesta ei heille paljon vaihtoehtoja annettu.
Mitä tuollaisessa tilanteessa mielestäsi pitäisi toimia? Ottelua ei voi kokonaan perua, koska se vaikuttaisi koko turnaukseen (ja miljooniin euroihin). Peli oli pelattava loppuun joko heti tai seuraavana päivänä. Pelaajta valitsivat heti. Olisiko Suomen pitänyt hävitä tahallaan? Se vasta epäurheilijamaista olisi. Ei tuossa tilanteessa ole hyviä ratkaisuja, mutta show must go on.
Peliä ei olisi pitänyt pelata ollenkaan loppuun. Sen hetkinen tilanne eli tasapeli olisi ollut oikeutetumpi ratkaisu. Nyt Tanskalaiset olivat liian järkyttyneitä pelaamaan, mutta rahanahne fifa ratkaisi ottelun näin. Siksi en arvosta voittoa koska se ei tullut millään taidolla eikä paremmuudella.
No minä olen eri mieltä. Tasapelin tuomitseminen pelaamatta peliä on vielä vähemmän reilua kuin jatkaa pelaamista hankalassa paikassa. Tanskalla oli sen 22 tilaisuutta, vai montako niitä oli, ja jopa rankkari. Olisin tätä mieltä myös jos suomalainen pelaaja olisi sairauskohtauksen saanut ja/tai Suomi hävinnyt.
Saathan sinä olla tuota mieltä, mutta ei se minun arvostustani Suomen voittoon muuta. Arvostus tuota voittoa kohtaan on minulla täysi nolla. Fifa voisi olla vähemmän rahanahne ja voisi kunnioittaa pelaajiakin. Suomi ei saanut voittoa taidolla vaan Tanskalaisten kamalalla tradegialla.
No, valitettavasti ketään ei kiinnosta arvostuksesi tai sen puute.
Kuinka pitkä tauko?
Nimimerkillä ehdinköhän töistä kotiin tässä välissä :D
Venäjän puolustus on murrettavissa, mutta se vaatii riskejä. Kun saisivat tasoituksen heti seuraavan puoliajan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä tauko?
Nimimerkillä ehdinköhän töistä kotiin tässä välissä :D
30 min
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalaiset aloittavat haukkumisen jos ollaan häviöllä…hävetkää!
Suomalaiset nyt haukkuvat eniten itseään. Et ehkä ole huomannut jos et ole suomalainen.
Kyllä Suomi vielä nousee tappio asemasta. Uskon, että voi vielä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauttomuuden huippu Suomen Get well Christian-paidat!
Mauton oli myös Suomen voitto Tanskasta. En arvosta yhtään tuota voittoa. Voitto saatiin aivan vääryydellä kun Tanskan pelaajat olivat järkyttyneitä tapahtuneesta. Ja pelin pelaamisesta ei heille paljon vaihtoehtoja annettu.
Mitä tuollaisessa tilanteessa mielestäsi pitäisi toimia? Ottelua ei voi kokonaan perua, koska se vaikuttaisi koko turnaukseen (ja miljooniin euroihin). Peli oli pelattava loppuun joko heti tai seuraavana päivänä. Pelaajta valitsivat heti. Olisiko Suomen pitänyt hävitä tahallaan? Se vasta epäurheilijamaista olisi. Ei tuossa tilanteessa ole hyviä ratkaisuja, mutta show must go on.
Peliä ei olisi pitänyt pelata ollenkaan loppuun. Sen hetkinen tilanne eli tasapeli olisi ollut oikeutetumpi ratkaisu. Nyt Tanskalaiset olivat liian järkyttyneitä pelaamaan, mutta rahanahne fifa ratkaisi ottelun näin. Siksi en arvosta voittoa koska se ei tullut millään taidolla eikä paremmuudella.
No minä olen eri mieltä. Tasapelin tuomitseminen pelaamatta peliä on vielä vähemmän reilua kuin jatkaa pelaamista hankalassa paikassa. Tanskalla oli sen 22 tilaisuutta, vai montako niitä oli, ja jopa rankkari. Olisin tätä mieltä myös jos suomalainen pelaaja olisi sairauskohtauksen saanut ja/tai Suomi hävinnyt.
Saathan sinä olla tuota mieltä, mutta ei se minun arvostustani Suomen voittoon muuta. Arvostus tuota voittoa kohtaan on minulla täysi nolla. Fifa voisi olla vähemmän rahanahne ja voisi kunnioittaa pelaajiakin. Suomi ei saanut voittoa taidolla vaan Tanskalaisten kamalalla tradegialla.
Peli on pelattu. Toinen voitti. Deal with it.
Ei sitä jälkeenpäin voi ruveta kiukuttelemaan kun tuli tappio ettei oikeastaan olisikaan halunnut pelata tai ainakaan sinä päivänä ja ehkä vastustajankin olisi voinut vaihtaa jne. Noilla oli tilaisuutensa mutta ne ei niitä käyttäneet.
Olisko ehkä aika lopettaa tuo kiukuttelu ja siirtyä eteenpäin.
Eivät halua olla voittava joukkue?