Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2981/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee! Munsalan kansallisfestivaalit! Messissä!

Lentoemäntä on tietenkin pukeutunut Munsalan kansallispukuun, jonka on ommellut joku Helsingissä tai Vantaalla asuva.

Eihän se voi silloin olla aito Munsalan puku! 

Niin, sehän on kulttuurista omimista!

Vierailija
2982/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai olette huomanneet, että horoskooppimerkeissä on sukupuolittuneita nimityksiä? Nykyään nämä ovat siis Vesihenkilö ja Jousihenkilö.

Onko täällä koneessa siis perähenkilö?

Mikä lentoemäntä sitten on?

Palvelusväkeä he ovat. Paitsi tietenkin meidän etevä kapteeni, joka on koulutettu ja sivistynyt herrasmies. On niin jykevä leukakin hänellä, että antaa todella ammattitaitoisen vaikutelman. 

Terveisin tiimiesimies 

Tarkoitit kai: tiimiesi-ihminen?

Kyllä minä olen nimenomaan MIES, enkä mikään oinas tai härkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai olette huomanneet, että horoskooppimerkeissä on sukupuolittuneita nimityksiä? Nykyään nämä ovat siis Vesihenkilö ja Jousihenkilö.

Onko täällä koneessa siis perähenkilö?

Mikä lentoemäntä sitten on?

Palvelusväkeä he ovat. Paitsi tietenkin meidän etevä kapteeni, joka on koulutettu ja sivistynyt herrasmies. On niin jykevä leukakin hänellä, että antaa todella ammattitaitoisen vaikutelman. 

Terveisin tiimiesimies 

Ooh! Laulun sanoin:

"Se lupasi vaikka kantaa minut ja viedä tunturiin

Niin sanoi se Kettu

Ja minut oli taivutettu"

T. Blondie

Vierailija
2984/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Näkijä tällä lennolla?

Minä olen vasta Näkijäharjoittelija eikä minulla ole kristallipalloa, tällainen Temusta hankittu muovinen kridtallipallo vain. Kai silläkin jotain näkee himmeästi?

Ja nyt minä näen, että lennämme suoraan ukkosrintamaan. Kiinnittäkää turvavyönne ja syökää nopeasti makaroonilaatikkonne! Kohta tulee ilmakuoppia!

Vierailija
2985/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se ukkosrintama viipyy? Pitäisi päästä käymään vessassa.

Vierailija
2986/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se ukkosrintama viipyy? Pitäisi päästä käymään vessassa.

Kyllä se tässä Temusta ostettussa muovisessa kristallipallossa näkyi. Vähän himmeänä tosin. Onkohan tässä pallossa jotain vikaa? Se oli hyvin edullinen ostos!

Vierailija
2987/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö cockpittiin kierrokselle? Minulle luvattiin, että pääsen kättelemään kapteenia?

Vierailija
2988/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina mukanani sileäksi hiottu ruusukvartsi, joka on rakkauden kivi. Se lisää rakkautta muita ja itseä kohtaan, tukee tunteiden kehitystä ja myönteistä elämänasennetta.

Romanttinen Sisustaja

P.S. Kai kaikilla on jokin onnenkivi mukana?

Minulla on kissani tuhkat mukana. Ajattelin jossain vaiheessa raottaa koneen ikkunaa ja ripotella ne Porvoon ylle.

Vierailija
2989/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko tiedustella, mitä horoskooppimerkkiä olet, Juttelias Utelias?

Minä olen Sika 

Vierailija
2990/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai tässä makaroonilaatikossa ollut gluteenia? Nyt on mies taas herännyt ja puklannut rinnuksille, että en taaskaan saa Korpin runokirjaa kuunneltua loppuun.

Olen koko ajan epäillyt, että koneessa on noro. Haju on tässä melkoinen. Vai johtuukohan se siitä, että lähistöllä kokoontuu ryhmä, joka korvaa yhden sanan pierulla?

Huomaan saman. Tax free kärry pyyhälsi äsken ohi, joten tuoksu voi tulla tuosta sellun hajuisesta parfyymista, jota myyvät.

Vierailija
2991/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö cockpittiin kierrokselle? Minulle luvattiin, että pääsen kättelemään kapteenia?

Ja  sinä uskoit? Voi sua

Vierailija
2992/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo Airlines, meillä ei voi polttoainekytkimet mennä väärään asentoon kun repäistiin ne kokonaan pois ja tehtiin ilmastointiteippi-nippusidepatentti että ne pysyy melko uskottavasti paikallaan.

Vierailija
2993/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoo Airlines, meillä ei voi polttoainekytkimet mennä väärään asentoon kun repäistiin ne kokonaan pois ja tehtiin ilmastointiteippi-nippusidepatentti että ne pysyy melko uskottavasti paikallaan.

Toivottavasti jykevälaukainen kapteeni on hyväksynyt nämä korjaustyöt. Luotan hänen ammattitaitoonsa.

-tiimiesimies

Vierailija
2994/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just miehen takaisin unille, joten voitteko pitää pienempää ääntä, ettei taas herää. Toivottavasti nukkuu nyt loppumatkan. Voi tosin olla vaikeeta saada häntä iltaunille, jos nukkuu liian pitkät päiväunet.

Vierailija
2995/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puppa👴 mukana lennolla, vai jäikö mumman kans lähtöselvitykseen jumiin?

Vierailija
2996/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko puppa👴 mukana lennolla, vai jäikö mumman kans lähtöselvitykseen jumiin?

Toivottavasti eivät turvatarkastuksessa ottaneet vasua pois!

Vierailija
2997/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siirtyneet nykyaikaan ja eronneet, just Seiskasta luin. Nyt äkkii puppaan kiinni, hienot naikkoset!

Vierailija
2998/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin konemestaria pääset varmasti kättelemään, kun kyseessä on cock-pit

Vierailija
2999/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailainen ihmiskauppa ?  Varastetun myynti?   Köyhiltä ja heidän kautta huijaaminen. 

Vierailija
3000/4004 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä HUUMEKULJETUS PYHIINVELLUKSELTA ??????