Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olette huomanneet, että horoskooppimerkeissä on sukupuolittuneita nimityksiä? Nykyään nämä ovat siis Vesihenkilö ja Jousihenkilö.
Onko täällä koneessa siis perähenkilö?
Mikä lentoemäntä sitten on?
Palvelusväkeä he ovat. Paitsi tietenkin meidän etevä kapteeni, joka on koulutettu ja sivistynyt herrasmies. On niin jykevä leukakin hänellä, että antaa todella ammattitaitoisen vaikutelman.
Terveisin tiimiesimies
Tarkoitit kai: tiimiesi-ihminen?
Kyllä minä olen nimenomaan MIES, enkä mikään oinas tai härkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olette huomanneet, että horoskooppimerkeissä on sukupuolittuneita nimityksiä? Nykyään nämä ovat siis Vesihenkilö ja Jousihenkilö.
Onko täällä koneessa siis perähenkilö?
Mikä lentoemäntä sitten on?
Palvelusväkeä he ovat. Paitsi tietenkin meidän etevä kapteeni, joka on koulutettu ja sivistynyt herrasmies. On niin jykevä leukakin hänellä, että antaa todella ammattitaitoisen vaikutelman.
Terveisin tiimiesimies
Ooh! Laulun sanoin:
"Se lupasi vaikka kantaa minut ja viedä tunturiin
Niin sanoi se Kettu
Ja minut oli taivutettu"
T. Blondie
Vierailija kirjoitti:
Onko Näkijä tällä lennolla?
Minä olen vasta Näkijäharjoittelija eikä minulla ole kristallipalloa, tällainen Temusta hankittu muovinen kridtallipallo vain. Kai silläkin jotain näkee himmeästi?
Ja nyt minä näen, että lennämme suoraan ukkosrintamaan. Kiinnittäkää turvavyönne ja syökää nopeasti makaroonilaatikkonne! Kohta tulee ilmakuoppia!
Missä se ukkosrintama viipyy? Pitäisi päästä käymään vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä se ukkosrintama viipyy? Pitäisi päästä käymään vessassa.
Kyllä se tässä Temusta ostettussa muovisessa kristallipallossa näkyi. Vähän himmeänä tosin. Onkohan tässä pallossa jotain vikaa? Se oli hyvin edullinen ostos!
Pääseekö cockpittiin kierrokselle? Minulle luvattiin, että pääsen kättelemään kapteenia?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina mukanani sileäksi hiottu ruusukvartsi, joka on rakkauden kivi. Se lisää rakkautta muita ja itseä kohtaan, tukee tunteiden kehitystä ja myönteistä elämänasennetta.
Romanttinen Sisustaja
P.S. Kai kaikilla on jokin onnenkivi mukana?
Minulla on kissani tuhkat mukana. Ajattelin jossain vaiheessa raottaa koneen ikkunaa ja ripotella ne Porvoon ylle.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko tiedustella, mitä horoskooppimerkkiä olet, Juttelias Utelias?
Minä olen Sika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai tässä makaroonilaatikossa ollut gluteenia? Nyt on mies taas herännyt ja puklannut rinnuksille, että en taaskaan saa Korpin runokirjaa kuunneltua loppuun.
Olen koko ajan epäillyt, että koneessa on noro. Haju on tässä melkoinen. Vai johtuukohan se siitä, että lähistöllä kokoontuu ryhmä, joka korvaa yhden sanan pierulla?
Huomaan saman. Tax free kärry pyyhälsi äsken ohi, joten tuoksu voi tulla tuosta sellun hajuisesta parfyymista, jota myyvät.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö cockpittiin kierrokselle? Minulle luvattiin, että pääsen kättelemään kapteenia?
Ja sinä uskoit? Voi sua
Porvoo Airlines, meillä ei voi polttoainekytkimet mennä väärään asentoon kun repäistiin ne kokonaan pois ja tehtiin ilmastointiteippi-nippusidepatentti että ne pysyy melko uskottavasti paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo Airlines, meillä ei voi polttoainekytkimet mennä väärään asentoon kun repäistiin ne kokonaan pois ja tehtiin ilmastointiteippi-nippusidepatentti että ne pysyy melko uskottavasti paikallaan.
Toivottavasti jykevälaukainen kapteeni on hyväksynyt nämä korjaustyöt. Luotan hänen ammattitaitoonsa.
-tiimiesimies
Sain just miehen takaisin unille, joten voitteko pitää pienempää ääntä, ettei taas herää. Toivottavasti nukkuu nyt loppumatkan. Voi tosin olla vaikeeta saada häntä iltaunille, jos nukkuu liian pitkät päiväunet.
Onko puppa👴 mukana lennolla, vai jäikö mumman kans lähtöselvitykseen jumiin?
Vierailija kirjoitti:
Onko puppa👴 mukana lennolla, vai jäikö mumman kans lähtöselvitykseen jumiin?
Toivottavasti eivät turvatarkastuksessa ottaneet vasua pois!
Ne on siirtyneet nykyaikaan ja eronneet, just Seiskasta luin. Nyt äkkii puppaan kiinni, hienot naikkoset!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin konemestaria pääset varmasti kättelemään, kun kyseessä on cock-pit
Helluntailainen ihmiskauppa ? Varastetun myynti? Köyhiltä ja heidän kautta huijaaminen.
Mitä HUUMEKULJETUS PYHIINVELLUKSELTA ??????
Niin, sehän on kulttuurista omimista!