Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2261/4004 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju mennyt kunmalliseksi, onneksi on tilinpäivä, lennän jonnekkin muuanlle...

Ainoa paikat lentää juuri tällä ja kenties muillakin koneilla ovat Mallorca, Las Palmas, Kouvola, Porvoo, Munsala ja sellainen uusi ja hulppea paikka kuin Munlasa. Kuulin juuri että Munlasa olisi Munsalan pikkuserkku ja kenelläkään ei ole vielä niin hulppeaa Munlasa pukua. Ai että ai että on komee puku kun googletin ja sitä voi nyt tilata koossa L-XXXXL. Munsalan hieno puku vei pienet koot. 

Uusi kohde Provo unohtui listalta.

Vierailija
2262/4004 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla menikin n i i n sekasi Munsala ja Munlasa... olin varaavani lennon Munlasaan .. täällä sit oon juuttuneena munsalaan, saan potkut ja te-toiminnot on siirtyneet kunnille... siis jos joskus palaan... miten selviänkään, miten kukaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/4004 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yhtiö kysyy matkustajien mielipiteitä uusista kohteista. Yhtiö järjestää samalla kilpailun, jonka pääpalkintona toteutunutta uutuuskohdetta veikannut voittaa ensimmäisen luokan lennot valitsemaansa yhtiön kohteeseen sekä 3 yön yöpymisen kohteessa loistohotellissa.

Vierailija
2264/4004 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko jäädä Manilassa pois, jos painan piippiä?

Vierailija
2265/4004 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaimo 🥰 Olen niin onnellinen! Odotan nyt tässä aviomies Lauriani kotiin lakitoimistoltaan. Katoin pöydän ja tilasin Woltista meille illallista. 

Tv. Luistelijatähtikaunotar.

Vierailija
2266/4004 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitys paljastaa yhtiön käyttävän työvoimanaan runsaasti ilmaisia työharjoittelijoita, työkokeilijoita ja työkokeiluun pakotettuja työttömiä, joiden korvaus työstä on korkeintaan 9 euroa päivässä. Tämä yhtiölle ilmainen työvoima on tehnyt yhtiössä ja sen lennoilla hyvin vastuullisia työtehtäviä ilman minkäänlaista koulutusta ja soveltuvuutta työhön. Lentokentillä yhtiön koneiden siivous on ollut jo pitkään tämän ilmaisen työvoiman varassa ja joillakin yhtiön lennoilla koko matkustamohenkilökunta on koostunut taustaltaan hyvinkin värikkäästä ilmaisesta työvoimasta, joille ei ole edes annettu yhtiön työasua. Jopa perämiehenä on toiminut toiselta yhtiöltä päihdeongelmien takia potkut saanut työkokeiluun pakotettu mekaanikko ja toisessa tapauksessa pelkän peruskoulun käynyt pahasti alkoholisoitunut pitkäaikaistyötön, jonka aikaisempi työkokemus on rajoittunut harjoitteluihin Prismassa. Turvallisuusrikkomuksia ja suoranaisia vaaratilanteita on viranomaisten tiedossa useita. Yhtiön johto ei suostu kommentoimaan väitteitä. Kuitenkin on selvää, että totuus yhtiön hämmentävän halvoista lentolipuista on karu.

Vierailija
2267/4004 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v i t tu kuka pieras??

Vierailija
2268/4004 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi tässä... oletko Lauri Lakimies tosissasi? Yyhhh... onnea valinnallisesi... kai

Vierailija
2269/4004 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaimo 🥰 Olen niin onnellinen! Odotan nyt tässä aviomies Lauriani kotiin lakitoimistoltaan. Katoin pöydän ja tilasin Woltista meille illallista. 

Iik. En kehtaa pettymystäni kertoa*** itkee ääneen. Kuiskaa* Juuli Juristi tässä, Lauri L katto mun päälle... varmana niin. Toi luikkaridiiva sen kaappas...

Vierailija
2270/4004 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nähnyt Lauria? Hänen piti tulla kotiimme jo kolme tuntia sitten. Woltin tuomat hampurilaiset ovat kylmenneet. Olen hieman huolissani nyt. Puhelimensa ilmoittaa että on kiireitä nyt. Mitä kiireitä? Ehkä se uusi sihteerityttö ei ole osannut tehdä töitään ja Lauri on ollut pakotettu yli töihin? 

Vierailija
2271/4004 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa hieman katkua, koska mulla tais olla italiansalaatti raskaana. Sori siitä.

Vierailija
2272/4004 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lauria näkynyt? 

Vierailija
2273/4004 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa:* Lauri Lakimies piileskelee vaatekomerossani... sekaannuksia naisasioissa, kaksi muikkia vainoaa häntä... nimiä mainitsematta...

Juttelias Utelias

Vierailija
2274/4004 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä puhuu perämies Horttanainen. Mahtaako matkustajista löytyä lääkäriä. Lentokapteeni synnyttää ja täällä ohjaamossa tarvittaisiin lisäkäsiä. Tuokaa samalla kuumaa vettä ja pyyhkeitä".

Vierailija
2275/4004 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä puhuu perämies Horttanainen. Mahtaako matkustajista löytyä lääkäriä. Lentokapteeni synnyttää ja täällä ohjaamossa tarvittaisiin lisäkäsiä. Tuokaa samalla kuumaa vettä ja pyyhkeitä".

Laatikkoleuka-aivokirurgi-lentokapteeni???

Mitähhh?

Vierailija
2276/4004 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleuka-aivokirurgi-lentokapteeni???

Mitähhh?

Kyllä! Laatikkoleuka-aivokirurgi-lentokapteenista tulee nyt äiti. Lentokoneessa syntynyt lapsi saa automaattisesti Porvoon kansalaisuuden ja ilmaiset vaipat loppuiäkseen.

Vierailija
2277/4004 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä puhuu perämies Horttanainen. Kapteenin lapsi on syntynyt Munsalan ilmatilassa ja voimme ilolla ilmoittaa, että potra poika tuli. Lentoemot, tuokaa lasillinen Chiantia ja haarukka ja veitsi. Aion syödä istukan ennen laskeutumista Munsalaan".

Vierailija
2278/4004 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri tuli kotiin! Hänelle oli tullut yllätävä kiireinen työkeikka johonkin päin Suomea. Eikä hän ehtinyt ilmoittaa minulle että hänellä menee: Vähän pitkäksi. Mutta nyt on kaikki taas hyvin. Tilasin Woltista meille purtavaa. Voi kun Laurini on tosi nuutunut, silmien aluset mustat ja paita ryppyinen. Minä niin rakastan häntä 🥰. 

Vierailija
2279/4004 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihkura...

Lauri Lakimies heltyi tyttöluikkarin lirkutuksiin...

No itsepä tietää, parhaani yritin

Juttelias Utelias

Vierailija
2280/4004 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla menikin n i i n sekasi Munsala ja Munlasa... olin varaavani lennon Munlasaan .. täällä sit oon juuttuneena munsalaan, saan potkut ja te-toiminnot on siirtyneet kunnille... siis jos joskus palaan... miten selviänkään, miten kukaan???

Turhia murehdit, koska Munsalassa että Munlasassa ei ole ainuttakaan työtöntä ja te-toimiston työntekijät työskentelevät nyt pikakoulutuksen saaneina ammattilaisina eli lentokoneen henkilökuntana (extrana) tällä lennolla. Kyllä me sullekin töitä keksitään, mutta nauti nyt lennosta, koska tätä ainutlaatuista kokemusta et muualta saa. Saisiko olla mies söi lasten vanukkaat alkupalana ja pääruokana ei niin kevyt jauhenlihamakaroniloota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä