Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1461/4004 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sähköpostiin Porvoo Airlines - The Harlins Miami Experience Luxury Xmas -pikkujoulumainos. Kiinnostais hirveästi parin viikon pikkujoululento Floridaan ja Renny ihan livenä! Onko kukaan muu lähdössä?

Vierailija
1462/4004 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👨🏻🔊 Arvoisat matkustajat och bästä Svenska talande bättre folk -perämies aikuisiän ADHD:lla tiedottaa:

kapteenilla on päässyt koneen tyyppikelpoisuus vanhenemaan. Hätä ei kuitenkaan ole tämännäköinen. Kapteeni voi uusia sen tässä lennon aikana. Kyseiseen kokeeseen kuuluu teoriakoe ja lentokoe. Joten kun suurin osa teistä matkustajista tietää kaikesta kaiken, tulkaa jonossa kysymään kapteenilta mitä vain tähän lentokoneeseen, lentämiseen tai mihin tahansa muuhun liittyvää tai liittymätöntä.

Lentokokeesta vielä muutama sana tähän loppuun. Hetken päästä kapteeni lentää koneella silmukan ja sen jälkeen syöksykierteen. Suosittelemme kiinnittämään turvavyöt. Jos kone on vielä ilmassa näiden temppujen jälkeen, jatkamme matkaa Kouvolaan, joka on ihan kiva kesäkaupunki. Nauttikaa lennosta! Och samma på Svenska.

Kiitos että lennät kanssamme! Tack för dig att du flyger med oss!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/4004 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tehnyt muita lentomatkoja, mutta tämä 15.6.2021 klo 22:45 alkanut Porvoo- Munsala lento on aivan paras tekemäni lentomatka.

Vierailija
1464/4004 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👨🔊Hinkkaavat matkustajat and skrubbande svenska snackare - perämies aikuisiän ADHD:lla tiedottaa: Valkoiset viivat lentokentän pinnassa ei tarkoita, että niitä pitää haistaa. Ei se ole jauhoa, får ej övertäckas mjölen.

Vierailija
1465/4004 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon se pikkujouluputki täällä alkaa? Minä en sitten Leville lähde, ootan koneessa. Mutta Saariselällä on kämppä varattu sitten, pari petiä vielä vapaana! Onko tulijoita?

Vierailija
1466/4004 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lentoemäntä! Minä teen vaativaa asiantuntijatyötä, joten haluan bisnesluokkaan.

Vierailija
1467/4004 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin lentoemännän ottavan torttutaikinat sulamaan. Hilloa saadaan välilaskun aikana. Minä en sitten syö kuin puolikkaan tortun.

Vierailija
1468/4004 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysloma lähenee! Pakkaan mukaan Turkkiin hernekeittoa, koska lapset eivät syö muuta kuin ranskalaisia ravintolassa ja ruokavalio jäisi liian yksipuoliseksi. Onneksi on huoneistohotelli, niin voi kokata siellä eikä syödä kalliilla ulkona.

Vierailija
1469/4004 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki luulevat, että tämä lento menee Porvooseeen?? Koska nimi on Porvoo Airlines? Lentääkö esim Turkish Line vain turkissa tai American Airlines amerikoissa vain? Todella moukkamaista, mutta mitä muuta voi elämänkoululaiselta odottaa.

Terv.Akateeeminen.

Vierailija
1470/4004 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupullot loppu, jaossa puolen litran pulloja samaan hintaan, kärry lähtee kierrokselle heti, kun olen polttanut savukkeen ja laittanut ikkunan kiinni.

Tiedoksi vielä matkustajille; tekarinsa kadottanut saa ne tunnusmerkkejä vastaan koneen takaosasta henkilökunnalta, joten älkää koputelko cockpitin oveen, koska kapteeni on päikkäreillä.

Vierailija
1471/4004 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saaaaatn... Kuka on tehnyt kurpitsoista ihmisten päitä siipilaippojen päälle??? 🎃😂

Vierailija
1472/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto teitä ihmiset! Joku maalannut tänne ykkösluokan kananmuniin halloween-silmämunat 😳Ei kun hetkinen... Nää on design by Markku! Onko Markku lennolla? Onko junttia lähteä kysyyn selfietä tositeeveetähdeltä ykkösluokasta? Emmä kehtaa, vaikka haluaisin.

Vierailija
1473/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sähköpostiin Porvoo Airlines - The Harlins Miami Experience Luxury Xmas -pikkujoulumainos. Kiinnostais hirveästi parin viikon pikkujoululento Floridaan ja Renny ihan livenä! Onko kukaan muu lähdössä?

OU MAI GAAAAD IHANAAAAA KULTAAAAAA!!!

Ihana ehdotus, aivan mahtavaa ihanaa siis voi että iiiik! Mullakin alkaa suorastaan tekotissi-silikonit ja tekohuulet ihan väristä innosta, vaikken omista edes sellaisia!

Vierailija
1474/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejjsan du! Tiedustelen ystävällisesti vieläkö me lennetään sitä samaa lentoa kun oli wappuna? Olen täällä yksinäisyydessä sviitissäni naukkaillut samppanjaa ja ihmetellyt miten voin olla niin nero ettei minulle löydy ystävää. Odotan vastaustanne ja samalla pyydän tuomaan uuden pullon parasta samppanjaa.

Vierailija
1475/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki luulevat, että tämä lento menee Porvooseeen?? Koska nimi on Porvoo Airlines? Lentääkö esim Turkish Line vain turkissa tai American Airlines amerikoissa vain? Todella moukkamaista, mutta mitä muuta voi elämänkoululaiselta odottaa.

Terv.Akateeeminen.

Bry dig inte. Vad är det för fel om en del vill flyga Porvooseesta Porvoohon? Lite som färjan mellan Åbo och Turku där ingen ens vet vilkendera kaj som är vilkendera.

Vierailija
1476/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä lennosta. Sain taas nauraa koko viikon edestä.

Te ootte hauskoja ja niin kekseliäitä.

-40 luvulla syntyneen äidin lapsi (jonka vanukkaan myös mies söi)

Vierailija
1477/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin vedetty silmukka, eikä syöksykierrekään ollut huono. Tosin mulla tuli paskoa housuun, joten tarttis päästä vessaan pesulle. Kouvvola näkyy jo tossa, taitaa tulla pissakin enneskun ollaan laskussa.

Vierailija
1478/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maverick kirjoitti:

Aika hyvin vedetty silmukka, eikä syöksykierrekään ollut huono. Tosin mulla tuli paskoa housuun, joten tarttis päästä vessaan pesulle. Kouvvola näkyy jo tossa, taitaa tulla pissakin enneskun ollaan laskussa.

"This is how we make great pilots and Kouvolan lakritsi"

- Kouvolan lennosto

Vierailija
1479/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko palstamamma ja ex-kalsarimalli lentäjäkirurgi laatikkoleukamies on vihitty ja hääruokana tarjoiltu tasan 200 grammaa makaronilaatikkoa kaikille koneessa oleville?

Vierailija
1480/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta! Kaksi naista hyväilee toisiaan peräkartiossa ja se haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi