Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kuippana Lokintytär tietysti myös! Makaroonilaatikolle!
Minä en halua makaroonilaatikkoa, koska olen kasvissyöjätär.
Ottaisin maksalaatikon pelkillä rusinoilla, kiitos!
Kävisikö karjalanpaisti pelkällä laakerinlehdellä?
Tää on semmoinen karjaton paisti!
Otetahan painimatsi tos käytävällä? Dooris, Juuli ym. näppärän tsirpulat miten olis?
Tv. Pohojanmaan painijapoijjaat.
Huomenta! Mummot keittiövuorossa tänään. Saatte kaurapuuroa ja viiliä. Puuroon voi ottaa voisilmän. Lapsille tietysti lettuja ja mansikkahilloa, pullaa ja karkkeja, jos eivät halua puuroa. Kotoa tuotiin myös itse tehtyä mehua, punaista tai mustaviinimarjaa. Saa valita.
Miten Porvoo Airlines eroaa Finnair Airlineksestä vai onko ihan sama?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Ei meillä lakkoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris tässä, Lauri Lakimiehen valtuuttamana:
Mikä Ukko Nooan saunalla tapahtuu, jää sinne. Mitä noita ny muistelemmaa !!!
Olikos tämä Lauri naimisissa Luistelijatähtikaunottaren kanssa?
Joo, jotain 5 minsaa, ei välttis tarttis mainita edes...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko täällä lähettää terveisiä kaipaamalleen? Tahtoisin myös osallistua Kansanradioon ja Puhelinlangat laulaa - lähetykseen, onko ok? Toivoisin Miljoona ruusua (Vera Telenius) ja kertoisin, että tässä mökin kuistilla istun, tulin just saunasta. Juon punaista palmaa ja kohta keitetään iltakahvit... näin omaperäinen olisin... ja vielä: Saanko lähettää terveisiä? Kaikille, jotka minut tunnistaa, entisille työkavereille ja Petterille tuohon ikkunan taa :)
Ps onko Ukko Nooa, Akka Nooa ja Nestori Miikkulainen kuulolla? Entäs Teuvo, maanteiden kuningas, Lindbergin Hilma, Takarivin Taavi?
Juttelias Utelias
Kuulolla ollaan!
Veikko Nieminen myös ja liiviedustaja merkonomi Huikkanen.
Teuvolle taisi k
Ettekö työ ennää mopoja porukassa rassaa???
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Mummot keittiövuorossa tänään. Saatte kaurapuuroa ja viiliä. Puuroon voi ottaa voisilmän. Lapsille tietysti lettuja ja mansikkahilloa, pullaa ja karkkeja, jos eivät halua puuroa. Kotoa tuotiin myös itse tehtyä mehua, punaista tai mustaviinimarjaa. Saa valita.
Haluan kaksi voisilmää puurooni kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko täällä lähettää terveisiä kaipaamalleen? Tahtoisin myös osallistua Kansanradioon ja Puhelinlangat laulaa - lähetykseen, onko ok? Toivoisin Miljoona ruusua (Vera Telenius) ja kertoisin, että tässä mökin kuistilla istun, tulin just saunasta. Juon punaista palmaa ja kohta keitetään iltakahvit... näin omaperäinen olisin... ja vielä: Saanko lähettää terveisiä? Kaikille, jotka minut tunnistaa, entisille työkavereille ja Petterille tuohon ikkunan taa :)
Ps onko Ukko Nooa, Akka Nooa ja Nestori Miikkulainen kuulolla? Entäs Teuvo, maanteiden kuningas, Lindbergin Hilma, Takarivin Taavi?
Juttelias Utelias
Kuulolla ollaan!
Veikko Nieminen myös ja liiviedus
Ei minä hoidan näitä lapsia.
Tv
Teuvo
Mä toivoisin niiiin, et Jari 26v olis täällä, tahtosin (m)haistella sen moponrasvaisia hoikkia sormiaan
Elovena
Katsokaas, upouudet siniset lettinauhatkin mulla on
Kiitos mummot
Millä tasolla pitää olla, että saa tulla lennolle?
Mun vieressä istuu joku tuollainen lyhyt ja väkäleukainen mies, jolla on vetäytyvä hiusraja. Hän yrittää selittää, että minä en saisi olla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Millä tasolla pitää olla, että saa tulla lennolle?
Mun vieressä istuu joku tuollainen lyhyt ja väkäleukainen mies, jolla on vetäytyvä hiusraja. Hän yrittää selittää, että minä en saisi olla täällä.
Vitonen on alaraja, varakkuus nostaa pisteitä, mitä vetäytyvä hiusraja laskee...
Mitäs etuuksia s i n u l l a on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain 5 minuuttia? Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain 5 minuuttia? Mitä tapahtui?
No. Tunnethan Liukkaritähtidiivan, porttarit joka paikkaan, a i n a tahtoo esiintyä, joka paikassa...
Näin paikallisen hopea ketun eilen. Oli farkkuasussa, tennareissa ja ajo mopolla. Joku 60 vee, hiukset harmaat.
En nähny kun pikasesti takaantapäin kun pörhäls mun ohi mopollaan.
Joko on kone laskeutunut?
Mistä tunnistaa sen oikean hopeaketun?
Vierailija kirjoitti:
Näin paikallisen hopea ketun eilen. Oli farkkuasussa, tennareissa ja ajo mopolla. Joku 60 vee, hiukset harmaat.
En nähny kun pikasesti takaantapäin kun pörhäls mun ohi mopollaan.
Joko on kone laskeutunut?
Mistä tunnistaa sen oikean hopeaketun?
Nykyaikana saa varoa kaikenlaisia kopioita. Olkaa tarkkana, tekoälyn jo 3d tulostukset kanssa :)
*ikkunasta näkyy valkoinen siipi*
Onko kone musta? Sen on pakko olla musta! Ei voi olla olematta musta!
Mikä koneen nimi on? Pentti? Ei voi olla Pentti! Täytyy olla vähintään Bengt!