Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3833)
Miksi mustikanpoimijat on tuoneet karhuperheen tänne koneeseen?
Ei karhut tykkää lennellä. Kohta niiden pitää valmistautua talviunille ja sitä ennen ne syö paljon. Syövät jopa lasten vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎤🐴
🎶Ah, kaikki lattialle, tanssitaan.
Älä taistele tunnetta vastaan, anna itsellesi mahdollisuus.Ravista, ravista, ravista - ravista, ravista, ravista
Ravista peppuasi, ravista peppuasi
Oi, ravista, ravista, ravista - ravista, ravista, ravista
Ravista peppuasi, ravista peppuasiOi, sinä pystyt, sinä pystyt hyvin, oikein hyvin
Rakkautesi kestää maailman, sen voin sanoaVoi, ravista, ravista, ravista - ravista, ravista, ravista
Ravista peppuasi, ravista peppuasi
Voi, ravista, ravista, ravista - ravista, ravista, ravista
Ravista peppuasi, ravista peppuasi, vau vau, joo!🎶
NYT en kestä - istun täällä (koneen) rappusilla ja tirskun ääneen, ohikulkijat katsovat säälien :) onneksi en ymmärrä nuoteista mitään, muuten laulai
OI voiko tänne hevonenkin osallistua?
Onko nimihullukin tervetullut?
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo aamupalalla tattaripuuroa ketsupin kera ja ruokajuomaksi Saunalahtea!
Tattaripuuroon kuuluu nakkeja pilkottuna sekaan. Sinappia voi myös laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei karhut tykkää lennellä. Kohta niiden pitää valmistautua talviunille ja sitä ennen ne syö paljon. Syövät jopa lasten vanukkaat.
Höpsö - marjastajat on metsänväkeä. HE ei tuo karhuja. Täällon ehkä joitain viherpiipertäjiä, jotka tahtovat yli kaiken karhuja suojata. tämä ei ole oikea tapa - vapauttakaa karhut! Lennämme ehkä just Heinolan lintutalon kohdalla, voimme tehdä vapautuksen tässä. He hoitavat asian eteenpäin.
Haluaisitteko kertoa Mikä on ärsyttävin mainos tai Mitä Sinulle tänään kuuluu? Nämä ovat maan päällä kuumimmat aiheet tällä hetkellä.
Voi heitä. Meillä on sentään runoilua, herkkiä sisustuksia ja raikkaita voileipiä. + paljon muuta ( :) ) ja perjantaina letkajenkat & kinkkaus & sahtia (100 litraa)
Ja nyt soo soo teille, ketkä moittii mustikan tahraavasta ominaisuudesta. Siis ett mustikka tahraa. Totta tuo. Mutta puolukka ei. Älkää huoliko. Puolukka on puhdas luonnontuote. Terveellinen. Ei tahraa.
Pro Puolukka
100 litraa sahtia lauantaiksi eli poika pihisemässä. Kestääkö kysyä mistä lainasitte astian? Tämä muuten selittää mustikoiden häviämisen, niitä voi laittaa sahtiin, kun taas puolukoiden luontainen bentsoehappo haittaa käymisprosessia. Täytyypä olla lauantaina tarkkana , saattaa varpusparvet lentää matalalla.
Jännittääkö teitä muita Porvoo Airlinesin Komein Mies kisa? Äänestin juuri lennon komeinta miestä ja toivon juuri hänen voittavan. Olen kuolannut miehen perään koko pitkän lennon ajan ja nähnyt kauniita unia meistä kahdesta romanttisessa ja idyllisessa Munsalassa. Meitä erottaa vain käytävä ja pari metriä, mutta olemmehan samalla lennolla, joten miten uskallan lähestyä miestä vai odotanko hamaan tulevaisuuteen miehen aloitetta? Olen ujo-Ulla riviltä 3 paikkanumero 21
Onko muuten mitään uutisia Putin-kokouksesta? Ettei vain nää kaksi lähekkäistä törmäilyä Helsinki-Vantaalla liittyisi asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö - marjastajat on metsänväkeä. HE ei tuo karhuja. Täällon ehkä joitain viherpiipertäjiä, jotka tahtovat yli kaiken karhuja suojata. tämä ei ole oikea tapa - vapauttakaa karhut! Lennämme ehkä just Heinolan lintutalon kohdalla, voimme tehdä vapautuksen tässä. He hoitavat asian eteenpäin.
Hyvä viherpiipertäjät ulos.
Nyt hevoset ja kepparit piiloon! Kuulin kun joku nälkäinen isokokoinen nainen tuossa minun lähellä sanoi :Minulla on niin kova nälkä että voisin syödä vaikka hevosen".
Vierailija kirjoitti:
Nyt hevoset ja kepparit piiloon! Kuulin kun joku nälkäinen isokokoinen nainen tuossa minun lähellä sanoi :Minulla on niin kova nälkä että voisin syödä vaikka hevosen".
Tuolla laulaa hevonen karaokea. Minua pelottaa.
Nostakaa käsi ylös, jotka haluavat boikotoida Teliaa, törkee puheluiden hinnan korotus, ohan täs ihan riittävästi maksamista et päästään jonnekin tällä koneella, koko ajan kerätään kolehtia. Mä laitoin jo viimisen satkun kehiin, pitäs alkaa jo tapahtuu jotain. Vai onks tää bluffia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla laulaa hevonen karaokea. Minua pelottaa.
Se on mukava hevonen.
Minä metsä, mustikat.
Karhu, luonto ja kauneus.
Kaiken sain.
Huomenna sauna kuumana klo. 15.00 lähtien. Juhlat alkakoon! Kaikki mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt soo soo teille, ketkä moittii mustikan tahraavasta ominaisuudesta. Siis ett mustikka tahraa. Totta tuo. Mutta puolukka ei. Älkää huoliko. Puolukka on puhdas luonnontuote. Terveellinen. Ei tahraa.
Pro Puolukka
Ai mistä ne punaiset pilkut tulivat valkoiseen puserooni, kun survoin puolukoita?
Yritin kysyä tekoälyltä puolukkatahroista, mutta se puhui vain puolukkatartunnoista. Onko ne punaiset pilkut puolukkatartunta, mitä ihmettä!
Minua pierettää. Tuossa on tulopoliittinen kokonaisratkaisu vuodelta 1971, joku saisi lukea sitä niin muuttaisin aina jonkun sanan niistä pieruksi!
Lentäjän palkka on niin pieni että piti tyytyä halvimpiin silmälaseihin mitä sattui käsiinsä saamaan. Optikkoliikkeen empaattisin myyjä ärähti että köyhän ei kannattaisi valittaa vaan tyytyä siihen mitä saa. Siksi lentäjämme kakkuloineen näyttää tältä:
😵
Toiseksi halvin vaihtoehto olisi ollut tämä:
👴
Lentäjämme ei kuitenkaan halunnut näyttää P.upalta, joten ei kelpuuttanut tätä vaihtoehtoa.
Tietenkin jos maa alkaa lähestyä kovaa vauhtia, on se ja sama millaiset kakkulat nenällä on.
🙈
Ahaa, no nyt ymmärrän miksi lentokoneen penkit on hävinneet jonnekin, ne on pesty vanishilla!