Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko ne baygonin muurahaisrasiat oikeasti, ja miten nopeasti, muurahaisiin sisätiloissa?

Vierailija
25.08.2024 |

Pitäisi saada häädettyä, mutta en ole ennen käyttänyt. Alkoi ilmestyä pari päivää sitten. Olen siis ulkomailla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä Suomessa  maksaa ehkä 10e pari rasiaa eli vaikka ei toimisikaan niin tuskin vararikkoon menet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä Suomessa  maksaa ehkä 10e pari rasiaa eli vaikka ei toimisikaan niin tuskin vararikkoon menet. 

No ei nyt rahasta ole kyse vaan siitä, että pitäisi nopeasti tehdä jotain ettei pääse porukka lisääntymään.

Vierailija
4/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin ja nopeasti.

Vierailija
5/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse Raidun muurahaisigluja, toimivat nopeasti. 

Vierailija
6/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai ne toimii. 

Vierailija
7/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisilla saanut sisälle tulevat muurahaiset kuriin. Meni huomattavasti kauemmin kuin mitä ajattelin. Varmaan kuukauden päivät kului, tosin muurahaisiakin oli paljon. Toisaalta eivät ole palanneet, joten voin sanoa toimineen.

Vierailija
8/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii erittäin hyvin, lähelle kulkureittiä ja homma hoidettu alle vuorokaudessa.

Vierailija
9/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii hyvin ja nopeasti.

Kiva, miten nopeasti? Meneekö monta viikkoa?

Vierailija
10/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellaisilla saanut sisälle tulevat muurahaiset kuriin. Meni huomattavasti kauemmin kuin mitä ajattelin. Varmaan kuukauden päivät kului, tosin muurahaisiakin oli paljon. Toisaalta eivät ole palanneet, joten voin sanoa toimineen.

Jouduitko käyttämään kerralla useampaa syöttiä vai riittikö yksi koppi?

Vierailija
11/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä taitaa lukea että vie joku 4-6 viikkoa, että pesä tuhoutuu. 

Vierailija
12/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä taitaa lukea että vie joku 4-6 viikkoa, että pesä tuhoutuu. 

Oh no, toimisipa nopeammin

Vierailija
13/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii ja nopeasti, päivässä - päivissä murkut kadonneet! Suosittelen!

Vierailija
14/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi löytää myös reitti mistä tulevat ja tukkia se. Vai rakenteista. Jos on jo pesä rakenteissa, ehkä joku katsoo sen. Entä pihamaan tilanne ja maanalaiset pesäkkeet. Miten tuuletusaukot sun muut. Joskus muurahaisia voi jopa siirtää metsään, keot, paapesä yms. Ehkä viileään aikaan.

Vierailija
15/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin useampaa syöttiä. MInulla muurahaisia oli tosin niin paljon, että söivät ainakin yhden syötin aivan tyhjäksi. En tiedä minkä kokoinen keko siellä muurahaisjonon toisessa päässä oli, mutta täytyi olla iso. 

Vierailija
16/17 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin useampaa syöttiä. MInulla muurahaisia oli tosin niin paljon, että söivät ainakin yhden syötin aivan tyhjäksi. En tiedä minkä kokoinen keko siellä muurahaisjonon toisessa päässä oli, mutta täytyi olla iso. 

Ällöttää miettiä näitä. Siis totta kai muurahaiset on ihan normaali osa luontoa, mutta eipä nyt ihan hirveästi ilahduta että ne löysi tiensä tänne sisälle.

Vierailija
17/17 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä toimii juuri tämä baygon. Tulevat sisälle kun sataa päivittäin. Moni mennyt nyt rasiaan.

Myrr ei auttanut. Oli täysin turha.