Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3846)

Vierailija
3621/3846 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsala maailmankartalle! Tanhuesitykset väliaikanumeroksi. Nyt mummut neuvomaan nuorempia!

Vierailija
3622/3846 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais kysyy sopisko Trumpille tarjota meille pieni lennätys sen koneella sillä aikaa kun ne neuvottelee Munsalassa. Logistiikka menis kätevästi silleen että kun Trumpin kopteri on tuonut sen Munsalaan niin sitten se vispilä heittäis meikäläiset  Kauhavalle ja ei kun ilmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/3846 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus kunhan muistetaan pitää kii Porvoo Airlinesin boarding cardiin merkitystä matkustusluokasta myöd airforce onessa. Mulle kuuluu pressan sviitti. Jos mun pitäis tinkii luokasta niin unohtakaa koko juttu.

Vierailija
3624/3846 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne delegaatiot yöpyis Munsalassa?

The best 10 hotels near Munsala. Mikä näistä?

Vierailija
3625/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekös? Jos onkelmia terveyes, nin tääl voi mitata aeg:n vai ekg:n vaimikäsenytoli. Tuol takan on kaikenmoiset mittauslaitteet mauserista metrimittaan...

Vierailija
3626/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiättekös? Jos onkelmia terveyes, nin tääl voi mitata aeg:n vai ekg:n vaimikäsenytoli. Tuol takan on kaikenmoiset mittauslaitteet mauserista metrimittaan...

Mitataanko myös cia ja kgb, eräiltä vois olla tarpeen tutkia.

Vierailija
3627/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen lentäjän poika": laulelee minun taapero poika Stig. Kun tulin tälle lennolle niin heti syttyi rakkaus minun ja lentokapteenimme välille 😘. 

Huomenna vietetään Stigimme syntymäpäiviä. Hän täyttää neljä vuotta. No nyt kaikki koristelemaan kone lastenjuhlakuntoon. Kuka leipoo kakun? 

Tv. Jannika

Vierailija
3628/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen lentäjän poika": laulelee minun taapero poika Stig. Kun tulin tälle lennolle niin heti syttyi rakkaus minun ja lentokapteenimme välille 😘. 

Huomenna vietetään Stigimme syntymäpäiviä. Hän täyttää neljä vuotta. No nyt kaikki koristelemaan kone lastenjuhlakuntoon. Kuka leipoo kakun? 

Tv. Jannika

Iikkk. Eikös tämä ollutkaan "aikuisten reissu"??? Luulin niin, kun ei ole näkynyt sitä yhtä, joka imettää kolmosiaan... vai onkohan ne aikuisia jo???

En leivo. En koristele. En. En. En.

Ärripurri

Vierailija
3629/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munsala maailmankartalle! Tanhuesitykset väliaikanumeroksi. Nyt mummut neuvomaan nuorempia!

Joku hieno kaunoluisteluesitys myös. 

Vierailija
3630/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku hieno kaunoluisteluesitys myös. 

Eeeeeiiiiiiiikkkkk!!!!!!

Vierailija
3631/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikkaridiiva! Pidätetään tavattaessa.

Vierailija
3632/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Jannika

Iikkk. Eikös tämä ollutkaan "aikuisten reissu"??? Luulin niin, kun ei ole näkynyt sitä yhtä, joka imettää kolmosiaan... vai onkohan ne aikuisia jo???

En leivo. En koristele. En. En. En.

Ärripurri

Johan tässä ajassa on ehtinyt useampikin lapsi syntyä. Onko Pelleä koneessa? 

Vierailija
3633/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Porvoo Airlinesin saniteettitiloissa matkustaja valita tamponin mieleisellään korulla? 😌

Vierailija
3634/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin NIIN tietää, kenen kynästä tämä aloitus on! 😄 Kerrassaan nerokas! Oon hihitellyt sille monta kertaa! Toivottavasti kirjoittaja on alalla jossa mahdollisimman moni saa nauttia hänen verbaalisesta lahjakkuudestaan.  (Kolumneja kirjoittamaan mars, jos et sitä vielä tee )

Vierailija
3635/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv. Jannika

Voi, kun minä osaan tehdä vain vaippakakkuja. Olen tehnyt jo Munsalassa syntyneille viitosille ihanat vaippakakut. Tytöille vaaleanpunaisella satiininauhalla koristellut ja pojalle vaaleansinisellä nauhalla koristeltu tietysti. Milloinkahan viitoset tulevat lennolle äitinsä kanssa? Odotan jo innolla heitä.

Romanttinen Sisustaja

Vierailija
3636/3846 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisiko niillä mittareilla saada selville, onko se Tauski-koira vakoilija? Se koira juuri, joka lupasi ehkä antaa meille turvatakut.

Jos se onkin Sputnikin Laika-koiran avaruusjälkeläinen!!! Tauski muistuttaa ulkonäöltäänkin vähän Laikaa, katsokaa vaikka. 

Vierailija
3637/3846 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas epäilen, että emme ole lennolla lainkaan. Taidamme pyöriä ympyrää Porvoon lentokentällä. Miten muuten täällä voisi avata ikkunoita ja ovia ja käydä mustikassa, synnyttämässä, tanhuamassa, ties missä.

Luin lentoturmasta, missä lentokonern tuulilasi rikkoutui ja lentokapteeni oli imeytyä ulos koneesta ( ei ollut turvavyö kiinni). Onneksi toinen lentäjä piti kapteenia jaloista kiinni sen aikaa, että saivat tehtyä hätälaskun.

Mitäs sanotte mustikassa ym kävijät? Miten ylhäältä hyppäsitte maahan? Oliko pari metriä?

Tuomas Epäilijä

Vierailija
3638/3846 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennon menussa on pakko olla kirjoitusvirhe, mutta tilaisin 4 kpl rakkaita voileipiä kiitos. Minä ja mieheni aiomme viettää häämatkan Munsalassa, joten voitte onnitella. Olen rakastunut oih kuinka romanttinen tämä lento on ollut. 

Vierailija
3639/3846 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas epäilen, että emme ole lennolla lainkaan. Taidamme pyöriä ympyrää Porvoon lentokentällä. Miten muuten täällä voisi avata ikkunoita ja ovia ja käydä mustikassa, synnyttämässä, tanhuamassa, ties missä.

Luin lentoturmasta, missä lentokonern tuulilasi rikkoutui ja lentokapteeni oli imeytyä ulos koneesta ( ei ollut turvavyö kiinni). Onneksi toinen lentäjä piti kapteenia jaloista kiinni sen aikaa, että saivat tehtyä hätälaskun.

Mitäs sanotte mustikassa ym kävijät? Miten ylhäältä hyppäsitte maahan? Oliko pari metriä?

Tuomas Epäilijä

Lentäjä ei ollut nopeuttanut istuinvyötään. Tokihan me tällä lennolla opiskelemme myös enklantia, juuri kerroin Fasten your seatbelt -merkityksen!

Vierailija
3640/3846 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Surpa-Sinikka tulla lapsineen poikani Stigin 4-vuotis synttäreille? 

Tv. Jannika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi