Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
3001/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattu maa onkin budhagujen GANGNES JOGA. 

Vierailija
3002/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastetut huonekalut ?????   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas varastettuja autoja huumeita.  Avustusruokia. 

Vierailija
3004/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa pitää sanoa Jees! Se pitää spiritin (ja koneen) korkealla.

Vierailija
3005/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas varastettuja autoja huumeita.  Avustusruokia. 

Ei meillä ole koneessa varastettuja autoja eikä huumeita. Siitä en ole ihan varma, onko makaroonilaatikko tai pesty jauhenliha jostain ruokajonosta saatu. Ei kai? Vanukkaat on kyllä viety, mutta mies vei ne.

Osaako kapteeni tai perähenkilö selvittää asiaa?

Kysyy Munsalan mummo

Luulin tätä kunnialliseksi lentoyhtiöksi.

Vierailija
3006/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse niistä heinäseipäistä? Ne on kyllä taatusti luvalla saatu. Kunniaani on loukattu!

Vierailija
3007/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎤🧔🏼

🎶En oo joo-joo mies

En oo joo-joo mies

Joka kumartelee niska hies

Sen jo kaveritkin ties kun olin vielä pikkumies

Toi ei ole mikään joo-joo

Joo-joo mies🎶

Vierailija
3008/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse niistä heinäseipäistä? Ne on kyllä taatusti luvalla saatu. Kunniaani on loukattu!

Mitä täällä tapahtuu? Heinäseipäät on niitä koristetikapuita varten tuotu koneeseen. 

Vierailija
3009/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina mukanani sileäksi hiottu ruusukvartsi, joka on rakkauden kivi. Se lisää rakkautta muita ja itseä kohtaan, tukee tunteiden kehitystä ja myönteistä elämänasennetta.

Romanttinen Sisustaja

P.S. Kai kaikilla on jokin onnenkivi mukana?

Minä otin mukaan monta kiloa kiviä. Minulta saa ostaa. On kivi sulhoa kaipaaville, sinkkumiehille kivi jotka kaipaavat omaa naista. Jokaisen toiveisiin myyn kiven. Hinnat alkaen 68 eurosta ylöspäin. Kallimmaat 480 euroa kpl. 

Vierailija
3010/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko huuliharppua kellään?

Minulla on . 

Tv. Huuliharppukostaja

Vierailija
3011/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ne prseeltä haisevat sohvat on varastettu???

Vierailija
3012/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan BEST keskustelu.En voi osallistua lennolle(lentopelko vissiin)

Vierailija
3013/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina mukanani sileäksi hiottu ruusukvartsi, joka on rakkauden kivi. Se lisää rakkautta muita ja itseä kohtaan, tukee tunteiden kehitystä ja myönteistä elämänasennetta.

Romanttinen Sisustaja

Minä otin mukaan monta kiloa kiviä. Minulta saa ostaa. On kivi sulhoa kaipaaville, sinkkumiehille kivi jotka kaipaavat omaa naista. Jokaisen toiveisiin myyn kiven. Hinnat alkaen 68 eurosta ylöspäin. Kallimmaat 480 euroa kpl. 

MItä minä nyt teen, kun olen horoskoopiltani vesihenkilö ja onnenkiveni on akvamariini, mutta kiinalaisessa horoskoopissa olen jänis ja onnenkiveni on meripihka. Nehän ovat aivan eriväriset! Kumpi on oikea onnenkiveni? Ja sulhastakin kaipaan.

Vierailija
3014/4004 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jousi-ihminen - en kerro, kuka olen

Vierailija
3015/4004 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen Sisustaja

MItä minä nyt teen, kun olen horoskoopiltani vesihenkilö ja onnenkiveni on akvamariini, mutta kiinalaisessa horoskoopissa olen jänis ja onnenkiveni on meripihka. Nehän ovat aivan eriväriset! Kumpi on oikea onnenkiveni? Ja sulhastakin kaipaan.

Kyllä meripihka sopii vesihenkilöllekin. Osta molemmat ja sitten vielä yksi onnenkivi sulhasen houkuttelemiseksi. Saat edullisesti yhteishintaan 320 euroa. Onni on taattu!

Vierailija
3016/4004 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko metsästäjä vai kilpa-ampuja?  Joko sulhasonneni kääntyi? Kerro lisää.

Vierailija
3017/4004 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustajat, miehet, naiset kaikki torkkuvat

vaikka on hyvä ilmastointi täällä koneessa.

Vierailija
3018/4004 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko metsästäjä vai kilpa-ampuja?  Joko sulhasonneni kääntyi? Kerro lisää.

Hih hih. Nuorempänä olin 'metsästäjä' :)

Otin muuten synttärilahjakiven mukaan. Paino 12kg, kirkkaanpunaonen, 60 mustaa pistettä. Arvaatten, ettei paljoa vaatetta enää painorajaan sopinut, sori jos 'tuoksahdan'

Vierailija
3019/4004 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö jo vihdoin tajua, että tämä lento on vain vaihtoehtotodellisuutta ja ihmiskoe? Ihan maassa, mutta suljetussa tilassa ja toki oikeassa lentokoneessa isossa varastohallissa istumalla tämä tapahtuu. Oikeasti tässä on kulunut vain pari päivää. Tutkijat ja lentoyhtiö ovat innoissaan tästä ihmiskokeesta ja siitä jo saaduista tuloksista. Tutkijat seuraavat tätä 24/7 suorassa lähetyksessä. 

Vierailija
3020/4004 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö jo vihdoin tajua, että tämä lento on vain vaihtoehtotodellisuutta ja ihmiskoe? Ihan maassa, mutta suljetussa tilassa ja toki oikeassa lentokoneessa isossa varastohallissa istumalla tämä tapahtuu. Oikeasti tässä on kulunut vain pari päivää. Tutkijat ja lentoyhtiö ovat innoissaan tästä ihmiskokeesta ja siitä jo saaduista tuloksista. Tutkijat seuraavat tätä 24/7 suorassa lähetyksessä. 

Salaliittoteoria, Poika. Kun et nimimokan takia päässyt lennolle :)