Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo että riisiruuat pahoja, miten teen hyvää?

Vierailija
02.03.2025 |

Usein teen hunajamarinoitua kanaa ja riisiä ja sanoo että on pahaa. Mikä resepti maistuisi miehelleni? Kaapissa ainakin 4 pakettia riisiä kun itse tykkäsin syödä kanan kanssa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat juntin miehen

Vierailija
2/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voi syödä riisin sijaan perunoita tai pastaa? Syö sinä riisiä, jos tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä miehelle pottuja sen riisin tilalle 

Vierailija
4/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syököön mitä haluaa ja sinä syöt mitä haluat.

Vierailija
5/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä reippaasti currya ja chiliä riisiin.

Vierailija
6/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että tekee itse,niin tulee niin hyvää,kuin itse haluaa.

Vierailija
7/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi tehdä teidän ruuat. Mikä siinä onkin, että naisten pitää tehdä se ruoka, ja mies voi moittia? Huippukokit ja kondiittoreita ovat miehiä.

Kunnon riisi on hyvää. Itse en osta kuin sitä Bens riisiä. Hunajamarinadit voi unohtaa ja kana pitää paistaa reilussa voissa. 

Vierailija
8/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voi syödä riisin sijaan perunoita tai pastaa? Syö sinä riisiä, jos tykkäät.

Kyse on enemmänkin ruuan maustamisesta. Keitetyt perunat, makaronit tai riisi ovat itsessään varsin mauttomia. Curry on yksi perinteinen tapa maustaa riisiä.

Vierailija
9/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna liihapiirakka mikrosta, niin oppiipahan syömään.

Vierailija
10/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti,miehesi on oikeassa!  Miksi kukaan syö riisiä ja aivan järjettömän pahaa hunajamarinoituja suikaleita??

Aivan käsittämätöntä moskaa nuo suikaleet ja riisi on pelkkää höttöä.Ei ihme jos ei maistu. Paista nyt hyvä ihminen kunnon pihviä ja pottua kylkeen niin alkaa maistumaan!

Vierailija
11/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti riisiruuat on pahoja, jos sun riisiruuat sisältää hunajamarinoitua kanaa. En ihan äkkiä keksi pahempaa ruuanpilaajaa kuin hunajamarinadi.

Vierailija
12/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyviä risottoja kuten Italiassa tehdään. Googleta reseptejä. Teen ainakin kaksi kertaa viikossa erilaista risottoa, tykkään myös riisistä mutten missään nimessä hunajaisen kanan kanssa. 

Vierailija
13/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tehköön itse lisukkeensa tai syö enemmän niitä vihanneksia, joita teet oheen? En mä ainakaan alkaisi aikuiselle ihmiselle tekemään erikseen ruokaa. Mä en syö riisiä tai makaroneja ja mun mies tykkää niistä. Hän sitten omalla kokkausvuorollaan tekee niistä ruokaa ja mä höyrytän vaikka vihreitä papuja ja ruusukaalia kastikkeen lisäksi. Mun kokkausvuorolla mies itse saa keitellä riisit tai pastat jos ei kelpaa ruoka sinällään. 

Vierailija
14/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tiietä mikä sinun miehelle kelpaisi. Ehkä hän voisi itse näyttää mallia miten tehdään hyviä ruokia, ja jos sitten löytyy jotain sellaista josta sinäkin tykkäät niin sehän olisi kiva.

Vierailija
15/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kanaa riisipedillä niin riisissä on makua. Laita vielä homejuustoakin.

Kokeile risottoa.

Tee riisipuuroa ja piirakoita.

Tai käske miehen keittää itselleen perunoita ja siirry sinäkin kotimaiseen ohraan.  

Vierailija
16/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riisiä ja riisiä. Kunnollinen risotto on aivan loistavaa. Mutta sitten sellaiseksi irtonaiseksi keitetty lisukeriisi, joka syödessä tarttuu kurkkuun, vaati kunnon kastikkeen. Ja, herra jestas, unohda se hunajamarinoitu kana! Kanansuikaleetkin on hankala valmistaa kunnolliseksi! Se kunnollinen kanan koostumus on se, mitä löydät esimerkiksi kaupassa grillatussa kanassa. Jota toki voit tehdä itsekin kotona uunissa. Kokonainen broileri, kanankoivet tai kanan rintapalat.

Kanan suikaleet on yleensä ihmisillä keitettyjä slimssuja. Koostumus ja maku ihan pielessä. Tai siis makua ei ole ollenkaan!

Vierailija
17/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile keittää sellaista riisiä, missä on enemmän makua luonnostaan, esim. Basmati. Käytä merisuolaa keitinvedessä.

Älä osta halvinta vinkuintialaista. Saat lakaisujätettä. Joku perus Pirkka on jo ihan ok laatua.

Vierailija
18/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä avaat sen kanapaketin SE HAISEE DEERE HIRVEEELLE.  Riisi on Aasian köyhien ruokaa sekin on hirveää .  Kunnon lihakeitto tai pihvi on ruokaa. Uunissa tehty lihapata tai paisti. Oikeat lihapullat ja perunamuusi. Nakkikastike tai uunimakkara. Jauhelihapihvit. Mies parka näkee nälkää.  Viekää vegejengin lapset syömään oikeaa ruokaa. Ne kituu nälissään. Keitä ne riisit koiralle tai keitä edes EDES LIHALIEMESSÄ. 

Vierailija
19/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisin sijasta voi tarjota keitettyjä kauranjyviä tai ohranjyviä. Maksaa hieman enemmän, mutta on silti budjettiystävällistä ruokaa. Luultavasti tuollainen erikoisuus voisi helliä miehenkin makuhermoja. Valmistus kestää saman aikaa, ja valmistustyyli sama kuin riisissä. Löytyy monesti myös samalta hyllyriviltä kaupasta.

Vierailija
20/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain lidlin riisia. Kerran ostin enkä toista kertaa erehdy. Ei sitä voinut syödä. Risella ja Ben's on ainoat, joita voin syödä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän