Poikaystävä ei laittanut hyvän yön viestiä vaikka lupasi
Ollaan seurusteltu vuosi. Minua ärsyttää, kun hän laittaa snapchatissa kaikille muille hyvän yön viestin (siellä on iso liuta myös naisia). Mutta minulle ei. Heillä on tosin ilmeisesti tämä snap streak, meillä ei ole koko suhteen aikana ollutkaan kun itse tykkään enemmän viestitellä hänen kanssa chat osiossa kuin kuvilla.
Eilen sanoin että olisi kiva jos laittaisi minullekin hyvää yötä, ja hän lupasi että laittaa. Mutta ei laittanut.. Mielestäni vaikuttaa aika välinpitämöttömältä.
Tekisi mieli nyt laittaa hänelle viestiä, että eipä sitten laittanut niin pitää näköjään itsekin ruveta välinpitämättömäksi. Kannattaako kuitenkaan tällainen "angstaaminen" vai olenko niinkuin ei mitään? Olen ehkä viime aikoina valittanut liikaa asioista, hän on sanonut että ei jaksaisi aina kinastella. Haluaisin kyllä muuttaa käytöstäni vähemmän "angstaavaksi".
Ja meillä on ikää 26 v jos joku luulee ollaanko teinejä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä sille seurustelukumpppanille hyvän yön viestit laitetaan eikä muille.
Että ei tuo kuulosta hyvältä suhteelta alkuunkaan.
Mielestäni ei osaa ihan peruskäytöstapoja. Kyllä kumppanille osoitetaan kunnioitus ja hyvä käytös ihan aluksi ja nuo hellyydenosoitukset pitäisi olla itsestään selvyys, että ne on teidän kahden välisiä eikä muille.Kai sinä haluat sellaisen miehen, joka huomioi sinut. Sinäkin huomiot hänet ja fiksusti toimit, kun toit asian esiin ja kerroit toiveesi.
Minusta tuo suhde ei kuulosta jatkamisen arvoiselta.
Kunnioita itse itseäsi. Et sinä ole joku varanainen, jota muistetaan, jos muistetaan.
Sinä olet se ykkönen, jos olet seurustelukumppani.
Jos et ole seurustelukumppani, niin eihän se sitten haittaa mitä se muiden kanssa viesteilee tai häslää.Huonoa käytöstä mieheltä ja tuo ei hetkessä muutu.. jos meinaat ruveta häntä kasvattamaan....enpä tiedä kannattaako.
Ehdotukseni: etsi sellainen ihminen, joka osaa jo käyttäytyä ja kunnioittaa ihmistä.
Ei tuo kuulosta olevan vielä seurustelun valmis... on vielä hengailuvaiheessa.Näitä hyvän yön streakeja laitetaan snapchatissa yleensä samalla kaikille, monesti sama kuva siis monelle ihmiselle, ihan vaan niiden striikkien takia. Että tuo on aika normi juttu että niitä laitellaan ihan vaan puoli tutuillekin. Eri asia jos jossain whatsapissa laittaisi "yksityisesti" erikseen muille hyvän yön viestin.
- N22
Kerro nyt vielä, että MIKSI? Mikä on tämän streakin pointti? Onko se joku kilpailu, että kenellä on enemmän pisteitä? Vai ihan vaan jonnin joutavaa ajanhukkaa?
N51
No tuohon en osaa oikein sanoa, kun itsekin mielummin juttelen ihmisille vain siellä chatissa (siitä ei tule striikkiä, pelkästään kuvista jotka on siis yleensä otettu vaan jostain seinästä ja kirjoitettu öitä tms). Kai se on vaan siksi, kun muillakin on sellainen.
Mutta pointti oli siis selventää kun moni ei varmaan tiennyt mitä tämä striikki meinaa, että tosiaan nuo hyvän yön striikit on ihan yleisiä puoli tuntemattomillekin (minulla esim on tällainen striikki ihmisen kanssa, kenet olen viimeksi nähnyt vuosi sitten bileissä eikä olla muuten missään tekemisissä). Eli ei ole välttämättä sellaisia niinkuin whatsapissa laitettaisiin hyvää yötä.
- N22
Ovatko ihmiset tulleet hulluiksi? Niin järjettömältä tuo tuntuu.
Miettikää nyt vähän itsekin tuota ihan järjettömältä tuntuvaa toimintaa. Lähettelette puolitutuille ja vuosi sitten tapaamillenne ihmisille jotain ihan turhanpäiväisiä snäppejä ja striikkejä. Ja sitten siitä saa pisteitä, oletteko 7-vuotiaita?
Edelleen en ymmärtänyt mikä on tuon toiminnan motiivi ja miksi.
Vielä aikuisilla ihmisillä.
En tiedä itkiskö vai nauraisko.
Menisköös kihloihin vai ottaisko permanentin.
Voi, että mua aivan surettaa, tyttöparkaa. Olet jo liian vanha tuollaista pikkusievää naminami-leikkiä harrastamaan pikkupoitsun kanssa. Anna se pikkuputen lähteä sikailemaan omille markkinoilleen. Tosin lukiessanikirjoituksesi alun, niin luulin sinua 14-16-vuotiaaksi. AIKUISTU ja jätä PIKKUPUTTE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei myöskään koskaan tykkää instagram kuvistani.. Ja minussa aiheuttaa mustasukkaisuutta kun huomaan että hän on ruvennut seuraamaan siellä jotain tyttöjä.
- Ap
Miksi tässä on niin paljon alapeukkuja? Siksi että mies on törkeä ja välinpitämätön vai koska ylireagoin? Ei hän kovin aktiivisesti tykkäile kyllä muidenkaan kuvista, ihan satunnaisesti joistain yksittäisistä (lähinnä kavereiden autojen kuvat), mutta tuntuu muuten käyttävän aktiivisesti kun aina on katsonut kaikki ig stoorini ja rupeaa usein seuraamaan uusia käyttäjiä.
- Ap
Mitäs jos alkaisitte elämään ihan oikeata elämää.
Aloittaa voi vaikka opettelemalla puhumaan. Ensin voi harjoitella puhumista vaikka yksin kotonaan, suihkussa voi laulaa loilottaa tuttua laulua, ei räppiä.
Sitten muutamalla sanalla keskenään, ei liian monimutkaisia sanoja. Pikkuhiljaa voi yrittää pieniä lauseita. Kun on tämä on tullut sujuvaksi niin useita lauseita peräkkäin.
Jos tuntuu vaikealta voi ottaa Suomenkielen sanakirjan turvaksi.
Ja kommunikointi ainoastaan suomenkielisillä sanoilla. Kännykkä pois näkyviltä puheopetuksen ja varsinaisen puhumisen ajaksi.
Puhetta voi harjoittaa parvekkeella, kuistilla pihalla ja laajentaa muuallekin ympäristöön aloittamalla kävelyllä ensin kotona.
Kun kahdenkeskinen puhuminen onnistuu voi sitä voi laajentaa kotiväkeen, kavereihin ja tuttaviin.
Unohtakaa kaikki snäpit, sätit, instat, ym. ym.
Kai tuo snäppäily on nykyään normaalia. Kaikki miehet ketä olen deittaillut (24-28 vuotiaat) on kyllä käyttänyt snapchattia päivittäin. Itse snäppäilen vieläkin esim joillekin, jotka ovat olleet tinder mätsejäni joskus aikoinaan.
Ja yksikin entinen mätsi rupesi hiljattain seurustelemaan, niin laittaa minulle edelleenkin random snäppejä, siis esim jonkun kuvan maisemasta tai kavereistaan. Hänkin on itseasiassa 26 v. Että tuskin noilla snäpeillä oikeasti on väliä.
Kertokaa nyt lopulta joku mikä on noiden snäppien tarkoitus?
Potkikos miekkonen koivuja suhisten?