Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Taas varastettuja autoja huumeita. Avustusruokia.
Lentokoneessa pitää sanoa Jees! Se pitää spiritin (ja koneen) korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Taas varastettuja autoja huumeita. Avustusruokia.
Ei meillä ole koneessa varastettuja autoja eikä huumeita. Siitä en ole ihan varma, onko makaroonilaatikko tai pesty jauhenliha jostain ruokajonosta saatu. Ei kai? Vanukkaat on kyllä viety, mutta mies vei ne.
Osaako kapteeni tai perähenkilö selvittää asiaa?
Kysyy Munsalan mummo
Luulin tätä kunnialliseksi lentoyhtiöksi.
Vierailija kirjoitti:
Varastetut huonekalut ?????
Onko kyse niistä heinäseipäistä? Ne on kyllä taatusti luvalla saatu. Kunniaani on loukattu!
🎤🧔🏼
🎶En oo joo-joo mies
En oo joo-joo mies
Joka kumartelee niska hies
Sen jo kaveritkin ties kun olin vielä pikkumies
Toi ei ole mikään joo-joo
Joo-joo mies🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse niistä heinäseipäistä? Ne on kyllä taatusti luvalla saatu. Kunniaani on loukattu!
Mitä täällä tapahtuu? Heinäseipäät on niitä koristetikapuita varten tuotu koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina mukanani sileäksi hiottu ruusukvartsi, joka on rakkauden kivi. Se lisää rakkautta muita ja itseä kohtaan, tukee tunteiden kehitystä ja myönteistä elämänasennetta.
Romanttinen Sisustaja
P.S. Kai kaikilla on jokin onnenkivi mukana?
Minä otin mukaan monta kiloa kiviä. Minulta saa ostaa. On kivi sulhoa kaipaaville, sinkkumiehille kivi jotka kaipaavat omaa naista. Jokaisen toiveisiin myyn kiven. Hinnat alkaen 68 eurosta ylöspäin. Kallimmaat 480 euroa kpl.
Vierailija kirjoitti:
Onko huuliharppua kellään?
Minulla on .
Tv. Huuliharppukostaja
Vierailija kirjoitti:
Ai ne prseeltä haisevat sohvat on varastettu???
Tää on ihan BEST keskustelu.En voi osallistua lennolle(lentopelko vissiin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina mukanani sileäksi hiottu ruusukvartsi, joka on rakkauden kivi. Se lisää rakkautta muita ja itseä kohtaan, tukee tunteiden kehitystä ja myönteistä elämänasennetta.
Romanttinen Sisustaja
Minä otin mukaan monta kiloa kiviä. Minulta saa ostaa. On kivi sulhoa kaipaaville, sinkkumiehille kivi jotka kaipaavat omaa naista. Jokaisen toiveisiin myyn kiven. Hinnat alkaen 68 eurosta ylöspäin. Kallimmaat 480 euroa kpl.
MItä minä nyt teen, kun olen horoskoopiltani vesihenkilö ja onnenkiveni on akvamariini, mutta kiinalaisessa horoskoopissa olen jänis ja onnenkiveni on meripihka. Nehän ovat aivan eriväriset! Kumpi on oikea onnenkiveni? Ja sulhastakin kaipaan.
Minä olen jousi-ihminen - en kerro, kuka olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttinen Sisustaja
MItä minä nyt teen, kun olen horoskoopiltani vesihenkilö ja onnenkiveni on akvamariini, mutta kiinalaisessa horoskoopissa olen jänis ja onnenkiveni on meripihka. Nehän ovat aivan eriväriset! Kumpi on oikea onnenkiveni? Ja sulhastakin kaipaan.
Kyllä meripihka sopii vesihenkilöllekin. Osta molemmat ja sitten vielä yksi onnenkivi sulhasen houkuttelemiseksi. Saat edullisesti yhteishintaan 320 euroa. Onni on taattu!
Vierailija kirjoitti:
Oletko metsästäjä vai kilpa-ampuja? Joko sulhasonneni kääntyi? Kerro lisää.
Matkustajat, miehet, naiset kaikki torkkuvat
vaikka on hyvä ilmastointi täällä koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko metsästäjä vai kilpa-ampuja? Joko sulhasonneni kääntyi? Kerro lisää.
Hih hih. Nuorempänä olin 'metsästäjä' :)
Otin muuten synttärilahjakiven mukaan. Paino 12kg, kirkkaanpunaonen, 60 mustaa pistettä. Arvaatten, ettei paljoa vaatetta enää painorajaan sopinut, sori jos 'tuoksahdan'
Ettekö jo vihdoin tajua, että tämä lento on vain vaihtoehtotodellisuutta ja ihmiskoe? Ihan maassa, mutta suljetussa tilassa ja toki oikeassa lentokoneessa isossa varastohallissa istumalla tämä tapahtuu. Oikeasti tässä on kulunut vain pari päivää. Tutkijat ja lentoyhtiö ovat innoissaan tästä ihmiskokeesta ja siitä jo saaduista tuloksista. Tutkijat seuraavat tätä 24/7 suorassa lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö jo vihdoin tajua, että tämä lento on vain vaihtoehtotodellisuutta ja ihmiskoe? Ihan maassa, mutta suljetussa tilassa ja toki oikeassa lentokoneessa isossa varastohallissa istumalla tämä tapahtuu. Oikeasti tässä on kulunut vain pari päivää. Tutkijat ja lentoyhtiö ovat innoissaan tästä ihmiskokeesta ja siitä jo saaduista tuloksista. Tutkijat seuraavat tätä 24/7 suorassa lähetyksessä.
Salaliittoteoria, Poika. Kun et nimimokan takia päässyt lennolle :)
Luvattu maa onkin budhagujen GANGNES JOGA.