Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3904)
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, viimeksi lentokoneessa ollessani 70-luvulla sai polttaa tupakkaa se oli ihan tavallista, nyt lentoemo tuli paheksuva ilme kasvoillaan sanomaan että se on nykyään kielletty. Yritin käyttää tenhovoimaani häneen, hän varmaan luulee että olen35v, iskin silmää ja nipistin pyllystä. En kerro että olen oikeasti 55v. Farkut hiukka kiristää eikä farkkutakki yllä enää kiinni mutta luulen että kaikki näkevät että olen 35v.
Päivitä luukkisi. Ei ihme, ettei lentoemo lämmennyt sulle, kun koneessa on hopeakettuja kokovalkoisissaan!
Ruokailusta kysymys!
Pestäänkö jauheliha ennen tarjoilua?
Vierailija kirjoitti:
Ruokailusta kysymys!
Pestäänkö jauheliha ennen tarjoilua?
Hmm. Jauhenliha pestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja veikeät sisustustikkaat tottakai
Ei tikkaita vaan sisustusliukumäki koska kyseessä on lentokone!
Vierailija kirjoitti:
Mitä lasissa?
Jonkun kurittoman tenavan tahmaiset nenä- ja sormenjäljet viime lennolta. Ei enää ikkunapaikkakaan saa aikaan luxuksen tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Onko Margitin sisko mukana lennolla?
Ei voi tietää kun en tiedä mikä sen nimeksi tuli,
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, viimeksi lentokoneessa ollessani 70-luvulla sai polttaa tupakkaa se oli ihan tavallista, nyt lentoemo tuli paheksuva ilme kasvoillaan sanomaan että se on nykyään kielletty. Yritin käyttää tenhovoimaani häneen, hän varmaan luulee että olen35v, iskin silmää ja nipistin pyllystä. En kerro että olen oikeasti 55v. Farkut hiukka kiristää eikä farkkutakki yllä enää kiinni mutta luulen että kaikki näkevät että olen 35v.
Siis sä oot niin turn off. Miksi tällä niinku lennolla saa olla yli ikäisiä kääkkiä. Pitäisi olla vaan niinku kauniita max.kaksvitosia siis.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan kapteenin hierottavaksi. Mutta onko kapteeni mies, nainen, vai muunsukupuolinen?
Pitääköhän hän avoimista suhteista.
Oooh..sain kuvattua koneen ikkunasta UFON! Kerronko kelleen, taidan kysyä Pentagonista onko tämä salainen.
Kapteeninne on Christian Grey vai olikohan se avaruusolento Grey... En muista.
Vessasta kuuluu kiivaita panoääniä. Onko lentoemäntä ja TE-Mikko?
Oops ja sori, ruumaan viety terraario aukesi ja 50 käärmettä pääsi pakoon. Muistakaa varoa oikeita että geenimanipuloituja käärmeitä lennolla etenkin te lattialla makaavat. Olen kokonaan tatuoitu muija ja tulen lennolle gansteriukkoni kanssa, jolla on bisse jo valmiina kourassa. Ukon leveä hymy johtuu nousuhumalasta ja vapaana vilisevistä käärmeistä eli meidän vauvoista.
Jotenkin kuudes aistini sanoo että meille käy kuin LOST sarjassa..
Tai kohtalomme on kuin Malesian kone...
Sain 200g macarooneslaatikosta ja raikkaista voileivistä järkyn ummetuksen. Voisiko joku lainata pimpulia tuseeraukseen?
Hei odottakaa mua. Olen jumissa Mannerheimintiellä, joku kertoi että jotkin eloapinat ovat tukkineet sen. Toivottavasti ne saadaan kiinni ja viedään Korkeasaareen häkkiin.
Av-mammoilla kouvola-tukat. Tunikat ja trikoot lähes kaikilla. Miehiä ei ole kuin muutama. Teinit soittaa musiikkia niin lujaa ettei pysty ottamaan päiväunia. Muutama vauvakin lennolla tisseissä kiinni. Kantapää-astuja tuli just vessasta. Normimeininkiä av-lennolla.
Välilasku Hangossa ehdottomasti! Pyörämies tulisi sieltä kyytiin.
Veemäiset naapurit ja anopit ei sit oteta mukaan. Vaan jäävät kotiin tekemään kummia juttujaan ja mesoamaan.
Löydätte edellänne olevan istuimen taskusta turvallisuusohjeet sekä laminoidun BMI-taulukon.
Kun turvavyön merkkivalo sammuu, on aika kääntää lastenne kasvot menosuuntaan.
Hyvää matkaa!
Harmi kun en päässyt mukaan, mutta mä boikotoin Porvoo Airlinesia, koska saivat tukea Business Finlandilta.
Mitä lasissa?